Medya:Miray
İyi okumalar
Bizimkilerin saçlarıyla oynarken iyice mayışmıştım, biraz daha oynasam zaten uyurdum. Uyumamak için ellerimi bizimkilerin saçlarından çektim, Remzi çoktan horlamaya başlamıştı, Oğuz ise bir şeyler sayıklıyordu. Kafamı koltuğa dayadım , uyumak için gözlerimi kapamışken kapının zili çaldı. Remzi uykusundan sesten dolayı aniden uyandığı için küçük çaplı yerinde zıplamamıştı, Oğuz omuzun üzerinden Remzi'yi dürterek yarım yamalak "Remzi kapıya baksana Kanka, benim işim var." Deyip yönünü koltuktan tarafa dönüp kollarını ve bacaklarını koltuğa attı.
Remzi , gözünü ovuşturarak ve uykunun verdiği sersemlikle aşağıya doğru inmeye başladı.
"Ananı sikim." Diye bir bağrış koptu, kesin bu mal merdivenlerden düşmüştür.
"Lan Oğuz bu merdivenleri kim buraya koydu?"
"İç mimar koymuştur kanka, ben nereden bileyim?"
Oğuz'a baktığımda yeni doğmuş bebek tatlılığı vardı, bunların kargaşasının arasında uykum azıcık olsada açılmıştı, yanaklarını koparma istediğine daha fazla danışmayıp yanaklarını elimden geldiğince sıkı sıktım.
"Al kopar git kanka, bana lazım değil zaten."
Gözlerimi devirip yanağını suluca öptüm. Oğuz artık benim işkencelerime dayanamayıp dizimden kalkıp düzgünce koltuğa oturmuştu.
"Bir uyutmadınız anasını satayım."
"Mızmızlanma lan!"
Aşağıdan Melih'le Remzi'nin konuşma sesleri geliyordu, adım sesleri ve sesleri daha net gelmeye başladığına göre yukarıya doğru geliyorlardı.
Önüme gelen saçları kulağımın arkasına ittim ve Oğuz'a doğru kaydım.
"Oğuz?"
'Ne var' derecesinde bana bakıp kendini yere bıraktı, bir şeylerle uğraşmayınca ne yapacağımızı da bilmiyorduk. Kapıdan elinde büyük bir tencereyle Melih ve yanında ekmek arasının yarısını bitirmiş Remzi girdi.
Oğuz , yerde uzandığından kendisini fark etmelerini beklemediği için koltuğa geri oturdu.
"O ne lan?"
"Ali Abi ,Miray'ın bacağını kırdığını duyunca bir tencere kelle paça gönderdi, geçmiş olsunlarını da iletti."
Yüzüme istemsiz bir gülümseme yayıldı, bu mahelle ortamı ülkede nerede bitmek üzereydi.
"Bir ara Ali Abi'nin yanına gidelim."
"Ha Oğuz aşağıda sana kargo mu ne gelmiş."
Oğuz aşağıki kata inerken Melih'e söylenmeyide unutmuyordu. "İlk başta söylesen ne olurdu acaba ?"
Melih , Oğuz'u önemsemeyip yanıma kendini atıp dizime yattı.
"Benim saçımla oynamak yok mu küçük cadı?"
Cevabımı anlaması için gerilerek esnedim. "Biraz daha birinin saçıyla oynarsam uyurum."
Dudağını sarkıtıp yavru köpek bakışı attı. Remzi son lokma ekmeği ağzına attığı an aşağıdan Oğuz'un sesi duyuldu.
"Remzi , sana da kargo varmış!"
Remzi de ayaklanıp aşağıya indi. Melih'le baş başa kalmıştık.
"Yolda Samet'leri gördüm, yanında bir tane kız vardı, sevgilisi var mı biliyor musun?"
Kalbim güçlü birinin ellinin tarafindan sıkılıyormuş gibi bir baskı uyguladı. Yüzümde ki gülümseme giderek solmaya başlamıştı. Kafamı nedenini bilmediğim şekilde yukarı kaldırdım. Dizlerimde ki ağırlık kalktı, Melih çenemi tutup kendi hizasına indirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil Sürprizi
HumorHer şey ailesinin karne cezası olarak elektrikçi Mahmut Abi'nin yanına vermeleriyle başladı. - Ama anne ben erkek değilim. Artık her kötü karne getirdiğimde beni tamircinin,oto lastikçinin ya da elektrikçinin yanına vermeyin!! Annem elindeki kulağım...