Mine øjne var lukket.
Jeg lå på noget blødt.. en seng ?Jeg havde det varmt og kunne høre en trække vejret tæt på mig. Jeg kunne mærke den varme luft ramme min hals.
Jeg åbnede langsomt mine øjne og så Jungkook. Han lå ved siden af mig.. OMG.. UDEN trøje på!!
Vi lå så tæt på hinanden at vores næser næsten rørte hindandens. Jeg vidste ikke hvad der var sket, jeg var i chok.
"Hvorfor er jeg her?" hviskede jeg og kiggede rundt, hvor jeg opdagede at hans arm var rundt om mig.
Jeg blev pludselig ramt af en hovedpine og lagde mit hoved langsomt ned på puden igen.
"Jeg bliver nødt til at komme væk herfra" sukkede jeg og prøvede at rykke mig.
"Bliv her" mumlede Jumgkook og holdte strammere rundt om mig. Jeg kiggede forskrækket over på ham.. sover han ?
Han havde lukket øjne. "Er du vågen?" spurgte jeg og ventede på et svar, der kom ikke noget.. jeg blev helt lettet.
Jeg fjernede hans arm væk og kom hurtig op fra sengen og ud af hans rum. Jeg lukkede forsigtig døren i og lænede mig op af den.
"Det var tæt på" sagde jeg og kiggede rundt. Jeg gik ned af nogle trapper og fandt hurtig hovedøren. Jeg skulle til at hive ned i håndtaget, men blev afbrudt.
"Undskyld mig, men hvem er du og hvad laver du her" sagde en stemme. Jeg vendte mig om og der stod en dreng.
Han var ikke særlig høj, eller.. han var højer end mig, men ikke lige så høj som Taehyung og Jungkook. Han havde mørkt hår og mørke øjne... han var faktisk ret cute.
"øh.. j-jeg..." stammede jeg, jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare.
"Oh.. du må være en af de 100 piger Jungkook slæber med hjem og sover med" sagde han og lavede elevatorblikket... Vent hvad !
"Nej.. jeg er ikke en af Jungkook's piger!" sagde med rynkede øjenbryn og lagde mine arme over kors.
"Men, hvorfor sov du så med ham?" spurgte han og satte sig ned på en stol, han tog et æble op fra en skål.
"Det var ikke min skyld, jeg kan ikke engang huske hvordan jeg er endt her. Først er jeg sammen med min ven, den næste dag vågner jeg op sammen med ham" sagde jeg hurtigt, jeg var frustreret.
"Wow, slap af" sagde han og tog en bid af sit æble.
"Hvad sker der hernede Jimin?" spurgte Jungkook imens han kom gående ned af trappen.
Han havde fået en trøje på. Han kløede sig i håret og gabte.
Mit blik rettede sig over på Jungkook. "Hvorfor er jeg her, og hvor er Taehyung?" spurgte jeg forvirrende.
"Um.. yeah, om det.... du kan ikke huske noget fra igår?" spurgte Jungkook og blinkede med sine øjne for at holde sig vågen.
"Selvfølgelig kan jeg ikke det din idiot, jeg var fuld" sagde jeg ophidset.Jeg fik det pludselig dårlig, jeg kunne mærke at jeg skulle til at kaste op. "Hvor er toilettet?" spurgte jeg hurtigt om.
"Lige der" sagde Jimin og pegede over mod en dør. Jeg løb hurtig ud på toilettet og låste døren efter mig, slog brættet op og kastede op.
Jeg rettede mig op igen og gik over til vasken, hvor så jeg forfærdelig ud. Jeg tørrede min mund med min hånd og vaskede derefter mine hænder.
Jeg kiggede op på spejlet igen. "Det her er så pinligt" sagde jeg og lukkede mine øjne.
Imens D/N var på toilettet
BINABASA MO ANG
Is It Him ? #1
FanfictionHvad gik galt ? Var det da du mødte ham ? Du er bare en fræk og slem pige som bliver udsat for en masse ting. Kan du klare det, kan du klare ham ?