"Jeg har overholdt din aftale, nu er det tid til at du overholder min" sagde han og kiggede tilbage på Jungkook.
Hvad.. hvilken aftale !
Skal han flytte væk ?"Men far, jeg-"
"Der er ikke noget at diskutere. Du har fået den tid du har fået, og nu bliver du nødt til at komme med mig" sagde han og gik forbi os.
Mine øjne fulgte ham indtil han var væk.
Jeg gik op foran Jungkook."Hey.. hvad taler han om, hvilken aftale?" Spurgte jeg og rynkede mine øjenbryn.
"Forlader du mig?" Spurgte jeg lavt og kiggede ned.
"Nej, jeg forlader dig ikke" sagde han og tog sig til hovedet.
"Men, hvad taler han om?" Spurgte jeg og kiggede op igen. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg gik lidt i panik.
"Jungkook skal komme med mig og overtage min plads... som CEO"
Jeg kiggede bag Jungkook og så hans far, han havde lagt sine arme over kors.
CEO !
Jungkook som CEO, mener han det ?"Kom nu, chaufføren venter. Jeg har allerede tøj til dig og alle de ting du skal bruge.. så du behøver ikke at komme tilbage til det her.. sted" sagde han og kiggede rundt.
Jeg kiggede tilbage på Jungkook. Han sukkede og kiggede ind i mine øjne.
"Bare vent på mig, jeg ringer eller skriver til dig.. jeg kommer tilbage" sagde han og tog mine hænder.
Han gav dem et lille klem inden han vendte sig om og forsvandt ud af døren med sin far.
Jeg løb over til vinduet og kiggede ud, han blev ført væk i en sort mercedes.
Hvad skal jeg gøre...
Jimin !
~ En time senere ~
"Hvad mener du med at du ikke regnede med at det ville ske endnu!" udbrød jeg.
"J-jeg.. han fortalte det til mig, men jeg vidste ikke at det ville ske så tidligt" stammede Jimin.
Han stirrede ud i rummet.
"Men, kender du til den.. aftale de har?" Spurgte jeg og kiggede over på Jimin.
Han sukkede og kiggede tilbage på mig.
"Jungkook havde en meget.. barsk barndom. Som lille dreng blev han lovet, gift væk til en af hans far's venner. Men Jungkook nægtede det, og indgik en aftale med sin far. Hans far ville havde at han en dag skulle tage hans plads.. og stifte familie, så firmaet kunne stå i deres navn i flere generationer. Hans far havde forberedt ham på at han en dag skulle være klar på at give slip på alt hvad han havde, og flytte tilbage" sagde Jimin.
Wow.. !
"Hvad fanden er det foren aftale.. sikke en dårlig far!" udbrød jeg og slog hårdt ned på bordet.
"M-men, kan vi ikke gøre noget. Kommer han ikke tilbage?" Spurgte jeg og kiggede bekymret op på Jimin.
"Nok ikke foreløbig" svarede Jimin lavt.
Jeg dumpede ned på sofaen og lænede mig tilbage.
Er det så kun Jimin og jeg som-
YOU ARE READING
Is It Him ? #1
FanfictionHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?