Huszonnegyedik Fejezet ♪

2.4K 218 6
                                    

- Rendben Summer, kezdjük elölről - Mrs. Williams frusztráltan préselte össze amúgy is szinte papír vékony ajkait és állával a zongora felé intett. A nő volt a főszakos tanárom és mivel már csak egy hét volt hátra a vizsga koncertig, napról-napra idegesebb volt.

- Azonnal - motyogtam magam elé és a billentyűkre helyeztem az ujjaimat. Éppen belekezdtem a darabba, amikor a telefonom elkezdett rezegni.

- Miss Kang - a tanárnő durván az asztalra csapott. - Nem kapcsolta ki a készüléket?

Ó, basszus, teljesen elfelejtettem. Általában senki nem ír üzenetet ilyenkor, hisz tudják, hogy ezzel a boszorkánnyal vagyok összezárva.

Mrs. Williams úgy nézett a telefonom kijelzőjére mintha az ördög találmánya volna. Idegesen nyeltem egyet és érte nyúltam, hogy lenémítsam és mentsem, ami még menthető, amikor újabb sms-em érkezett.

- MISS KANG, KIFELÉ AZ ÓRÁRÓL - sikította túlvilági hangon a nő és vadul feltépte az ajtót, majd utánam dobta a kottáimat a folyosóra. A szememet az égnek emelve rakodtam össze a papírjaimat, a telefonom pedig azóta is rendíthetetlenül jelezte az újabb és újabb üzeneteket. Kezdtem ideges lenni, ezért a hónom alá csaptam a mappámat és azonnal a megnyitottam a mobilomat. Négy olvasatlan üzenet.

10:02 GeniusMin szia, megint Min Yoongi

10:10 GeniusMin ne haragudj, mi is volt a neved? elfelejtettem.

10:15 GeniusMin zavarlak?

10:18 GeniusMin ha van időd, kérlek, válaszolj, nagyon tetszett a szám, amit írtál!

Min Yoongi. Min Yoongi. Min Yoongi.

Ezen a két szón kattogott az agyam, ahogy az ebédlő felé siettem. Ha szerencsém volt, Amy vagy Jay már vártak és legalább elterelik a figyelmemet róla. Őszintén, eszem ágában se volt neki válaszolni, legalábbis az eszem ezt diktálta. A szívem pedig...a kezemre pillantottam. Már most is a válasz gombon volt a nagyujjam, ahogy elkezdtem megköszönöm, hogy időt szakít rám.

Kezdtem volna megőrülni? Verd már őt ki a fejedből Summer, a saját és az ő érdekükben is. Megdörzsöltem a halántékomat, általában ez segített, ha kezdett teljesen lekapcsolni az agyam, de most nem vált be, csak szédültem, mint egy szerencsétlen. Nagy nehezen letámolyogtam az aulába, ahol már Jay és Amy lefoglalták a legnagyobb kanapét.

- Hogy ment a próba? - vigyorgott Jay, látva félholt ábrázatomat miután kimerülten ledobtam magam mellé.

- Nagyon... - kezdtem a válaszba, mire újra rezegni kezdett a mobilom.

- Ki az, ki az? - Amy izgatottan dőlt előre és próbálta lelesni az üzenetet a vállam fölött.

10:25 GeniusMin Legyen szép napod.

- Senki - ráztam a fejemet idegesen, majd végre lenémítottam ezt a hülye készüléket és a táskám mélyére rejtettem.

- Úr-is-ten - barátnőm elkerekedett szemmel tagolta a szavakat, láttam rajta, hogy közel áll hozzá, hogy felpattanjon és körbefussa az egész épületet izgalmában. - Ez Suga volt?

- Ki az a Suga? - húzta fel a szemöldökét Jay érdeklődően. Na, igen, a srác a saját világában élt, nem a miénkben. Fogalma se volt róla, hogy miket szerettünk, igazából az egész lénye a furcsaságból épült fel. Sokszor azt hinné róla az ember, hogy földönkívüli - éppen annyira tehetséges, jóképű és pontosan olyan másvilági ízlése van.

- Ne törődj vele - legyintettem türelmetlenül, de Amy persze nem hagyhatta annyiban.

- JAY. Koreai vagy és nem hallottál az országod legnépszerűbb csapatáról?

Autumn Rain  » Yoongi ff. ✓ ʙᴇꜰᴇᴊᴇᴢᴇᴛᴛWhere stories live. Discover now