Medya: Remzi
İyi okumalar
Oğuz'un tribi en beter tripler arasında birinci sıraya oturur, maç bitiminden beri bana bakması için söylemediğim hitap şekli kalmadı. Minnoşum bile dedim ama tepkisi 'Miray ben kedi miyim ?" Oldu. Bu yüzden de bir daha trip attı.
Remzi' ye konuya el atması için kaş göz yaptım, ama Remzi iti sadece omzunu silkmekle yetindi. Oğuz'un dibine biraz daha girdim, zaten yapışık haldeydik.
"Oç Ozişkom?"
Yüzünü telefondan kaldırmaya bile tenezzül etmedi, bu durumdayken bari kimle konuştuğuna bakayım diye kafamı uzatmıştım ki kafama tokat atması bir oldu.
Kıstığı gözleriyle "Sakın kalkışma!" Diye beni tehdit etti.
Huyuna gideyim dedim ama dinsizin hakkından imansız gelirmiş. Ben bu dediğinden büyük trip atarım.
"Demek benden bir şeyler gizlemeye başladın! Demek beni sevmemeye başladın! Tamam, sus Oğuz Ayan! Bu arkadaşlık buraya kadarmış, ama bil ki sen hep kalbimin diğer yarısında ki kişi olacaksın. Gidelim Remzi!"
Tam ondan uzaklaşıp ayağa kalkacakken kolumdan çekip kucağına yatırdı.
"Şerefsizin Miray."
İyice olduğum yere yayılıp Oğuz'a doğru öpücük attım.
"O senin şerefsizliğin Oğuz'cuğum." Yavru köpek bakışı yapmaya çalıştığım ama ondan çok kurbağa prense benzeyen bakışımla" Affettin mi?" Diye sordum üzgün sesimle.
Burnumu sıkıp 32 diş gülümsedi. "Hitapları söylediğin ikinci dakika da affetmiştim."
Remzi ,Oğuz'un arkasına dikildi, Oğuz bunun daha farkında değil ki Remzi, Oğuz'un arkasına osmanlı tokadını geçirmesiyle Oğuz yüzüme yapıştı. Şu an dudağım da hissettiğim ıslaklık lütfen Oğuz'un dudağı olsun, lütfen.
Oğuz'un yüzüme yapışmasıyla sımsıkı kapattığım gözlerini yavaş yavaş açtım ve Oğuz'un gözleriyle karşılaştım. Ağzımda olan dudağı değil burnuymuş. Neden böyle iğrenç şeyler benim başıma geliyor? Tamam kabul ediyorum çocukken kendi sümüğümü yiyordum ama hayvan gibi oldum hemde başkasının sümüğünü yemek ne ya?
Oğuz'u omuzlarından ittirdim ve uzandığım yerden kalkıp Remzi' ye öleceğini haber veren bakışlarımı attım.
"REMZİ, KAÇMA LAN !"
Merdivenleri benim korkumla beşer beşer iniyordu ben de ona yetişmek için son hız merdivenleri iniyordum, aramızda son 5 basamak kaldığında ona doğru atladım ve omuzlarından yakalamamla ikimizde yeri boyladık.
"Miray ,kemiklerimi kırdın oç."
Tepemizde gülme krizine girmiş olan Oğuz'a kötü kötü bakıp yerden destek alarak Remzi'nin üzerinde kalktım ve Remzi'ye kalmasına yardım etmek için elimi uzattım. Tüm ağırlığını elime verdi ama onu yenilgiye uğratmak için onu kendime doğru güçlüce çektim.
Ağzı açık şekilde bana bakıyordu, tepkisine güldüm.
"Hâlâ maçta ki kıyafetlerimizle duruyoruz farkındaysanız, koktuk resmen."
Soyunma odasına doğru birlikte yürümeye başladık, Samet'ler ve diğerleri maçtan hemen sonra gittiler, biz ise tribünde oturup Oğuz'un tribini geçirmeye çalıştık. Kıyafetlerimi dolabına gelişi güzel doldurduğum için hepsi kırışmışlardı, kırışıklıkları geçmesi için birkaç kez silkeledim.
Düzelmeyince boşverip kabinlerden birine girdim ve üzerimi değiştirdim. Maçta ki kıyafetlerim ter kokuyordu, kabinden çıktım ve yerde ilk gördüğüm poşeti içine kıyafetleri doldurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatil Sürprizi
HumorHer şey ailesinin karne cezası olarak elektrikçi Mahmut Abi'nin yanına vermeleriyle başladı. - Ama anne ben erkek değilim. Artık her kötü karne getirdiğimde beni tamircinin,oto lastikçinin ya da elektrikçinin yanına vermeyin!! Annem elindeki kulağım...