Dzisiaj w naszej szkole odbywa się mecz piłki nożnej. Nasza szkoła gra z graczami z pobliskiej szkoły sportowej.
Powodzenia na meczu- powiedziałem z uśmiechem.
Dzięki- powiedział Usui- Do zobaczenia po meczu.
Będę jako opieka medyczna - powiedziałem dając mu buziaka w policzek.
Może dosyć tych czułość?- odparł Yato.
Daj im spokój naszemu medkowi- do rozmowy dołączył Yuri.
Był wysokim blondynem o trochę za długich włosach i o przerażającym wyrazem twarzy.
Pamiętaj będziesz miał kontuzję to kto cię opatrzy?- powiedział z uśmiechem.
Dobra odczep się- skierował się w stronę boiska.
Nie przejmuj się nim- powiedział Usui.
Wszystko gra- odparłem z uśmiechem.- To ja już pójdę powodzenia na meczu chłopaki.
Dzięki - powiedział Yuri.
Do zobaczenia- odparł Usui.
Skierowałem się w stronę boiska gdzie czekała na mnie Nanami z koleżanką.
Hej Yukine!- przytuliła się do mnie.
Hej- odparłem z uśmiechem.
To jest Kara moja siostra- pokazała na wysoką dziewczynę o brązowych włosach i tego samego koloru oczach.
Miło mi cię poznać- podałem jej rękę
Mi ciebie też-powiedziała z uśmiechem łapiąc za rękę.
Może chcesz z nami obejrzeć mecz?- zapytała z nadzieją.
Nie stery nie mogę muszę pomagać w leczeniu rannych zawodników- odparłem.
Szkoda- odparła Nanami- to do zobaczenia.
Miło było cię poznać- Kara odeszła od nas.
Mi ciebie też- odparłem idąc w stronę ławek dla graczy i sanitariuszy.
Witaj Yukine!- powiedziała radośnie pani Szulc.- Miło mi że zgodziłeś się pomóc.
Nie było chętnych więc zgłosiłem się- odparłem.
Czuję się zawiedziona że klasa mojego męża nie chciała pomóc- powiedziała patrząc na grupkę uczniów siedzących na trybunach.
Nie chcieli po prostu- wiedziałem że moja klasa jest tak leniwa że się nie zgodzi na pomoc.
Chociaż ty jesteś- poklepała mnie po ramieniu.
Uśmiechnełem się do niej i spojrzałem na boisko piłki nożnej gdzie stała już drużyna z pobliskiej szkoły. Rozpoznałem kilka znajomych twarzy.
Na środek boiska wszedł derektor Murari.Witam uczniów, nauczycieli , opiekunów i graczy na meczu piłki nożnej.- powiedział - Przedstawiam wam Sokoły ze szkoły sportowej.
Słychać było oklaski i wiwaty uczniów że szkoły sportowej. Na boisko biegli gracze w czerwonych koszulach z sokołem na plecach.
Przedstawiam dumę naszej szkoły. Nie obliczalne i dzikie Geparty.
Okrzyki i wiwaty było słychać na całym terenie szkoły. Na boisko w biegła nasza drużyna. Mieli na sobie czarne koszulki z gepardem. Kapitanowie drużyn podali sobie ręce i odeszli na swoje miejsca. Rozpoczął się mecz, nasza drużyna już wyszła na prowadzenie. Muszę przyznać że Yato dziwnie współpracował z Usuim. Chłopacy zbliżali się do bramki , Yato podał piłkę do Usuiego i...
CZYTASZ
Hopeless
RomanceYukine to 18 letni chłopak, który w swoim nudnym życiu spotka Usuiego, któtry zmieni jego dotychczasowe , beztroskie życie... Co się tak naprawdę wydarzy? Kim jest tajemniczy Usui? Czy Yukine nie będzie miał drobnych problemów z nowym znajomym?