Bilinmeyenler

1.7K 122 20
                                    

Medya: Samet

İyi okumalar

Aklıma bir daha barışmayacağımız düşüncesi gelince istemsiz olarak göz yaşlarım çoğaldı ve annemin kucağına daha fazla sindim.

"Anne arkadaşlığımız bitmez değil mi?"

Sesli şekilde burnumu çektim. Annem sırtımdaki elliyle sakinleşmem için hafif hareketlerle sıvazlıyordu.

"Şşt, aklına böyle saçma düşünceleri getirme bile. Onlar kardeşlerine küser mi hiç?"

Kafamı hayır anlamında abartılı bir şekilde salladım.

"Hadi annem biraz uyu sen ve bunları düşünememeye çalış."

Annemden ayrılıp odama doğru yürümeye başladım, arkamdan gelen ayak seslerine bakılırsa annemde benimle geliyordu. İçimde ki kırgınlığı atabilmek için kapıyı hızlıca itip duvara vurmasını sağladım. Yatağıma zorla kendimi yüz üstü attım. Annem başıma sandalye çekip saçlarımla oynamaya başladı. Saçlarımla oynandıkça daha fazla mayışıyordum. Gözlerim artık dayanamayıp kapandı.

Perihan Büyükdoğan

Miray'ın biraz uyumasını izleyip sessizce odasından çıktım. Daha önce de Remzi ve Oğuz'la küsmüşlerdi ama bu en şiddetlisiydi. Bu sefer sonu iyi bitmeyebilirdi. Ayakkabılıktan sandaletlerimi , portmantodan da anahtarımla telefonumu alıp sessiz olmasına dikkat ederek kapıyı açtım. Dışarı çıktığımda elimde tuttuğum telefonun ekran kilidini açıp Umut'un numarasını bulup ara tuşuna bastım. Birkaç çalıştan sonra açmıştı.

-Efendim aşkım?

-Mahmut'un numarasını atsana.

- Bir şey mi oldu Perihan?

-Oldu ama eve gelince anlatırım. Sen şimdi numarayı at.

-Tamam

Aramayı sonlandırmamla WhatsApp'tan mesaj bildirimi geldi. Mesajın üstüne tıklayıp WhatsApp'a girdim ve Umut'un attığı numarayı kaydedip ara tuşuna bastım. Birkaç kez cevap vermedi ama sonuncunda açtı.

-Buyurun?

-Samet nerede?

-Perihan?

Tahminini önemsemedim. Çünkü şu an kızım önemliydi.

-Samet nerede?

Bu sefer kelimelerin üstüne başa basa sormuştum.

-Dükkanda.

Cevabımı aldığım için aramayı sonlandırıp sandaletlerimi giymeyi unuttuğumu fark ettim, sandaletlerimi giyip elektrikçiye doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım .

🎈🎈🎈

Elektrikçi dükkanı görüş alanıma girmesiyle adımlarımı yavaşlattım ve derin bir nefes verip kafamda ki düşünceleri düzenlemeyi denedim. Kapıdan içeri girdiğimde alet masasının önünde arkası dönük orta boylarda sarışın bir çocuk duruyordu.

Remzi bundan biraz daha kısa  olduğu için büyük ihtimalle Samet'ti.

"Samet!"

Bunu beklemiyor olacaktı ki yerinde zıpladı ve yönünü bana döndü. Beni görmeyi beklemiyor olduğu için gözleri büyümüştü. Konuyu fazla uzatmaya gerek duymayıp "Biraz konuşalım," dedim.

Tatil SürpriziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin