- Láttad, hogyan nézett rám? - Hajnali öt volt. Egy percet se aludtam az éjszaka, holnap pedig zongora vizsgám lesz, amin jelen állapotok szerint leginkább egy zombira fogok hasonlítani. Ellenben Amy - tökéletesen felspannolva pattogott az ágyán és már ötödjére mesélte el, hogy Jin felajánlott neki egy VIP jegyet a koncertre (ugyanazt a jegyet, amit nemrég még a szülei pénzéből megvett, úgy tűnik ezt már elfelejtette). Általában türelmes vagyok vele, de kezdett elszakadni a cérna.
- Amy, láttam. Rettegés volt a szemében.
- Mi? - barátnőm őszinte megrökönyödéssel nézett rám és értetlenül előre dőlt.
- Tökre ráijesztettél - morogtam és elhúztam a számat. - Azzal miért nem dicsekedtél, hogy megpróbáltál ráugrani és mások visszafogtak, te meg elestél a saját lábadban és úgy sérültél meg?
Amy az égnek emelte a tekintetét.
- Sum, te ezt nem értheted. Felhívtam magamra a figyelmét és teljesen véletlen bejött.
- Azt hitte, hogy be fogod perelni és megijedt.
- Belem zúgott - kontrázott a lány, majd amikor válaszolni akartam neki, leintett. - Holnap ugye eljössz velem a koncertre?
- Minek? Nem megyek. Vizsgám lesz.
- De az reggel van - ellenkezett Amy.
- Akkor se megyek. Felejts el - nagyon rossz kedvem volt. A fal felé fordultam és a fejemre húztam a paplanomat, hátha akkor ki tudom szűrni Amy-t is, de a lány továbbra is hajthatatlan volt és bemászott mellém az ágyba.
- Légyszi, csak te értesz koreaiul, légyszi, soha többé nem kérlek meg semmire.
- Nem.
- Summeeeeeer - Amy megpróbálta lehúzni rólam a takarót, majd miután az nem sikerült, rám vetette magát teljes testsúlyával. - Könyörgöm Summer én is jövök neked, csak utoljára segíts ki.
- Nem.
Így van, Summer, csak magabiztosan, úgy válik belőled felnőtt, komoly nő, ha megtanulsz nemet mondani.
Elégedetten konstatáltam, hogy Amy is feladta és visszamászott a saját ágyába.
- Summer - a lány körülbelül tíz perc múlva szólalt meg. Azt hiszem sírt, bár nem tudom csak tetette vagy valódi volt. Mint említettem ő volt a helyi drámakirálynő. - Summer, ez a legnagyobb álmom, én se vagyok bolond, tudom, hogy nincs esélyem nála, de ha már pár percet beszélhetnék velük...
Kezdett ellágyulni a szívem, mar csak egy kegyelemdöfés hiányzott, hogy megadjam magamat.
- Summer, te vagy a legjobb barátnőm - szipogta Amy és kifújta az orrát. Legjobb barátnő. Egyenesen a közepébe célzott.
- Oké, de ez az utolsó - motyogtam legyőzötten.
- Szeretlek! - sipította Amy és tapsikolt egyet.
- Én is - feleltem és elmosolyodtam magamban. Akármit is mondtam, tudtam, hogy úgyis újra és újra beadom majd neki a derekamat.
أنت تقرأ
Autumn Rain » Yoongi ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛ
أدب الهواة» Summer. Egy lány akinek mindene megvan, legalábbis elméletben. Valójában egy kalitkába zárva engedelmeskedik apja minden szeszélyének. Egy nap a lány megelégeli ezt az életet és elszökik otthonról, hogy végre szabadon élhessen. Min Yoongi. Zseni...