"Sen ne yapıyorsun burada?"
Ağzımdaki çikolatalı ekmeği zar zor yutmuş mahcup bir şekilde Yoongi'ye bakıyordum.
"Biraz acıkmıştım da..."
Yoongi gözlerini devirirken elini ' Ye hadi ' dermiş gibi salladı. Ben ise doymadığım halde Nutella kavanozunu yerine yerleştirdim ve masayı topladım. Daha sonra paytak adımlarla odamdaki köşeme döndüm. Yoongi ise peşimden gelmişti.
"Burada yatma. Soğuk."
Yüzümdeki şaşkınlığı gizleyemeden ona baktım. Peşinden gelmemi söyleyince peşinden yürümeye başladım. Bir yandan da evi süzüyordum.
Onun yatak odası olduğunu düşündüğüm odaya girdi ve kendini yatağa bıraktı. Benim de yatmam için yana kaydı. Ben çekingen bir şekilde yatağın köşesine uzandığımda Yoongi nefesini bıkkınca üfleyip beni kendine çekti.
Bedenine çarpan bedenim bir ok gibi gerilse de heyecanlanmamaya çalışarak gözlerimi yumdum. Yoongi ise nefesini enseme üflerken fısıldamaya başladı.
"İyi geceler."
Dediğini duymamazlıktan gelerek gözlerimi yumdum.
.
.Yoongi'nin ağızından
Gözlerim yarım açık bir şekilde yataktan kalkmış ağzımdaki yeni uyanınca gelen iğrenç tadın gitmesi için şekerli bir kahve içmiştim.
Bir yandan da bizimkilere ulaşmaya çalışıyordum. Sonunda aralarından zeki biri telefonuma verdiğinde sabırsızca konuşmaya başladım.
"Namjoon? Mal hazır mı?"
"..."
"Tamam 10 dakikaya oradayım."
"..."
"Konum at o zaman geri zekalı!"
"..."
"Hadi kabul ettim say. Çabuk ol evden Seulgi uyanmadan çıkmam lazım. Yoksa bütün plan mahvolur."
"..."
"Tamam kapat."
Hızlıca üzerime bir şeyler geçirip Namjoon'un attığı konumdaki depoya geldim. Seri adımlarla içeri girdiğimde sandalyeye bağlanmış kurbanımı gördüğümde yüzümde pis bir sırıtış belirmişti.
Sandalyenin önüne geçip yere çökerek adamın yüz hizasına geldim. Baya dövmüşlerdi adamı. Çünkü adam baygındı. Ah! Bir de uyanmasını bekleyecektik. Sinirle kafamı iki yana sallarken Jimin konuşmaya başlamıştı.
"Bu adamı nasıl öldüreceksin Hyung?"
Sırıtarak cevap verdim.
"Ben değil. Seulgi öldürecek."
Üyelere sırtım dönük olduğu halde şaşkın bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Bir açıklama bekledikleri her hallerinden belliydi. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"Seulgi'den kurtulmam lazım. Onu öldürebilirim ama şuanlık başımı belaya sokamam. Bu yüzden tutuklanmasını sağlayacağım. O şu an yatıyor. Yatağının yanındaki komidine bir silah bırakıp üzerine not kağıdı koydum. Kağıdın üzerinde bugün evde olmayacağımı,eve birinin gelebileceğini, eğer ona bir şey yapmaya kalkarsa bu silahı çekinmeden kullanabileceğini, kimsenin haberi olmayacağını ve onu sevdiğimi yazdım. Şimdi asıl olaya geliyorum. Biz benim evimin biraz ilerisindeki çalılıklarda saklanacağız. Eve kamera yerleştirdim. Jimin sen laptopunu hazır et ve evdeki kameralara eriş. Onu kameralardan izleyeceğiz ve harekete geçeceği zaman Jin Hyung polisi arayıp o küçük kız sesini çıkararak olanları anlatacak. Ama zamanlamayı iyi ayarlamamız lazım. Seulgi adamı öldürdüğünde polisler de gelmiş olacak ve Seulgi açıklama yapamadan tutuklanacak."
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain || myg
FanfictionSeulgi, bir intikam uğruna hayatını mahveden Yoongi'ye dışından nefret kusarken, içten içe yanlış duygular besliyordu.