Widziałaś jak ten chłopak potraktował tamtego gracza!?- powiedziała Kara z oburzeniem.
Należało mu się - odparłam obojętnie.
Nanami jak możesz tak mówić!- skarciła mnie siostra.
Mogę zabrał mi Yukime!- krzyknęłam na nią.
Przecież poznałaś go w sklepie- powiedziała.
No i co z tego!- ona mnie nie rozumiała.
Nie widzisz że są szczęśliwie- wskazała Yukine i Usuiego przytulonych do siebie.
Ze mną będzie szczęśliwy a nie z nim!- on miał być mój a nie jego.
On nigdy nie spojrzy na ciebie- odparła patrząc na mnie.
Jeszcze zobaczysz że będzie mój i tylko mój!- muszę tylko wymyślić plan.
Moim zdaniem i na pewno wszystkich innych osób musisz odpuścić- odparła z powagą.
NIE MÓW MI CO MAM ROBIĆ!!- miałam jej już dość.
Myśli że jak jest prawniczką to wie wszystko lepiej o de mnie. Zawsze była ulubienicą taty. Zawsze od niego słyszałam:
Nanami czemu nie możesz być taka jak Kara?Ja mówię tylko żebyś nie robiła nic co by zniszczyło twoje życie- złapała mnie za ramie.
TY TEGO NIE ROZUMIESZ!!- otrąciłam jej rękę i od biegłam od niej.
NANAMI WRACAJ!!- krzyknęła za mną , ale ja biegłam dalej.
Zatrzymałam się dopiero w parku. Miałam tego dosyć ciągłego pouczania przez wszystkich. Miałam już plan tylko potrzebowałam pomocy i już wiedziałam kogo potrzebuję. Wyciągnęłam telefon i wykręciłam numer do starego znajomego.
Hej Nanami- uslyszałam męski głos w słuchawce.
Hej Matt potrzebuje pomocy twojej i Tomiki- odparłam.
Okej- odparł natychmiast- Gdzie możemy się spotkać?
Black Rose za dwadzieścia minut- odparłam.
Do zobaczenia - rozłączył się.
Za niedługo Yukine będzie mój a Usui pójdzie na dalszy plan.
Siedze w kawiarni i czekam na moich przyjaciół. Dzwi kawiarni otworzyły się. Do środka wszedł wysoki chłopak o niebieskich włosach i szarych oczach. Miał bladą skórę i czarny kolczyk wardze i na brwi. Lewę ucho było ozdobione czarnymi kolczykami a na prawym miał tunel. Za nim weszła niska blondynka o zielonych oczach i jasnej skurze. Skierowali się w moją stronę.
Nanami jak tam u ciebie ?- zapytała blondynka siadając obok mnie.
Tomika nie przyszłam tu rozmawiać co u mnie słychać- powiedziałam- Mam plan a wy mi w nim pomożecie.
Więc o co chodzi?- zapytał Matt bawiąc się zapalniczką.
Chodzi o chłopaka- odparłam.
Kim on jest!?- powiedziała uradowana Tomika.
I po to do nas dzwoniłaś? - Matt był oburzony tym powodem- Bo podoba ci się jakiś koleś?
Matt ty nie rozumiesz tego że ona jest zakochana- walnęła go w ramie.
Dobra- podniósł ręce w geście obronym.
Więc jaki jest plan?- zapytała Tomika.
Sprawimy że Yukine znienawidzi Usuiego na zawsze - powiedziałam z zszyderczym uśmiechem.
Kim jest Usui i Yukine?- spytała Tomika.
Yukine to chłopak który mi się podoba a Usui to jego facet- powiedziałam ze złością.
Czyli on jest gejem!?- zdziwiła się Tomika.
Tak jest gejem ale on nie jest z nim szczęśliwy!- odparłam.
Nanami moi zdaniem powinnaś odpuścić.- powiedział z powagą.
Matt czy kiedy ja ci pomagałam mówiłam że powinieneś pójść i wszystko powiedzieć?- powiedziałam z wrednym uśmiechem.
Nanami do czego zmierzasz?- spytał zdenerwowany.
Jeżeli mi nie pomożesz wszystkim powiem co zrobiłeś- wiedziałam że jeżeli nie chcę żeby wszyscy się nie dowiedzieli co zrobił.
Nie powiesz chyba?-odparł.
Jeżeli mi nie pomożesz to wszystkim powiem.- byłam zdolna do powiedzenia wszystkiego.
Dobra pomogę ci ale nic nie mów- powiedział spokojnie.
Dobrze- powiedziałam- A ty?
Wiesz że na mnie zawsze możesz liczyć. - odparła z uśmiechem.
To była prawda zasze mogłam liczyć. Nigdy mi się nie sprzeciwiała. Zawsze robiła to o co ją prosiłam. Po paru minutach wyjaśniłam cały mój plan.
Wiedz wszystko jasne?- zapytałam.
Jak słońce- odparła Tomika.
Mi się nie podoba- powiedział Matt.
Mi się podoba więc go zrobimy- wstałam z miejsca - Widzimy się w poniedziałek.
Wyszłam z kawiarni i ruszyłam w stronę swojego domu. Już niedługo Yukine będziesz tylko mój a Usui będzie żałował dnia kiedy próbował mi go zabrać.
Oto kolejny rozdział. Przepraszam za nie obecność. Postaram się dodać kolejny rozdział jak najszybciej. Zapraszam do dalszego czytania i z góry przepraszam za błędy.
Dozobaczenia.
CZYTASZ
Hopeless
RomanceYukine to 18 letni chłopak, który w swoim nudnym życiu spotka Usuiego, któtry zmieni jego dotychczasowe , beztroskie życie... Co się tak naprawdę wydarzy? Kim jest tajemniczy Usui? Czy Yukine nie będzie miał drobnych problemów z nowym znajomym?