Dzisiaj nie muszę wstawać do szkoły. Jakaś rura pękła i zalało całą szkołę więc przez parę tygodni mamy wolne. Mama poszła do pracy a Hiryoi jest u swojej BFF. Wstałem z łóżka i z szedłem na dół do kuchni zrobić sobie coś do jedzenia. Zrobiłem sobie kanapki serem i z pomidorem. Sorry nie chcę mi się gotować. Spojrzałem na zegarek, dochodziła 12. Nieźle sobie pospałam. Pech mam wolne więc skorzystamy. W ciszy jadłem śniadanie kiedy dostałem SMS. Zerknęłam na wyświetlacz, dostałem wiadomość od Yony.
Yona
Idziesz z nami na imprezę do Usuiego.Yukine
Mogę iśćYona
Spoko przynieś alko: )Odłożyłam telefon i poszedłem umyć po sobie talerz. Myjąc dostałem kolejnego SMS. Co znów o demnie oni chcą.
Usui
Padasz do mnie na imprezę?Yukine
Yona mi już o tym pisałaUsui
Więc?Yukine
Mogę przyjść.Usui
Jak coś bądź o 19Yukine
DobraUsui
Do zobaczenia:)Odłożyłem telefon na stole i poszłem się ubrać. Miałem sporo czasu do imprezy więc postanowiłem jeszcze położyć się spać. Co ja mogę poradzić że lubię spać. Obudziłem się o godzinie piętnastej. Postanowiłem pójść kupić alkohol na impreza bi później nie będzie mi się chciało. Ubrałem się i wyszłem z domu kierując się do najbliższego sklepu. Kupiłem kilka piw i trzy wódki i podszedłem do kasy.
Dzień dobry- przywitała się ze mną młoda kasjerka. Miała długie kasztanowe włosy i zielone kocie oczy. Była nawet ładna ale nie w moim typie. Poprawka raczej nie była chłopakiem.
Dzień dobry- powiedziałem z uśmiechem.
Jakaś impreza się szykuję? - zadała pytanie patrząc mi w oczy.
Kolega organizuję - odparłem.
No to ciekawie się zapowiada- odparła kończąc kasować zakupy.
Chyba ciekawy kac- odparłem na co dziewczyna zahihotała.
Co racja to racja- posłała moją stronę miły uśmiech- jestem Nanami.
Ja Yukine - odparłem.
Jeszcze przez chwilę rozmawiałem z Nanami. Zapłaciłem za zakupy i ruszyłem kierunku domu. Wszedłem do środka i popatrzyłem na zegarek. Dochodziła godzina siedemnasta. Trochę za długo robiłem zakupy ale cóż jak trochę się spóźnię to nic się nie stanie. Wzięłem szybki prysznic ogarnęłam swoje włosy i ubrałem się. Wzięłem jeszczę rzeczy kupione na imprezę i wyszedłem z domu. Po paru minutach drogi dostałem SMS od Usuiego.
Usui
Przyjechać po ciebie?Yukine
Nie rób sobię problemu. Jakoś dojdę.Nie lubię nikogo prosić o takie rzeczy. Poprostu tak mam i już.
Usui
Ja nie mam z tym problemu.Yukine
Nie trzebaUsui
Nie ma mowy już jadę: )
CZYTASZ
Hopeless
RomanceYukine to 18 letni chłopak, który w swoim nudnym życiu spotka Usuiego, któtry zmieni jego dotychczasowe , beztroskie życie... Co się tak naprawdę wydarzy? Kim jest tajemniczy Usui? Czy Yukine nie będzie miał drobnych problemów z nowym znajomym?