▬▬▬▬▬▬▬▬
S U M M E RMár felismertem a környéket. Még egy fél óra és ott voltunk. A háznál amit valaha az otthonomnak neveztem.
Sugára pillantottam, aki egyre erősebben fogta a kormányt.
- Milyenek a szüleid? - kérdezte aztán halkan.
- Apa pénzéhes és csak a vagyona érdekli - kezdtem szomorúan. Vajon arra gondolt, hogy melyikükkel lehet szót érteni? Hát akkor most rá fog jönni, hogy egyikkel se. - Anyám pedig, csak azzal törődik, hogy élete végéig luxusban élhessen.
- Remek - bólintott a fiú és beletaposott a gázba. - Apáddal fogok beszélni.
Nem tudom, hogy jutott eszébe, hogy pont vele, talán otthon se lesz, volt, hogy egy évben csupán háromszor láttam.
Nem sokkal később leparkolta a terepjárót egy hatalmas fehér színű hát előtt. Igen, az én otthonom előtt. A gyomrom liftezett a tökéletes formájúra nyírt sövénytől és a kis angyal szobroktól amik a kert közepén lévő szökőkutat díszítették.
- Summer - Suga, látva az idegességet ami kiült az arcomra, megfogta a kezemet és megszorította. - Most nem vagy egyedül.
Mélyet sóhajtottam, majd kiléptem a kocsiajtón és a biztonsági őrhöz mentem.
- Kang Summer vagyok, engedjen be minket - az öreg úr, nagyon aranyos volt egyébként, sokszor játszottam vele a bújócskát. Még kicsit örült is, hogy látott és természetesen azonnal kinyitotta nekünk a kaput. Suga szorosan mellettem sétálva, némi megvetéssel a tekintetében végigpásztázta a kertet, majd egy pici fintor jelent meg az arcán.
- Nem csodálom, hogy utálod.
- Az nem kifejezés - ráztam a fejemet. - Gyűlölöm.
Éppen hogy kimondtam ezt a szót, a hatalmas fehér ajtónk elé értünk, én pedig minden erőmet összegyűjtve megnyomtam a csengőt.
- Igen? - ez Anna, a bejárónő hangja volt. Hallottam, ahogy magassarkújával gyorsan tipeg az ajtó felé. - Summer? - nézett rám elképedve amikor meglátott. Sosem kedveltük egymást. Sőt. Anna szinte rajongott anyamért, számomra pedig nem maradt a szeretetből semmi, így csak az odalökött szavak vagy az elfelejtett reggelik éltek az emlékeimben róla.
- Üdv, Anna.
- Azt hittem soha nem jössz haza! - lehet, hogy rosszul hallottam, de mintha némi csalódottság érződött volna a hangján. Talán abban reménykedett, hogy meghaltam.
- Elnézést - vágott közbe Suga türelmetlenül - Itthon van Summer édesapja vagy édesanyja?
Anna a szája elé kapta a kezét amikor meglátta őt. Csak nem felismerte? Kizárt.
- Te vagy a lányom kedvence!
Oké. Felismerte.
- Itthon vannak vagy nincsenek? - ismételtem meg a kérdést türelmetlenül.
- Oh, igen, igen. Mindketten a nappaliban vannak Park úrral - itt megrázkódtam, ő volt az a bizonyos férfi akinek az állítólagos menyasszonya voltam. Egy kicsit közelebb húzódtam Yoongihoz, ő pedig védelmezően átfogta a derekamat. - Nos - folytatta Anna - éppen teához készülnek, ha kívánják csatlakozzanak.
Egy aprót bólintottam, majd követtük a nőt a nappaliba. Azt hiszem csak a nappalink volt akkora mint másnak az egész háza. Hat hatalmas fotel állt körül egy márvány asztalt, amelyet apa még Kínából hozatott.
YOU ARE READING
Autumn Rain » Yoongi ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
Fanfiction» Summer. Egy lány akinek mindene megvan, legalábbis elméletben. Valójában egy kalitkába zárva engedelmeskedik apja minden szeszélyének. Egy nap a lány megelégeli ezt az életet és elszökik otthonról, hogy végre szabadon élhessen. Min Yoongi. Zseni...