Még este van és úgy döntöttem hogy megvárom mikor ér haza Mac.
Hát olyan 10 óra van és még sehol sincs. Én nem tudom mit csinálhat de gyöjjön haza mert igen bevallom kezdem félteni.
Aztán ajtó nyitódást hallok és már néztem is oda hogy Mac jön e vagy egy betörő. De szerencsére Mac volt az.Mac:hogy hogy fel vagy?
Én:hogy hogy ilyen késő jössz?
Mac:én kérdeztem előbb!
Én:hát vártalak. És az én kérdésem?
Mac:értem vártál-mondta a perverz mosolyával amit már nagyon rég nem láttam-hát gondolkoztam és sétálgattam.
Én:aha értelek. De van egy gond.
Mac:mi az?
Én:kanapé nincs és matrac se szóval muszáj vagyunk valahogy elférni egy ágyon.
Mac:ez mikor volt gond?-vetődött le az ágyra-no de fáradt nem vagyok amúgy te?
Én:én se.
Mac:csináljunk valamit.
Én:kérdezz-felelek?
Mac:utána mersz vagy mersz mehet?
Én:tőlem.
Mac:akkor kezdjük én kérdezek. Ööö mien a fiú ideálod?
Én:mind1.
Mac:mi???
Én:ja mind1 csak legyen olyan mint én úgy értem nem hallott hanem kicsit ilyen perverz kis genyó tudod.
Mac:ahha akkor ez kipipálva.
Én:most tényleg?
Mac:ja olyan leszek amilyet mondol.
Én:ezt nem kell!
Mac:ja mert már amúgy is ilyen vagyok. De te jössz.
Én:mi volt az első lánynak a neve akivel tényleg együtt voltál és komoly volt?
Mac:Kenzie.
Én:volt másik Kenzie is??
Mac:nem te voltál az aki a legkomolyabb voltál számomra és én még mindig azt akarom hogy te légy!
Én:hmm értem de mennyünk...
Loren:kopp-kopp helloka beszállhatunk?
Tinus:persze csak ha nem gond mert nem tudunk aludni.
Én:persze gyertek.
Mac:de már a mersz vagy mersz jön!
Loren:Akkor az jön de kezdjük!!
Én:én jövök szóval Loren!
Loren:no köszi.
Én:gondolom mersz szóval csináljátok meg a 10 másodperc kihívást!!
Tinus:iiiii ahoz tüdő kell barátom!
Loren:lány vagyok.
Tinus:nem te bolond vagy.😂😂
Aki nem tudja mi az a 10 másodperc kihívás az azt jelenti hogy 10 másodpercig bent kell tartaniuk a levegőt közben meg kell csókolni a másikat.
Tinus:no ki számol?
Mac:én no kezdjétek!
És már kezdték is!
Mac:1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.
Es itt szétmentek de mi a fasz??? 12 másodperc??
Tinus:azt a kurva.
Loren:sikerült!!!
Én:ja olyan tüdőd van mint egy lónak vagy mi?
Loren:persze persze csak irigykedsz!
Én:hát no de folytassuk Mac mersz ugye?
Mac:aha.
Loren:Akkor valld be Kenzienek hogy miért jöttél ma ide.
Mac:miért te tudod?
Loren:gondolom.
Mac:azért jöttem Kenzie-itt a szemembe nézett nem tom minek-hogy lássalak mert tudom sok rosszat tettem és nem azt csináltam amit kell sokszor igen tudom de ezt mind ki akarom javítani hogy újra legalább barátok legyünk! Addig fogom csinálni amíg azt nem mondod hogy...
Én:barátok vagyunk...értem.
Mac:ja de hát nekem ennyi.
Tinus:Mac akkor te jössz.
Mac:tesóka te jössz mivel mersz és mennyetek szépen át a szobába és csináljátok a dolgotokat!
Loren:de nem nekem mondod hanem neki.
Mac:elvisz ő téged nem kell félned tőle.
Itt mind a ketten vissza mentek a másik szobába és rejtély mi történhet mostantól náluk.
Én:ezt miért kellett?
Mac:mert szerintem ők mondták neked hogy kérdezz ki jó alaposan szóval kérdezz.
Én:mondták de már most úgy vagyok ezzel hogy tőlem azt csinálsz amit akarsz mert a te életed a te döntésed érted? Úgy hogy mink ebbe nem szólhatunk bele! Ha meg akarod elmondod hogy mi volt veled míg nem láttalak ha nem nem ennyi!
