Chapter 24

142 4 0
                                    

Вечерта имаше голямо пиршество. Бяха отворили няколко бутилки ром. Всички празнуваха тъй като вече бяха богати. Но и не пропуснаха да обсъдят Зейн и Калипсо. Нямаше как да мине без това. Държаха да разберат нещо повече за тях.

- Е, как са нещата между вас? Ще има ли сватба?

- Обичам сватбите, има много храна и пиене.-всички се изсмяха.

- Млъквай Найл.-извика му друг. Той определено бе добре почерпен.

- Та да се върнем на въпроса. Ще се жените ли?

- Не, не и за сега.

- Жалко.-изпротестира къдравия и отпи от шишето си.

Няколко души се отделиха и отидоха да взимат нещо друго. След като се върнаха носеха няколко музикални инструмента и те се настаниха на местата си да свирят на тях. Това им припомни за вечерта на първата им среща.

- Знаете ли Пасодобле?-заинтригувано попита тя.

- Разбира се!-синхронно отвърнаха сякаш засягаше гордостта им.

- Тогава какво ще кажеш за един танц, скъпи?-палаво намекна тя.

- Като първата ни среща, а, скъпа?-игриво попита той.

- Какви са тези подмятания? Вие къде сте се запознали?

- На маскения бал на херцог и херцогиня Де Кастила. Случайно танцувахме заедно.

- Да и ти ме предизвика на нещо по живо.

- О!-всички възкликнаха въодушевено.

- Е, тогава ще ми окажеш ли честта сеньорита?-поклони се и подаде ръката си.

- И още как, сеньор.-тя също направи реверанс и се присъедини към него.

Музиката им започна, а те заедно с нея. Докато се разминаваха се гледаха пламенно и страстно. Това определено щеше да е техния танц. Останалите им направиха място и наблюдаваха шоуто. От време на време някой подсвиркваше.

- Не си загубила таланта си, скъпа.-промълви срещу кожата ѝ.

- Ти също.-вплете ръката си в косата му.

Накрая завършиха със завъртане, което я прилепи до него и той повдигна бедрото ѝ до кръста си. Публиката им аплодираше бурно и скандираше за още. Те се поклониха и се върнаха на местата си. До края на тържествената им вечер си хвърляха тайни погледи един на друг. Личеше си, че са лудо влюбени.

The Pirate PrinceWhere stories live. Discover now