#19 rész

80 7 1
                                    

No szóval itt állunk és kicsit lihegünk a fiúk előtt akik elkerekedett szemekkel néznek minket!
Én:MI az valami van az arcomon vagy mi??
Loren:nem én nem látok semmit!-kételkedett Loren a fejemet nézve.
Tinus:hát lányok ez wao!! Ilyet komolyan még élőben nem láttam!!
Mike:hát az biztos bocs hogy kételkedtünk!
Jack:ja bocsi!
Én:semmi baj!
Loren:ja semmi!
Tinus:de Macnek már itt kéne lennie mi tart eddig? Tudjátok mit megyek és megnézem! Addig szépen lenni!-nézett Lorenre aki csak küldött neki egy puszit vagyis gondolom hogy az lehetett?!

Mac szemszöge

Nos itt vagyok az orvosnál Lilivel és azt kérte hogy mennyek én is be. No mondom okk. Mikor bementünk akkor az orvos rögtön elkezdte Lili lábát nézni és annyit mondott hogy csak azért lehet mert hogy felesett a lábában és hogy ráesett. No ennyi most már legalább eljutott neki hogy úgy sem tud hazudni. Mikor viszont jöttünk jöttünk ki az orvostól és már a folyosón voltunk akkor már nem is sántított szóval eddig is játszotta a hülyét.
Én:tudtam hogy semmi bajod de mind1!
Lili:jaj ugyan már. De amúgy van barátnőd?
Én:nincs!
Lili:és nem is akarsz? Mert nekem most nincs pasim!?
Én:komolyan mondom te ezért csináltad ezt az egészet? Hogy felszedhesd a tesóm vagy engem ahj komolyan mondom te már nem vagy normális! Meg amúgy is mondta Jack hogy ma vele csókolóztál de mind1 mert amúgy sem jönnek veled össze az biztos!
Lili:de most miért? Az csak véletlen volt semmi komoly!
Én:ahha persze de ezt zárjuk le mert nem vagyok rád kíváncsi!
Lili:tetszik neked az a lány mi?
Én:milyen lány?
Lili:hát az a Kenzie vagy ki!!
Én:és ha igen? Nem a te dolgod!
Lili:és ha ő nem volna akkor járhatnának?
Én:te tényleg meg vagy huzatva no eredj a pi... ahj csak hagy békén!
Mondtam neki és siettem mivel úgy látom már Tinus keres.
Tinus:tesó hol vagytok már?
Én:hát hosszú majd elmondom!
Tinus:lekapott?
Én:te bolond vagy dehogy is!!
Tinus:akkor oké gyere! Amúgy a 2 lányt megnéztük...
Én:micsináltatok??
Tinus:nem úgy nem fejeztem be a mondtam! Megnéztük hogy fociznak!
És hallod brutál vannak olyan jók mint mi!
Én:no az jó akkor! Gondolom?
Tinus:hát igen de már lassan vége van az edzésnek még fél óra és jön értünk apa! Úgyhogy gyere ha még focizni akarsz!
Én:oké mennyünk!
És már a pályán is voltunk! Nem érdekelt hogy mit kiabál utánam Lili majd jön oszt cső!

Loren szemszöge

Mikor vissza jöttek a fiúk akkor már mi fociztunk és még játszottunk egy kicsit együtt is de mi már olyan 25 perc után mentünk leülni mert már nem bírtuk. Ja nem vagyunk valami jó formában!
Én:hallod! Nem bírunk valahogy nem?
Kenzie:ja de otthon amúgy van pizza még meg fagyi szóval van ami vígazstal!
Én:tényleg! De nem megyünk öltözni?
Kenzie:mehetünk!
Aztán mikor mentünk az egyik öltözőbe ahol lehetőleg nincs semmi ruha hogy nem hogy ránk nyitnak véletlenül. De mikor az egyik öltözőbe benyitottunk akkor Lilit láttuk meg ahogy turkál valakinek a táskájában nem a fiúké volt mert nekik fekete táskájuk van ez pedig zöld volt szóval egy bovsival letudtuk. Aztán mikor sikerült átölzözni akkor mentünk vissza a pályára!
Én:na készek vagyunk!
Tinus:az jó édes! Amúgy jó volt akkor?
Én:ahha nagyon tetszett minden! Legalább újra tudtunk kicsit játszani mint régen!
Tinus:oké még mi játszunk egy meccset és megyünk öltözni!-csókoltam meg Tinust.
Miközben néztem ahogy játszanak azt láttam hogy Tinus élvezi mert azt csinálhassa amit szeret. Mikor gólt rúgott akkor boldog volt de csak az a tényleg nagyon aranyos nyugodt volt és mikor jöttek félénk és beletúrt a hajába akkor legszíveseben elolvadtam volna!!
Én:na jó van elégedett vagy? Mert én igen!-csókoltam meg.
Tinus:nagyon elégedett vagyok higgy nekem-aztán viszonozta a csókot!
Hjajj de szeretem őt! Nem is tudom hogy mi lenne velem nélküle! De az a fő hogy itt van nekem!

Kenzie szemszöge

Mac:na ügyi voltál be kell hogy valljam!
Én:kösz. No de menny öltözz mert mennék haza!-nevettem el a végét.
Mac:oké oké sietek csak itt ne hagyj!
Én:majd meglátom!
Gyorsan átöltöztek és már mentünk is haza. Otthon nem volt nagyon semmi csak akartunk menni fürdeni és egyenesen aludni mert olyan fél 9 volt mikor haza értünk ja és hulla fáradtak voltunk.
Mac:no mennyek vagy mész előbb für-nem  tudta folytatni mivel már vágtam be magam után az ajtót. De mivel nem vagyok az a kis cicababa ezért hamar kész lettem. Aztán ment is be Mac.

Mac szemszöge

Miután jöttem ki a fürdőből akkor már úgy láttam hogy Kenzie alszik szóval csendben én is mentem lefeküdni és aludni.

Loren szemszöge

Én:No kész vagy?
Tinus:ahha amúgy ma nagyon megleptél!
Én:mert? Azt hitted hogy még belerúgni se tudok a labdába vagy mi?-nevettem el magam.
Tinus:nem de olyan szépen fociztál és és tudod rájöttem hogy nekem van a legszebb, legügyesebb, legjobb, legaranyosabb, legkedvesebb és még sorolhatnám hogy mien az én barátnőm de az soha nem érne véget!!-csókolt meg hirtelen ezért kicsit elmosolyodtam és ezt lehet érezni a csókban is szerintem.
Tinus:és te vagy az akit ha túl váratlanul ér valami akkor nem elrontod hanem csak jobbá teszed!
Én:köszönöm már mén tudom hanyadszorra!! Nagyon cuki vagy!
Tinus:ne köszönd mert életed végéig nem kell mert én tudni fogom hogy jól esik! De aludjunk! Jó éjt kicsim!-nyomott egy puszit az arcomra.
Én:jó éjt édes!
Ezután legyújtva a villanyt már aludtunk is mert nagyon fáradtak voltunk! De ezután a nap után nem csodálom!

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now