Chapter 25

141 5 0
                                    

Зейн и Калипсо бяха заспали дълбоко след снощното преживяване. И двамата бяха доста уморени и имаха нужда от почивка, но не само заради това, а въобще заради преживяното през целия ден. Онзи остров беше наистина ужасен, но повече нямаше да се върнат на него. Тяхната работа там приключи. Той бе доволен от решението си, постъпи правилно като разпредели всичко между целия екипаж. Само не знаеше какво ще прави със собствения си дял. Всъщност вече не бе сам, те бяха двама. Когато се събуди реши да не става, за да не я буди. Просто я наблюдаваше в съня ѝ. Бе като неземна красавица. И бе негова, само и единствено негова. Тя започна да се разсънва и се сгуши повече в него. Сладко потърка нослето си и той не можа да се сдържи да не се засмее леко. Смехът раздвижи гръдния му кош и тя го усети. Отвори сънено очи и го погледна.

- Добро утро.-промълви тя и се усмихна.

- Добро утро, красавице.-наведе се и я целуна по устните ѝ.

Тя нямаше желание да става затова се върна в предишната поза и отказа да започва с новия ден. Желаеше да си останат така цяла вечност. Никакви проблеми, нито грижи, нито опасности, просто мир и тишина. Само двамата съвсем сами без някой да ги притеснява, това бе съвършената ситуация.

- Не искам да ставаме. Не можем ли завинаги да си останем тук?-той се усмихна.

- И на мен би ми се искало, но все някога ще се наложи да излезем от тази стая.-тя се нацупи.

- Поне днес, моля те! Не може ли да си вземеш почивен ден?-продължи да настоява.

- Добре, както искаш. Но само ще отида да заключа, защото както и сама разбра прекрасните ми приятели обичат да влизат без да чукат.-тя се засмя.

Той стана и тя видя секси задника му на показ. О да, определено бе много сексапилен. Подпря се на ръката си и захапа пръста си. Имаше интересен изглед към тялото му. Щом заключи взе белите си долни гащи от пода и ги намъкна. Това никак не ѝ се понрави. Не беше честно, тя бе чисто гола под завивката. Той се обърни и видя съсредоточения ѝ поглед. Осъзна какво бе гледала и се подсмихна.

- Не се ли насити да гледаш тялото ми предишната нощ или искаш още?

- Мм... не знам. Ще обмисля предложението ти.-потупа мястото до себе си и се излегна по-прелъстително на леглото.

The Pirate PrinceWhere stories live. Discover now