Бискайски залив, 1724 година
Вечерта Зейн се появи и я заведе в собствената си каюта. Изглеждаше прекалено подредена за пиратска или мъжка стая. Огледа набързо, но не се престраши да навлезе във вътрешността. Боеше се от последствията. Може би имаше някои конкретни предубеждения, които я караха да мисли, че той може да се осмели на някоя долна постъпка.
- Не се бой, аз не хапя.-съобщи той докато разкопчаваше ризата си.
- Не се боя, но не разбирам защо ме доведе тук.
- Нали искаше да се преоблечеш? Ето ти възможност да го направиш.-отиде до един сандък и извади една копринена небесно синя рокля.
- И очакваш да се преоблека пред теб?-пое изящната материя от ръцете му.
- Да, проблем ли е?-той я погледна предизвикателно приближавайки се. Беше полугол и доста сексапилен. Опряха в дървената врата и нямаше друг път назад.
- Не.-реши да не му отстъпи и го отблъсна от себе си.
Отиде до леглото и се обърна с гръб към него. Опита да развърже роклята си, но не ѝ се получи. Това обикновено го вършеше прислужницата. Зейн едва се сдържа да не се разсмее затова сложи ръката си пред устата.
- Имаш ли нужда от помощ?-при звука на гласа му в този неловък момент искаше да се обърне и да го фрасне.
- Не.-при следващият си опит щеше да се завърже на възел и той реши да поеме нещата в свои ръце, буквално.
- Стига, очевидно е, че не можеш сама. Сега ще ти помогна.-приближи се до нея и хвана корсета ѝ.
Дъхът му беше топъл и действаше невероятно срещу кожата ѝ. Разпусна връзките бавно и внимателно. Дори не подозираше, че той може да бъде галантен. След като приключи понечи да свали роклята от раменете ѝ, но тя го възпря. Обърна се лице в лице с него.
- Би ли се обърнал?-проговори с тих глас.
- Само ако ме помолиш.-облиза долната си устна чакай тя да каже вълшебната думичка.
- Моля те.-не вярваше, че се принизява до там да моли някого.
- Добре.-прошепна до нея и се дръпна.
Обърна се с гръб и скръсти ръцете си. Беше забавно да я засрами. Тя го погледна няколко пъти преди да се съблече. От бързане се удари в леглото и изруга на глас, нещо, което нямаше как да не разсмее Зейн. Щом се облече същата процедура със завързването се повтори отново.
YOU ARE READING
The Pirate Prince
Historical FictionОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...