Chapter 21

156 6 0
                                    

Вече почти достигнаха бреговете на Гибелният остров. Оставаше им доста малко докато го достигнат, но все още имаха път, който да изминат. След бурните поздравления за Зейн и Калипсо те се оттеглиха в каютата си, за да поговорят насаме. определено имаха много какво да си кажат. Отначало мълчаха, защото никой не знаеше как да започне.

- Бях много объркан. До сега не съм изпитвал подобни неща и просто не знаех какво да сторя.

- Разбирам те, аз също бях в подобно състояние.-увери го тя.

- Но вече някак съм наясно със себе си и знам какво искам. Искам теб.-погали лицето ѝ.

- И аз искам същото.-той се усмихна и я придърпа в прегръдките си.

- Какво тогава ще стане с нас? Имам в предвид, та аз на практика те отвлякох и вашите сигурно скърбят за теб, а едва ли ще са много доволни от изборът ти.

- Знаеш ли, писна ми да определят живота ми още от както съм се родила. Не искам да се връщам. Какъвто и да е изборът ми те никога няма да са доволни.-каза жално и скри лицето си към гърдите му.

- Знам, това е недостатъкът на това да бъдеш от утайката на обществото.-потърка гърба ѝ успокоително.

- Да, но аз не желая да бъда аристократка.-изхлипа тя.

- Недей, не плачи.-опита да я успокои, но това по-скоро бе мотивация да започне да ридае по-силно.

Не искаше тя да е тъжна и да плаче, но самият факт, че предпочиташе него го правеше много щастлив. Надяваше се да остане с него. За пръв път той обичаше някого и не искаше да я загуби едва когато я намери. Оценяваше я като незаслужен подарък, който щеше да опази с цената на всичко.

- Шшт, спокойно миличка. Всичко ще бъде наред. Вече имаш мен и аз няма да те оставя.-тя повдигна главата си и го погледна с големите си влажни сини очи.

- Обещаваш ли?

- Обещавам.-усмихна се и отдръпна косите ѝ назад.

- Няма да се върна, искам да бъда с теб.-изправи се и се доближи до него.

- Аз също.-наклони главата си и я целуна.

С палците си избърса мокрите следи от сълзите и задълбочи целувката им. Тъкмо спусна ръцете си на кръста ѝ и застана над нея когато чуха хлопването на вратата, очевидно някой бе влязъл без позволение.

The Pirate PrinceWhere stories live. Discover now