Mac:hát Tinus biztos mondta hogy sokat változtam az biztos mert hogy megy a "kurvázás" meg a "drogozás" de amúgy soha nem volt ilyen esküszöm mert amióta nem láttalak egyszerűen nem tudok arra gondolni hogy mással együtt lenni mert mindig te jutsz eszembe érted? És már mindenkiben téged kereslek. De tudom hogy belőled csak 1 van.
Én:hát igen de ennek örülök hogy semmi ilyet nem csináltál mert nem volna jó!
Mac:és Kiki megint csak bajba kevert mert azt mondta hogy már van barátod valami Harry gyerek mert hogy vele mentetek paintballozni is.
Én:de hogy is!!! Harryvel csak barátok vagyunk!
Mac:igen a végén én is rájöttem de addig meg Kiki irányított és nem tudtam hogy mit csinálok.
Én:semmi gond tudom hogy ő egy kis alattomos kurva.
Mac:kösz. Legalább te hiszel nekem.
Én:ha de mi van akkor az énekléssel miért nem akarsz énekelni mert szerintem nem lehetek én a háttérben itt is?
Mac:hát de mert mindig mikor az érzelmes úgy mond romantikus dalokat énekeljük akkor ugye Tinusnak itt van Loren de nekem nincs senki és eddig nem volt baj de mióta veled rosszban voltam az sem ment.
Én:komolyan én vagyok mindenért a hibás?-kérdeztem nevetve.
Mac:ja meg főleg miattam mert elég bunkó voltam veled!
Én:el van felejtve!
Mac:köszi.Eközben a másik szobában!
Loren szemszögeÉpp most érünk be a szobába mikor Tinus letesz az ágyra és mellém fekszik.
Tinus:szerinted beszélgetnek? Vagy már más?
Én:aaa nem csak beszélgetnek.
Tinus:de én nem akarok beszélgetni!
Itt elkezdtünk csókolózni és hirtelen felálltunk az ágyról és a szekrénynél voltunk Tinus neki nyomott a szekrények gyengéden és még mindig csókolóztunk. Már le akarta venni rólam a pólót de megint muszáj vagyok közbeszólni.
Én:Tinus!
Tinus:bocsi csak no!
Én:semmi baj-simítottam meg az arcát.
Tinus:csak tudod rég nem láttalak és most végre együtt lehetünk és olyan szép vagy és...-a szájához tettem a kezem mert szegény magyarázkodik közbe nem kell mert tudom mit érez mert bennem ugyan ez van!
Én:én ezzel ugyan így vagyok higgy nekem! Mert nekem is kellesz és akarlak de ez még korai. De mindig nehéz beleszólnom ebbe mert ugye én is úgy agyok vele ahogy te de no.
Tinus:tudom édes.
Én:de most inkább csak maradjunk a csóknál még oké?
Tinus:oké csak légy velem!
Loren:itt leszek ameddig kell.
Tinus:hát igen ha te is komolyan gondolod azt hogy örökké akkor jó úton haladsz. De nekem kellesz és akarlak ezt addig fogom neked mondani ameddig kell de soha nem engedlek el érted? Soha!!! Te már az enyém vagy!
Én:zene füleimnek amit mondol de én a tiéd te az enyém ez így van!
Tinus:és most irány aludni mert álmos lettem.
Én:oké!
Lefeküdtünk az ágyba és Tinus ahogy szokta hátulról átkarolt! Hogy ez mennyire hiányzott már!! Ez pótolhatatlan!Vissza Kenzie szemszöge
Én:figyelj azért éjszaka ne erőszakolj meg jó?-kérdeztem nevetve de ő is nevetett.
Mac:hát semmi se biztos! De amúgy nem nem kell félni!
Én:szerintem te jó volnál csak egyesek belevisznek a bajba.
Mac:legalább te látod hogy rendes is tudok lenni! Amúgy kösz.
Én:ne köszönd ez alap.
Mac:az jó de azért is kösz hogy itt alhatok!
Én:jaj nincs mit!
Mac:de én megyek aludni jössz?
Én:megyek!Ezután még egy olyan 5 percet beszéltünk az ágyban fekve és utána elaludtunk.
YOU ARE READING
~Természet feletti? Nem csak különleges ~
FantasyEz egy magányos visszahúzódó lányról szól aki már megjárt pár sulit de nem azért mert bajkeverő hanem mert természet feletti ereje van és nem mindig tudja korlátozni, két barátja van Loren és Cole. Ők ketten segítik át mindenen. Mikor megtudta hogy...