Birleşen Bedenler

2.3K 161 50
                                    

 Uyarı: Bölüm smuttur.

Chanyeol ve Jongin koşuyorlardı. Jongin ona göre çok daha iyiydi. Ama Chanyeol, Kyungsoo'nun peşinde koşmaktan helak olmuştu. 

 Piknik yapma fikri saçmalıktı. Hele de iki küçük kurtla piknik yapma fikri çok daha saçmaydı. 

 Chanyeol o kadar çok yorulmuştu ki kendini yere bıraktı. Artık koşmayacaktı. Kimse onu ayağa kaldıramazdı. 

 ''Ya Chan! Haydi beni yakala! Neden beni yakalamıyorsun? Ben çok sevimliyim!'' Kyungsoo ellerini çenesine yaslayıp kafasını yana eğdi. Gerçekten çok sevimliydi. Üstelik küçük olan bunun son derece farkındaydı. 

 Chanyeol, küçük çocuğun beklemediği anda onu kolundan çekip, çiğmenlik alana yatırıp gıdıklamaya başladı. Kyungsoo kahkahalar atarken, yardım için Jongin'e sesleniyordu. 

 Chanyeol o güldükçe daha çok gülüyordu. Sonunda onu serbest bırakmaya karar vermişti. Kyungsoo hala gülmeye devam ediyor, gözlerinde ki yaşları tombul elleriyle siliyordu. 

  Chanyeol onu kucağına alıp ileride yiyecekleri hazırlayan alfaya doğru ilerledi. Evet evet bir alfaya iş yaptırırken kendi çocuklarla eğleniyordu. Ama bunu ondan isteyen Alfa olandı sonuçta. 

''Baekhyun amca etler hazır mı? Ben çok acıktım!'' Kyungsoo Chanyeol'un kucağından seslendi. 

 Beyaz saçlı olan gülümseyip ona kollarını uzattı. ''Bana yardım edersen daha çabuk hazır olur.'' 

 Kyungsoo hızla, Chanyeol'un kucağından inip ona doğru koştu. 

Kızaran yanaklarıyla o kadar sevimli görünüyordu ki Baekhyun ona kocaman sulu bir öpücük vermişti. 

 Küçük çocuk buna bir hayli şaşırmıştı. Normalde Baekhyun amcası ona pek fazla sevgi gösterisinde bulunmazdı. Bu onu şaşkınlığa uğratmıştı. 

 Baekhyun ise dünden beri kendini çok daha hissediyordu. Eskisi kadar donuk hissetmiyordu. Chanyeol etrafındayken kalbinde hareketlenen şeyler onu mutlu ediyordu. Bu yüzden kimseye sebepsiz yere sinirlenmiyordu. 

 Bu piknik önerisini sunmasının nedeni de belki de buydu. Üstelik Jongin, küçük çocuğun yokluğunda çok hırpalanmıştı. Onun için de keyifli olacağını düşünmüştü. 

Yemeklerini yerlerken, Kyungsoo sürekli sorular soruyor ve her zamanki gibi diğerlerinin ona gülmesine neden oluyordu.

  Yemekten sonra ortalığı toparlayıp kurt yatağına gitmeye karar verdiler. Hava bozacak gibiydi.

Yağmur ve fırtına tehlikeliydi.

"Bez azıcık daha oyun oynamak istiyordum!" Kyungsoo isyan ettiğinde Chanyeol onun yanağına öpücük kondurdu. "Hasta olursan çok uzun bir süre oyun oynayamazsın ama." Dedi. Bu sırada kararan havada şimşekler çakmaya başlamıştı.

"Jongin dönüşüp Kyungsoo'yu götür." Alfa olan otoriter sesiyle söylediğinde esmer olan anında kurt formuna dönmüştü.

Chanyeol bu dönüşüm olaylarına asla alışabileceğini düşünmüyordu.
Jongin ve Kyungsoo'nun arkasından baktı.

  "Yağmur bastırmadan bin sırtıma." Baekhyun'un otoriter sesiyle ona baktı. Kocaman beyaz  bir kurt olmuştu yine. Çocukluğunda her gece rüyasında gördüğü gibi ama çok daha güçlü görünüyordu.

  Kalbi hızlanırken dikkatle sırtına bindi Baekhyun'un. Canını acıtmak istemiyordu.

  Baekhyun hızlandığında kollarını düşmemek için ona sardı.

MAVİ GÖZ//CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin