Epilogue

189 9 0
                                    

Двадесет години по-късно

Изминаха цели двадесет години. Зейн и Калипсо имаха дъщеря на име Елена. Тя бе дръзка и смела досущ като родителите си. Имаше гарваново черна коса и кехлибарени очи. Външно приличаше напълно на Зейн, носеше неговите черти. Бе странно, че не бе наследила и капчица от необичайната външност на майка си. Но по характер бе истинска дъщеря на Калипсо. Характерът ѝ бе също така упорит и необуздан като нейния. Тя бе съвършеното дете и не желаеха нищо повече, защото си имаха всичко. Нямаха други деца, тя им бе напълно достатъчна. Беше обикновено момиче, но пък доста младежи я харесваха ала баща ѝ не бе на същото мнение. Та тя бе едва на двайсет, не смяташе да я дава на когото и да било в близките няколко години. Като дете беше пъргава и жизнерадостна, никога не обичаше да стои на едно място и да бездейства. В кръвта ѝ кипеше енергия, която имаше нуждата да бъде изразходвана. Пожела да се научи на фехтовка на осемгодишна възраст тъй като ѝ се бе сторило интересно и желаеше и тя да го умее. Двамата я обучаваха по равно, а тя бе на седмото небе от щастие заради това. Имаше най-прекрасните родители на света и ги обичаше безкрайно много.

- Здравей татко!-поздрави го тя щом го видя да се задава по алеята водеща до къщата.

- Здравей, принцесо! Какво прави днес?-отвърна ѝ зарадвано и я целуна по челото.

- Яздих кон, упражнявах се по фехтовка...-очакваше да чуе нещо друго.

- Не учи ли?

- Татко, не може ли да пропусна поне един ден?-примоли се тя, имаше други планове и ученето не влизаше в тях.

- Знаеш, че трябва да си образована.

- Да, но...-възпротиви се тя.

- Скъпи, остави детето да прави каквото иска. Щом не желае днес да учи да не го прави.-червенокосата жена се появи зад тях.

- Скъпа, не се меси. Не може всеки ден да е някъде навън и да не прави нищо.

- Зейн, нима ще спориш с мен?-скръсти ръце недоволно.

- Не, ни най-малко.-започна да се оправдава. Ама сега пък какво бе направил?

- Ами тогава?

- Само ти обяснявах какво е редно дъщеря ни да прави.-тя се доближи до него и го хвана под ръка.

The Pirate PrinceWhere stories live. Discover now