13

7.5K 666 737
                                    


----

(20.15)

Sinanın evinin kapısında durmuş zili çalmak için cesaretimi toplamaya çalışıyordum.Normalde bu evin üçüncü üyesi gibi takılırdım ama Baranın bana olan davranışlarından dolayı her gelişimde elim ayağıma dolanıyordu.
Tavırlarının hiç de kardeşçe olmadığını bir tek ben mi düşünüyordum?

Adam gelip gözümden öpmüştü,üstüne bir de iltifat etmişti.Şimdi içeri girdiğimde ne yapacağını kestiremiyordum ama heyecanlandığımı da belli etmemeliydim.

Elimi zile atıp tam bastığım anda kapı ardına kadar açıldı karşımda sırıtan bir Baran vardı.

"Pencereden gördüm geldiğini.
Ne oldu evi mi bulamadın?"

Alayla konuşması beni sinirlendirmişti.
Ben adam yüzünden burda fenalıklar geçiriyorum ondaki rahatlığa bak. Allah kahretsin.Bu tavırlarda yakışıyordu şerefsize.

Hıhlayıp önünden geçerek eve girdim. Salona geçip meşhur ikili koltuğa oturduğumda o da yanıma geçip oturdu.Bu koltuk niye bu kadar küçüktü amına koyayım resmen dizlerimiz birbirine çarpıyordu.
Arkamı dönüp evi kolaçan ettim.
Bu Sinan malı neredeydi?

"Sinan yok mu?"

"Var,uyuyor."

"Bu saatte?"

Kolunu omzuma atıp beni kendisine çekti.

"Hee,bu saate"

Kafam saçma bir şekilde duruyordu.Ne omzuna yaslanmıştı ne de dik duruyordu öyle arada kalmıştı.Biraz daha böyle durursam boyun fıtığı olacağımı düşündüğümden kafamı çekip kendimi omzundan kurtardım.Yüzüme baktı,neden elimi çekti diye.Benim mükemmel zihin okuma gücüm.
Sonra omuzlarını silkerek kumandayı eline alıp bir tartışma programında durup izlemeye başladı.

Ne yani bunu mu izleyecektik?
Hay amk.Romantik bir şeyler açar da aşka geliriz diyordum,adam öküz çıktı.Gerçi o hep öküzdü.Anasının karnından öküz olarak çıkmış mal.

Programa dikkatli gözlerle bakan yüzüne döndüğümde bütün laflarımı geri aldım.Bu güzel yüzle sikik bir tartışma programını da izleyebilirdim.
Ona baktığımı farketmiş olacak ki bana dönüp bakışlarını yüzümde dolandırıp gözlerimde durdu.Öylece birbirimize bakıyorduk.Kaç dakika öyle durduk bilmiyorum ama bana yaklaştığında kalbimin o an durduğunu biliyordum.

Gittikçe yaklaşıyordu beni mi öpecekti? 'Ayy öpsün,hadi hadi' diyen içimdeki fangirl seslerini susturup ne yapacağını kestirmeye çalıştım.Daha çok yaklaştı.En son nefeslerimiz birbine karışacak kadar yakınıma geldiğinde emin oldum.Bu adam beni öpecekti.Gözlerimi yavaşça kapattığımda yüzümdeki nefesler de uzaklaşmıştı.Salaklığıma yanıp tam gözümü açtığım anda,bir el tişörtümden tutup kendine çekti beni.

Baranın göğsüne yapıştığımda tişörtümde olan elini çekip iki omzuma sardı.O koltuğa yarı uzanır vaziyetteyken ben sırtımı onun göğsüne yaslamış uzanıyordum.
Kafamı ters çevirip ona baktım.Ayy o da bana bakıyormuş.Dudaklarımız arasında santimler vardı.
Hemen önüme döndüm.
Ona bakmadan elimle ikimizi göstererek konuştum.

"Niye yaptın böyle bir şeyi?"

Beni taklit ederek elini ikimiz arasında döndürdü.Puşt bir de dalga geçiyor.

"Çok rahatsız duruyordun o yüzden."

"Hı şuan çok rahatım zaten."diye mırıldandığımda "efendim?" dedi.

"Yok bir şey.Aa bak adamlar kavga ediyor."

"Banane."

Kafamı yine ona döndürdüm.Bu sefer dayanabilirdim bu yakınlığa.

Şahdamar [Texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin