Келтско море, 1724 година
Предната вечер бе спал с дрехите си без да се преоблече затова реши да смени ризата си. Свали я и остана полугол пред нея. Не че им се случваше за първи път. Тялото му отново ѝ се стори все така изящно ала друго този път се набиваше на очи. Превръзката на ръката му бе по нейна вина. Стана ѝ наистина гузно за извършеното. Той все пак бе човек и тя го бе ранила. Изправи се от леглото и се приближи до него. Той се стъписа и не знаеше каква е целта на нейното идване. Но тогава съзря помръкналото ѝ изражение и един конкретен род мисли си отидоха от главата му.
- Съжалявам.-той беше объркан. Това не беше ли негова реплика?
- За какво?
- Че те раних. В гневът си не знаех какво върша, бях ядосана и...-бе вдигнала ръцете си, но не знаеше какво да каже и ги пусна шумно до тялото си.-Намушках човешко същество! Това не мога да го забравя просто ей така.-поклати отрицателно глава.
- Няма нищо, аз съм добре. Вече всичко е минало.-опита да я успокои, но не го биваше особено в тези неща.
- Не...-постави ръцете си на раменете ѝ и ги разтърка.
Не намираше думи, с които да ѝ въздейства, но едно нещо бе по-силно от хиляди слова. Просто я придърпа до себе си и я прегърна. Силното му тяло я обви и я притисна до себе си. Бе обвил ръцете си около нея, а тя постепенно се престраши и сложи своите на кръста му. Да докосне прекрасната му мъжка плът сякаш я изгаряше отвътре. Чувството бе неописуемо. Бе опряла лицето си срещу гърдите му, които се вдигаха и сваляха равномерно. Усещаше и ритъмът на сърцето му. Реши да се наслади на мига и затвори очи усмихвайки се. Устните ѝ едва докосваха кожата му, което беше подлудяващо за него самия. Стоейки така той също се подаде на бляна и се остави на мечтите. Желаеше да я брани и да я предпази. Тя беше негова и той щеше да я пази от всичко и всички ако се наложеше. Започна да гали косите ѝ. Бяха копринено меки. Нормално за богато момиче. Преди години когато и той бе знатно дете всички го обгрижваха и се стараеха да е прилежен и изряден във всяко отношение. Когато се отделиха един от друг тя постави нежните си китки на плочките му. Погледна го в очите и се изненада колко красиво са изрисувани. И тогава установи, че той е красив, и то много. Беше му прекалено неловко и се отдръпна. Взе първата попаднала му дреха в полезрението и я облече.
YOU ARE READING
The Pirate Prince
Historical FictionОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...