En Güzel Destek

2K 152 47
                                    


Son bir kaç gündür Chanyeol daha çok toparlanmıştı. 

 Ama psikolojik yönden ne hissetmesi gerektiğinden emin değildi. O hamileydi. Bu beklemediği anda gelen büyük bir sürpriz olmuştu. 

 Baekhyun'un ne kadar mutlu olduğunu görebiliyordu. Her fırsatta kendisine destek olmaya çalışan eşi sayesinden çok daha iyi hissediyordu. Eh yaşlı cadının da bunda büyük bir etkisi olduğu su götürmez bir gerçekti. Lakin karnında bir canlının olması ona tuhaf geliyordu. O bir kadın değildi. Bir kurt ile evlenmiş olsa bile asla hamile kalabileceğini düşünmemişti.

Abigail bunun kurt adamlar arasında yaygın fakat insalar arasında nadir de olsa görülebileceğini söylesede bu ona kendini pek iyi hissettirmiyordu. 

Baekhyun'u seviyordu fakat ondan ve kendisinden olan bir parçayı kabul etmekte bir hayli güçlük çekiyordu.

Bunca zaman hep bir ailenin eksikliğini hissetmişti. Önce babasını kaybetmiş ardından ise annesini. Bir kardeşi olsun istemişti hep. Eğer bir kardeşi olsaydı birbirlerine destek olur ve zor zamanları birlikte atlatabilirlerdi.

İçindeki sıkıntılı düşünceleri kimseyle paylaşamamak onu olduğundan daha depresif bir hale sokuyordu. Eşiyle konuşmak istiyordu ama alfasını endişelendirmekten çekiniyordu. Baekhyun ne kadar sert ve umursamaz görünsede Chanyeol onun sevdikleri hakkında sürekli endişelenen biri olduğunu biliyordu.

  Bu düşüncelerle kendi yüzleşmeliydi. Bir bebeği olacaktı. Ona bakabilecek miydi? Onu bu dünyadan ve tehlikeden koruyabilecek miydi? Peki ya babasının ve annesinin onu korumak için kendilerini feda etmek zorunda olduğu gibi bir durumda kalırsa? O gittiğinde bebeği hala iyi olacak mıydı? Kendisi gibi geceleri korkunç rüyalarla baş etmek zorunda kalacak mıydı? Peki ya sağlığı nasıl olacaktı? Bir insandan ve kurt adamdan doğan bir çocuk sağlıklı mı olurdu?

Tüm bu düşünceler beyninin içini kemiriyordu. Korkuyordu. Ona sahip çıkamamaktan ve onu şimdiden kaybetmekten çok korkuyordu. Öyleki kalbi sürekli sızlıyordu. Bununla nasıl başa çıkması gerektiğinden emin değildi.

Sık sık kendi başına yürüyüşe çıkıp her şeyin iyi olacağına dair kendine telkinlerde bulunuyordu.

Derenin kenarında oturup bir şeyler okuyordu. Bazen seslice okuyordu bu sayede okuduklarını bebeğinin duyacağını düşünüyordu. Alfasıda bazı günler eşlik ediyordu. Genellikle yoğun olan Alfa her fırsatta soluğu eşinin yanında alıyordu. Birlikte zaman geçirmek ikisi içinde çok değerliydi.

Chanyeol eşinin savaş hazırlığında olduğunu biliyordu. Cadılar son zamanlarda sürekli insan dünyasına ve kendi dünyalarına karşı zararlı bir çok faliyet gerçekleştiriyorlardı. Bunun sonucunda ise Baekhyun onların bir dersi hakettiğini düşünüyordu. Chanyeol ise bu savaşın olmamasını istiyordu. Baekhyun'un buradan ayrılmasını istemiyordu.

O gidince kendini yalnız hissedecekti.

Yanında birinin varlığını hissedesiye kadar düşüncelerinde kaybolmaya devam etti.

