Temizlik

1.8K 118 20
                                    

Medya : Remzi'yle Samet'in sevgi dolu bakışması

İyi okumalar

Gözlerimi zorlukla açtım ve gördüğüm manzarayla boğazımdaki tükürüğü geri yutmamla boğulmak üzereydim, öksürük krizine girdim. Remzi ve Oğuz'la eskisi gibi beraber uyuyorduk. Kafamı ranzanın deri başlığına koymamla başımı sanki maktapla deliyorlarmış gibi bir ağrı hissetmemle acıyla inledim.

Dün ne olmuştu da bu durumdaydık? Ben en son ikinci biramı içiyordum ondan ilerisi yok.

Bizimkileri görmemle onları ne kadar özlediğimi fark ettim. Lan ağlayacağım galiba, zaten şu sıralar ağlamaktan göz yaşlarım bitti zorlasam ancak bir iki damla falan göz yaşı gelirdi.

Remzi'nin kolunun burnuma değmesiyle uyandığını yeni idrak ettim. Oğuz'a baktığım da o ayının hâlâ uyuduğunu gördüm. Harbi ayı ya ben bunu Meltem'e ayarlamayaktan vazgeçtim, bu mal Meltemi hak etmiyor.

"Günaydın baş belası."

Remzi'nin sıcak gülümsemesine karşılık olarak gözlerimi kısarak cevap verdim. Verdiğim tepki üzerine bir şeyler mırıldanıp yanında yatan Oğuz'u belinden dürttü.

"5 dakika daha Meltem."

İkimizde dediği şeyin şokunu yaşarken birden kahakhayı bastık. İnsan anne der, ama bizim ki hayvana taş çıkartığı için Meltem'le ilgili rüyalar görüp onun ismini sayıklıyordu. Aslında böyle söyleyince romantik bir şeymiş gibi geldi ama konu Oğuz olunca işte romantiklik falan kalmıyor, hepsi puff oluyor.

Başımdaki ağrı tekrardan kendini gösterdi ve beni Labirent'teki ızdırap verenler tarfından ısırılmış hissine düşürdü. Gerçekten o böcekler olsa ne olurdu acaba?

Remzi Oğuz'un uyanması için artık makineliye bağlamış şekilde belini içine çökertiyordu. En sonunda Remzi'nin elini tutup ısırdı. İkimizde şok olmuş şekilde Oğuz'a bakıyorduk.

"Lan oğuz piçi kalk!"

Benim bağırışımı duymasıyla hemen gözünü açtı ve benim pikenin üstünde duran kolumu tutup cimdikledi. Bu neden bu kadar geri zekalı insan kendini cimcikler, beni neden cimcimliyorsun mal insan? Cimciklemenin rövanşı olarak kafasına sert bir şekilde tokat attı. Tokadın etkisiyle kafası öne doğru savruldu.

"Lan şimdi biz barıştık değil mi?" Yoksa valla ben dayanamam. Lan Miray ırıspısı ben seni çok özledim."

Remzi'yle birbirimize bakıp "Valla bende dayanamam," deyip kucaklaştık. Uzun bir süre o şekilde durduk, ama romantik anımızı Pelin bozdu. Bize bakıp burnunu kırıştırdı. Havalara bak havalara.

"Kalktıysanız annem kahvaltıya çağırıyor. Özellikle sabah komşulardan duyduğu şeyle sizi adana kebap yapmayı planlıyor benden söylemesi."

İlk cümlesine çok fazla odaklandığım için diğer dediklerini dinlememiştim bile.
Şimdi biz uyanmasak kucaklaşamazdık ve mal Pelin de kucaklaştığımızı görmüştü. Bir de uyandıysanız diyor. Harbi bu Oğuz'dan da maldı.

Ben neyden bahsettiğini anlamadığım için diğerlerine N'oluyor bakışı atıyordum, diğerleri de birbirlerine Bu sefer büyük sıçtık bakışı atıyordu.

Bana anlatmalarını bekliyordum ama benim kıt beyinli arkadaşlarım bunu anlamadıkları için bir şey anlatmıyorlardı. Bu kadar hakaret ettim ama harbi harbi çok özledim lan.

"Bakın özlemiş olabilirim ama sizi boğmayacağım anlamına gelmez. Çabuk bana dün akşam olanları anlatın!"

Remzi öksürüp boğazını temziledi.

Tatil SürpriziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin