#5 rész

184 11 0
                                    

Loren szemszöge

Reggel mikor keltem azt vettem észre hogy Tinus nincs már ágyban. Kicsit fura volt mert nincs otthon szóval szerintem ennit nem hiszem hogy csinál úgyhogy jön a találgatás. De inkább átmentem Kenziehez hogy Mac itt van e vagy valamit terveznek! Bementem és Mac ott volt mivel ők már ketten röhögtek talán már sírtak is és megkérdeztem hogy hol lehet Tinus.

Én:jó reggelt! Hogy aludtatok?
Kenzie, Mac:jó reggelt jól!
Én:és nem tudjátok esetleg hogy hol van Tinus vagy legalább te Mac?? Ha tudod akkor mond el mert kezdek rosszra gondolni!!
Mac:nem tudom mert nem is mondta nekem!
Kenzie:no én meg vele ha lehet nem beszélek szóval!!
Én:akkor én megyek és ha tudom felhívom!
Kenzie, Mac:oké.
Kenzie:ha kell akkor majd elmegyek veled keresni mert nagyon kíváncsi vagyok hogy mit csinál az a..-itt nem tudtam folytatni mert Mac a kezét a számra tette.
Mac:no mondj olyat amit lehet hogy egyszer megbánsz!! Csak ha biztos a dolog!
Kenzie:itt már nem volt a számon a keze- jól van de ha meglátom egy kurvával akkor...-itt megint Mac közbe lépett meg a keze.
Mac:most mondom neked!
Kenzie:jól van no!
Én:igen no szóval akkor megyek felhívom!

Bezártam az ajtót és mentem a telómért! Hívtam vártam vagy 4 csörgést és felvette.

Én:hol vagy tudod hogy mennyire megijedtem??
Tinus:nyugi csak anyu hívott hogy mennyek haza mert segíteni kellett pakolni mert apa elment és Emma még nem bírta a dobozokat. Már mingyárt ott vagyok 5 perc.
Én:jól van már megijedtem!
Tinus:ne félj már megyek.
Én:jól van akkor gyere szia!
Tinus:szia.

Letettem a telót és mentem közölni a hírt a többiekkel.

Én:na csak pakolni ment haza mert az apja nincs otthon és Emma nem bírta a dobozokat!
Mac:mi? Apa szabadságon van otthon 1 hétig és akkor anya engem is hívott volna ha kell menni segíteni! Szóval ez nagy hülyeség amit mondott neked és hazugság.
Én:mi van?? Ezt nem hiszem el akkor most hol lehet?

A mondat befejeztével már nyitódott az ajtó és belépett Tinus.

Kenzie szemszöge

Mi a faszomat csinálhat ez a hülye Gunnarsen gyerek?? Várjunk csak!! Én emlékszem arra hogy az osztályban azt mondta Kiki hogy az egyik Gunnarsen az övé lesz!! De ha ez igaz akkor én kinyírom azt a hülye seggfejet!! Itt is van mert belépett az ajtón nem mentem vele veszekedni csak vártam míg Loren beszél vele.

Loren:nem ölelte meg csak megkérdezte tőle:miért hazudtál?
És sírva rohant fel a szobályába. Én itt az asztalnál ültem és és mondtam neki.

Én:ülj le.-mondtam nyugodtan.
Tinus:mi?
Én:ÜLJ LE!-már kicsit idegesebben mondtam.
Tinus:most van más dolgom is.
Én:AZT MONDTAM HOGY ÜLJ LE!! ÉS MOST SZÉPEN LEÜLSZ!!!!-ezt már mérgesen mondtam neki de nem ordítottam de már éreztem hogy változik a szemem színe de még visszafogtam.
Tinus: oké leülök.
Én:Mac menny most fel a szobámba mert négyszemközt akarok beszélni vele!
Mac:oké sok szerencsét tesó! Szükséged lesz rá!

Felment és elkezdtem faggatni őt!

Én:no akkor hol is voltál te?
Tinus:otthon.
Én:és most az igazat!
Tinus:ez az igazság!
Én:nem vagyok hülye a kurva életbe GUNNARSEN!! Engem nem tudsz átbaszni te... No szóval most szépen elmondod az igazat az elejétől a végéig!! Mert nekem van 2 bizonyítékom is!

Igen az első amit Kiki mondott a másik pedig az hogy látomásom volt és Tinus szemével láttam Kikit.

Tinus:jól van elmondom de ne mond el Lorennek!!
Én:majd meglátom!!
Tinus:reggel olyan 8 óra körül láttam hogy üzenetem jött egy ismeretlen számról de az üzenetben leírta az a valaki hogy ő Kiki és hogy találkozni akar velem most! Én mondtam neki persze hogy nem megyek de akkor elmondta volna Lorennek hogy írogatunk és az se lett volna jó! Aztán elmentem és 2szer is meg akart csókolni de nem hagytam mert Lorent szeretem!! Aztán ennyi neki nem volt elég még azt is akarta hogy mennyek vele sétálni de hiába mondtam neki hogy nem nem hagyott békén de ekkor felhívott Loren ő mentett meg és mikor mondtam hogy 5 perc és otthon vagyok tudta hogy már úgy sincs esélye és elment szó nélkül! És ennyi jöttem haza.
Én:kurva nagy szerencséd a picsába hogy nem csókoltad meg mert hallott ember volnál!! De ha hazudtál akkor is rájövök és kinyírlak mert képes vagyok rá negértetted?!
Tinus:igen megértettem!
Én:jól van elmehetsz!
Tinus:köszönöm? Vagy mi?
Én:TIRHULJ!!!
Tinus:csá.

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now