Mine venner

790 34 6
                                    

Jeg vågnede op ved at Jungkook lagde sin hånd på min kind og hviskede noget til mig. "Vi er hjemme"

Jeg løftede langsomt mit hoved op fra hans skulder og kiggede forvirret rundt.. allerede ?

Han åbnede bildøren op og hjalp mig ud. Tae og Jimin kom over til os, og jeg sprang over til Tae for at give ham et kram.

Det er så længe siden jeg har set ham. Jeg krammede ham hårdt, som om det var sidste gang jeg så ham.

"D-D/N.. J-jeg kan ikke.. få luft" sagde han og hev efter vejret. Jeg gav hurtig slip på ham og gik et skridt tilbage. "Undskyld.." sagde jeg med et smil.

Han havde selv et smil på læben og førte sin hånd op og kørte den i mit hår.

Jeg skubbede hans hånd væk og rettede derefter mit hår.

"D/N, du skal lige møde nogen" sagde Jungkook og tog fat i min albue. Jeg vendte mig om og så 4 andre drenge.

De kom ud af bilen.. vent, har de hele tiden været omme bag i ?

Det var derfor Jungkook havde bragt en varevogn og ikke sin egen bil !

De lignede alle sammen nogen på Jungkook's alder.

"H-hej" sagde jeg og gav dem et smil.
De så meget venlige ud.

Jungkook tog sin ene arm rundt om mit liv og pressede mig tætter ind til ham.

"Lad mig introducere... Det her er J-hope, bedre kendt som min søsters kæreste-"

"Vent.. Simone?!" spurgte jeg med store øjne og kiggede skiftevis på J-hope og Jungkook.

De nikkede begge to med hovedet.
"Hyggeligt at møde dig" sagde han og sendte mig et smil med øjnene.

"Jin.. som jeg mødte efter min mor døde, han var der altid for mig" sagde Jungkook og nikkede over mod en høj slank dreng.

Jeg aede langsomt Jungkook's ryg.. jeg ved ikke hvorfor, måske fordi han talte om sin mor ?

"Hey.. så, du er Jungkook's pige? Har hørt meget om dig" sagde han og blinkede til mig.

Jeg kunne ikke lade vær med at smile og blev nødt til at holde min ene hånd over for min mund.

Jungkook lavede et falsk host for at bryde det Jin og jeg havde kørende.

"Og det her er Rap monster min-"
"Jeg foretrækker Rm, og jeg kan sagtens introducere mig selv" afbrød en dreng med solbriller på.

Han tog dem af, men på en eller anden mærkelig måde knækkede de.

"Ups.." sagde han lavt og kiggede på dem, han lagde dem akavet ned i sine bukser og kiggede op igen med et smil.

"Jeg er Rm, og har kendt Jungkook lige siden han blev født. Min far er ven med hans far, og det er sådan vi kender hinanden" sagde han og kiggede derefter over på Jungkook.

Jeg nikkede med hovedet og lagde mine arme over kors for at holde varmen.

Og pludselig slog det mig at jeg stod der.. næsten nøgen, eller.. jeg havde en jakke på, men stadig !

"Og jeg er Suga" sagde den sidste dreng, han var mindre end de andre, men stadig højer end mig.

"Og kender Jungkook gennem mig af" sagde Jimin og stillede sig ved siden af mig.

Jeg kiggede op på ham og fik øjenkontakt med ham.

"Kom så.. lad os gå ind, her er koldt" sagde Taehyung og kiggede på os allesammen.

Is It Him ? #1Where stories live. Discover now