Испания, 1724 година
Зейн и екипажът му бяха акостирали на испанския бряг. Всеки беше тръгнал по своя си работа където реши. Само капитанът имаше една конкретна цел. Първо се сдоби с покана за най-говореният бал от доста време насам, а после и с дрехи. Щеше да е забавно да се слее с тези идиоти. Те се връзваха на номерата му толкова лесно. Ако си намереше и "дама", с която да танцува наистина щеше да е черешката на всичко.
Изкъпа се и се избръсна. После среса грижливо косата си. Определено щеше да се слее сред тълпата малоумни глупаци заслепени от парите. А и той имаше дългогодишно обучение на принц, което нямаше как да бъде забравено тъй като в това бе преминала по-голямата му част, до сега, живот. Върза се на малка опашчица със сатенена панделка. Облече копринена бяла риза и си сложи ръкавели. Сложи си и шалче на ризата в тон с костюма. Облече първо панталоните, после чорапите и накрая обувките. Накрая сложи сакото, което бе в тон на долните дрехи в тюркоазен цвят. Отиваше му и така изглеждаше наистина добре. А накрая и маската. Нея щеше да сложи по-късно. Прибра малкия свитък във вътрешния си джоб и се огледа в огледалото. Наистина трябваше да му завиждат. Той беше наистина красив. Можеше да се обзаложи, че не една, а много жени щяха да му се лепнат веднага. Подсмихна се на отражението си и присви злобно очите си. Този кехлибарен цвят в тях беше като огъня, а той пареше и ако не внимаваш можеш да се опариш.
Калипсо беше много въодушевена покрай бала. Роклята ѝ бе готова и изглеждаше наистина феноменално. Пантофките ѝ пасваха идеално на нея. Освен изящната маска с брокат имаше и тиара заедно със кристални обеци. Нарочно нямаше колие, за да не разсейва от друга по-примамлива гледка. Прислужничките я подготвяха за вечерта. Взе си вана и измиха добре тялото и косата ѝ. Щеше да е пусната, иначе се губеше целият ѝ чар. После я облякоха във фината материя. Тя никога не носеше корсети, не виждаше смисъл защо да се задушава в нещо подобно. Нямаше да слагат и пудра на косата ѝ, защото щеше да заприлича на руса. А и все пак тя трябваше да покаже себе си и момчето, което да залегне на сърцето ѝ да я хареса такава каквато е. Накрая преди да сложи маската си реши да се покаже на родителите си. Отиде въодушевена при тях.
- Мамо, татко какво мислите?-завъртя се и накрая застана лице в лице с тях.
- Прекрасна си.-възкликна първо майка ѝ.
YOU ARE READING
The Pirate Prince
Historical FictionОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...