———
Baran : Gitmek zorunda mıydın?
Cenk : Evet zorundaydım.
Baran : Bunu bize neden yaptın Cenk?
Cenk : Özür dilerim böyle olsun istemezdim.
Baran : Sus konuşma artık seni dinlemek istemiyorum.
Cenk : Zaten dinlemiyorsun.
Baran : Doğru. Yazma görmek istemiyorum.
Cenk : Yazamam da artık. İzin vermezler.
(Cenk çevrimdışı)
Baran : Bizi ayırmak için uğraştılar başardılar da(11.21)
Cenk : Dşcdçcdlcdşc(14.17)
Cenk : Yeter amk bu ne?
Cenk : İyice dramatize ettin olayı.
Cenk : Alt tarafı iki sınava girip gelecektim.
Baran : Olsun ne güzel sana sarılarak uyuyacaktım ben.
Cenk : Yine uyursun günler torbaya girmiyor ya
Baran : Bana söz ver.
Baran : Seninle uyumak için üç hakkım olsun.
Baran : Ne durumda olursak olalım sözünü tut.
Cenk : Bundan kolay ne var sevgilim
Cenk : Söz veriyorum.
Baran : Şimdi eve gel
Cenk : Biyoloji dersim var ondan sonra.
Baran : Gel ben sana çalıştırırım biyoloji.
Cenk : Hımm nasıl olacak o?
Cenk : Hatırladığıma göre işletme okumuştun.
Baran : Ama biyolojiden anlarım;)
Cenk : Geliyorum.
———
Dünden beridir onun evindeydim ve aradığım huzur çok kısa bir sürede tam olarak burada bulmuştum. Şimdilik misafirdim ama onunla birlikte yaşayacağım bir evin olmasını çok fazla istiyordum. Güne onunla başlamak, günümün çoğunluğunu onunla geçirmek, en güzeli de sıradan aktiviteleri bile birlikte yapmak...
Hatta nedensizce en çok hayal ettiğim şey onunla koltukta uzanıp saatlerce dizi izlemekti. Normal bir durumdu ama dertsiz tasasız olduğumuzun da göstergesi olacaktı bana göre.
Elimdeki anahtara bakıp salak salak gülümsüyordum. Bir anahtara bakarak mutlu olmak sadece benim gibi bir aptalın yapabileceği bir şeydi. Ya da aşıkların. Her neyse her ikisi de bendim.
Anahtarı deliğine yerleştirmek için uzandığım anda kapı ardına kadar açıldı. Karşımda her zamanki gibi siyah tişört siyah eşofman ikilisiyle duruyordu. Siyah tişörtten vazgeçemiyordu. Hatta dün dolabını karıştırırken sayamadığım kadar çok siyah tişörtle karşılaşmıştım.
"Sonunda gelebildin."
Kapının önünden çekildiğinde içeriye doğru adım attım.
"Söylediğim gibi sevgilim. Sınavım vardı." derken aynı zamanda kot ceketimi vestiyere asıyordum. Arkamı ona dönmüşken belime dolanan kollarıyla dudağım kıvrıldı içimdeki mutluluğu açığa çıkararak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şahdamar [Texting]
Короткий рассказBilinmeyen : Şahdamar, şahdamar, şahdamar Bilinmeyen : Rengim sensin ahengim sen Bilinmeyen : Gökkuşağınım ben senin. Bilinmeyen : Şahdamarımsın, candamarımsın. Bilinmeyen : Anla artık tek aşkımsın. Bilinmeyen : Hayatımın tek pınarısın. Bilinmeye...