Chapter 3

180 7 0
                                    


Испания, Кастилия, 1704 година

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Испания, Кастилия, 1704 година

Граф и графиня Де Ла Фуенте очакваха второто си дете. Първата им рожба беше син, казваше се Хуан. Той имаше светло кестенява коса и сини очи. Беше едва на четиригодишна възраст. А много скоро се очакваше графинята да роди. Графът се надяваше да има още едно момче, но вътрешно тя се надяваше да е момиче и предусещаше, че е така. Женската интуиция никога не лъжеше.

Бяха изминали почти девет месеца и коремът ѝ вече бе доста голям. Денят беше доста горещ. Беше много неспокойна и изпитваше болки. Знаеше, че ще е скоро. Вечерта получи силни контракции и извикаха акушерката. Раждането започна в малките часове на нощта. Трая няколко часа.

- Още малко, госпожо!-тя напъна за последно и легна изтощено на леглото. Това беше по-зле и от първия път.-Честито, имате момиченце!-чу плачът на бебето и продължи да уравновесява дишането си.

Усмихна се истински щастлива от този факт. След малко съобщиха добрата новина на съпругът ѝ. Той влезе разбързано при нея. Седна накрая на леглото и хвана ръката ѝ. Целуна я и я погали по челото.

- Сърдиш ли си, че не е момче?-попита тя.

- Няма да отрека, че очаквах още един син, но каквото ни е било писано.-тя се усмихна и затвори очи.

- Ето я, вземете дъщеря си, господине.-той пое повитото в пелени бебе.

- Да я кръстим Калипсо.-промълви тя.

- Но скъпа, това име не е подходящо за млада дама от знатен произход.-от къде въобще ѝ бе хрумнало това?

- Моля те.-изтощено отвърна тя.

- Добре, така да бъде.-усмихна се отново щастлива, че е постигнала желаното.

Склони и реши да се съгласи с нея. Прекалено много я обичаше, а тя бе прекалено изнемощяла и не можеше да ѝ откаже. Такова здраво и силно момиченце наистина щеше да им донесе доста главоболия занапред, от името ѝ си личеше и беше най-правилният избор за нея.

The Pirate PrinceWhere stories live. Discover now