На следващия ден вече всичко влизаше в ритъм. Стараеха се на сутринта да почистят палубата, която бе обсипана с какво ли не от снощи. Спаха доста до късно тъй като бяха уморени от дългото стоене и бурната нощ. Младоженците тепърва щяха да стават след първата си брачна нощ. Останалите решиха да им спретнат малка шегичка. Бяха намерили листенца от рози и имаха цяла кошница с тях. Съвсем тихо влязоха в стаята им и ги хвърлиха върху тях. Ароматът им бе силен и подразни носовете им. Те се разсъниха и отвориха очи.
- Какво става? На какво мирише?-разтърка очи и усети някакъв странен допир. Хвана нещото по лицето си и го огледа.-Рози?! От къде...-и тогава видя стоящите на портата. Придърпа чаршафа си по-нагоре.
- Спи ми се, какво има?-промърмори той.
- Добро утро и на вас! Нещо да желаете?-попита леко раздразнено. Зейн се сепна и почти подскочи в съня си. Нямаше да позволи на никого да вижда жена му гола.
- Разкарайте се преди да го направя аз!-застана пред нея и я прикри с тялото си.
- Добре де, никой няма да ти вземе съпругата, не бъди така предубеден!-вдигнаха невинно ръце и се изнесоха.
Щом вратата бе плътно затворена се успокои. Не можеше да не го мисли толкова, никой нямаше право да я вижда така освен него, никой! Тя го погледна усмихнато. Значи съпругът ѝ бе много ревнив? Хм, интересно...
- Значи мъжът ми ревнува от приятелите си, така ли?
- Какво да направя като не си те давам на никого?-разменяха си любовни слова.
- Обичам те!
- Аз също!-целунаха се пламенно и тя взе едно листенце от косата му.
- Тези хора са луди. Сега приличаш на цветенце.
- Не е вярно! Ти приличаш!-изпротестира недоволно. Тя се засмя на реакцията му и го загледа влюбено.
Полежаха още малко и после станаха да се оправят. Днес също щяха да останат в Англия, а утре да отплават. Калипсо реши да отиде при Елинор, за да види какво прави и да ѝ помогне. Тя тъкмо миеше чиниите от закуската.
- Добро утро.-поздрави я тя.
- Добро утро!-мило отвърна тя.
- Имаш ли нужда от помощ?
- Не, ти си стой, сега си булка и ще се поглезиш малко.-намигна ѝ.
YOU ARE READING
The Pirate Prince
Historical FictionОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...