"Chanyeol."

Kafasını çevirip baktığında ona seslenen Kyungsoo'yu gördü. Genç oğlan her geçen gün biraz daha yakışıklı oluyordu sanki.  Chanyeol onun güzel mi yoksa yakışıklı mı olduğuna bir türlü karar veremiyordu.

"Efendim Kyungsoo?"

"Sana bir kaç kez seslendim ama çok fazla dalmıştın. İyi misin?" Diye sordu Kyungsoo. Onun hakkında oldukça endişeli görünüyordu.

"Bilmiyorum." Chanyeol dürüstlükle cevap verdi. Fiziksel olarak canı yanmıyordu. Bir yeri ağrımıyordu ama yine de kendini iyi hissetmiyordu.

"Bebek seni yoruyor olmalı." Diye tahminde bulundu güzel oğlan.

  Chanyeol ise kafasını salladı. "Ben onun hakında oldukça endişeliyim. Onun sağlıklı doğmasını diliyorum ama eğer olmazsa ne yaparım hiç bilmiyorum ve bu beni korkutuyor." Kyungsoo'ya anlatırsa biraz rahatlayabileceğini düşündü. Onu kardeşi gibi görmeye başlamıştı. Sadece onun bu ani değişiminine ayak uydurmakta güçlük çekiyordu. Kurt adamların dünyasındaki her şeye ayak uydurmakta zorluk çekmeye başlamıştı.

Kyungsoo ona bir şeyler söylemesi gerektiğinin farkındaydı. Fakat ona yalan sözler söylemek yerine tamamen dürüst olmayı seçti. "Her doğan bebek sağlıklı olmayabilir bunun yanında sonradan da sağlıkları bozulabilir ama bu konuda elimizden bir şey gelmez. Tek yapabileceğimiz onları korumaya çalışmak. Ama bence Tanrının her insan için farklı planları var.

Kötü olaylar bazen iyi şeylere neden olabilir ve iyi gibi görünen şeyler aslında bizi en çok yaralayacak olaylara dönüşebilir. Bizim yapmamız gereken ise bunlarla yüzleşmeyi bilmemiz ve mücadele edebilmemiz.

Bu konuda oldukça iyi olduğunu biliyorum. Ne kadar güçlü olduğunu aynı zamanda çok saf bir ruhunun olduğunu biliyorum. İnanıyorum ki bebeğin tıpkı senin gibi güçlü ve mücadeleci harika bir yarı kurt adam olacak belki bir kurt kadın. Üstelik kurt adamların en güçlüsü ise onun babası olacak.

Endişelenme diyemem ama kendini yıpratma. Çünkü sen gerçekten güçlü ve mücadeleci bir insansın. Benim gördüğüm en güçlü insansın. Gerçi bu zamana kadar sadece bir insan gördüm. O da sensin ama. Her neyse ben insanların çok zayıf ve kötü olabildiklerini duymuştum. Sen ise bir kurt adamdan bile daha güçlüsün. Bebeğini ne olursa olsun koruyacağına inanıyorum."

Chanyeol gözleri dolarken Kyungsoo'ya sarıldı sıkıca. "Teşekkür ederim." Dedi. Duymak istedikleri bunlardı. Endişesi tamamen kaybolmayacaktı asla ama bir nebze bile olsa kendine ve bebeğine olan güveni yerine gelmişti.

  Kyungsoo ise yüzünde sevimli bir gülümseme ile Chanyeol'un sevgi dolu sarılmasına karşılık verdi.

Abygail'den insanların hamileyken ne kadar çok sıkıntı çektiklerini duymuştu bu yüzden mümkün olduğunca onun yanında olmak istiyordu. Üstelik minik bir bebeğin doğacak olması onu çok mutlu ediyordu. Bu yüzden her fırsatta elinden geleni yapacaktı. Ailesini koruyacaktı.

***

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAVİ GÖZ//CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin