Пътуваха два дни докато достигнат Острова на смъртта. Най-после съзряха земя на хоризонта. Всички се заеха да акостират кораба, а до островчето щяха да достигнат с лодка понеже бе прекалено плитко за огромния плавателен съд.
- Земя, дясно на борд!-извика Луи.
- Ела, ще дойдеш с нас.-меко каза той и ѝ подаде ръката си.
- Добре.-прие я и с негова помощ слезе в лодката.
След като пристигнаха успя да намокри долната част на роклята си. Беше прекалено дълга и ѝ пречеше. Хвана я и разкъса шлейфа. Останалите я гледаха странно. Жена да скъсаше скъпоценната си дреха.
- Какво? Пречеше ми.-простичко отвърна тя.
- Ти си странна.-тя изгледа лошо казалия това и тръгна напред.
- Найл и Луи, останете тук, а останалите идвате с нас.-разпореди се Зейн.-Така, сега трябва да вървим на север.
- Този компас е много странен.-не пропусна да вметне тя.
- Напротив, показва точно това, което търсиш.-намигна ѝ и го разтвори.-Ето опитай, кажи му къде искаш да сочи?-тя го изгледа невярващо.
- Зейн, това няма как да стане.
- Не бъди толкова недоверчива.-погледна я, а после насочи вниманието си на предмета в ръката си.-Пещерата на сиянията.-стрелката му започна да се върти докато не посочи правилния път.
- Какво... как?!-тя гледаше изумено.
- Казах ти.
Той тръгна напред и останалите го последваха. Определено обувките ѝ бяха доста неподходящи за подобни приключения. А фустите ѝ се закачаха на всеки възможен храст. Накрая наистина щеше да се скъса и да остане по бельото си. Определено щеше да умре от срам ако това се случеше. Тъкмо вървяха покрай едно езеро когато се подхлъзна и залитна да пада, но Зейн реагира светкавично и я хвана като я притисна в обятията си.
- Благодаря.-каза тя все още със силно биещо сърце.
- От сега нататък се дръж за мен и внимавай, опасно е.-тя кимна и му подаде ръката си.
Той сплете пръстите си с нея и продължиха напред. Двамата придружаващи ги, Лиам и Хари, се спогледаха. Той я държеше като своя приятелка. Тук наистина ставаше нещо, което криеха от всички останали, но рано или късно щеше да излезе наяве. Нищо не можеше да остане скрито завинаги.
ESTÁS LEYENDO
The Pirate Prince
Ficción históricaОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...