Два месеца по-късно
Зейн реши да ѝ предложи, нямаше какво да чакат. На едно от акостиранията си ѝ купи пръстен и настоя да свали чуждия. Можеше и да се водеше подарък, но бе годежен подарък и това някак го дразнеше много. Караше го да ревнува, а той ставаше ужасен в това си състояние. Щеше да убие всеки докоснал момичето му. Тя си бе негова и нямаше да позволи, на който и да било да я притежава. Да, тя не беше вещ, но много скоро щеше да стане негова съпруга и вече дори законът щеше да е на тяхна страна. Сега бяха в каютата му и си разменяха нежни ласки.
- Прекрасна си, да не би да се разхубавяваш все повече или аз съм безвъзвратно влюбен в теб?
- Може би и двете.-засмя се тя опирайки се на мускулестото му тяло с гърба си.
- Нямам търпение да станеш моя съпруга, тогава ще си само моя.
- И сега съм твоя.-той изскимтя недоволно срещу врата ѝ.
- Не е същото.-обсипа я с малки целувки.-Желая те.
- Аз също.-размърда дупето си и се отърка в него. Усети мигновеното му втвърдяване и гърленото ръмжене.
Почти разкъсвайки развърза корсета ѝ и свали роклята по раменете ѝ. Щом падна прокара ръката си отпред галейки корема ѝ. Тя се обърна и го погледна в очите. Неговите бяха потъмнели, а нейните – мътно сини. Дръпна рязко ризата му и копчетата се разхвърчаха по пода. Това щеше да го мисли после, сега желаеше този мъж и го искаше в себе си и то веднага. Разкопча панталоните му и ги остави да паднат свободно. Стисна члена му с ръката си изтръгвайки доволен стон от него. Избута го на леглото и го възседна. Този път беше неин ред. Премина през стеснителността отдавна и сега желаеше да му достави удоволствие, заслужаваше го. Всеки път той я караше да се чувства като принцеса на седмото небе, но той никога не бе получавал същото блаженство от нея. Следите от мокрите ѝ целувки оставаха по гърдите му. Засмука зърната му леко захапвайки ги като това го възбуди още повече. Подсмихна се доволно и се спусна надолу. Смъкна гащите му и ги махна. Пенисът му бе изправен и готов за внимание. Погали го и започна да движи китката си нагоре надолу. Отклони погледа си към лицето му, беше се извил и събрал чаршафите докато се държеше за матрака. Явно това наистина му харесваше. Забърза, за да види реакцията му. Тялото му се изпълваше с мощни конвулсии. Така нямаше да издържи дълго. Накрая рязко спря и се наведе. Облиза главичката му няколко пъти. Езикът ѝ бе така дразнещ за най-чувствителната му зона. Бедрените му мускули се отпускаха и свиваха неконтролируемо.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Pirate Prince
Fiksi SejarahОсемнадесети век - период на Великите географски открития и на Испанската експанзия. Един принц и една страна. И една империя на прага на своя „Златен век". Мароко попада под властта на Испания. Законния владетел е убит - а принцът, законният наслед...