#51 rész

57 7 1
                                    

Most ébredek és igen jól gondoltam kórházban vagyok. Ugyan hol máshol. De inkább itt mint a fiatal korúak börtönében! De úgy látom hogy valaki kint ül a folyosón. Aztán végig nézek a testemen és ahogy látom minden kábel és cső vissza került a testembe. Hát igen ez van ha nem eszel és szarsz mindenre.
Orvos:jó napot jobban van?-jött be az orvos a szobába.
Én:hát jobban de nem teljesen.
Orvos:értem. De tudnia kell hogy ha innen kikerül akkor egyenesen börtönbe megy!
Én:oh persze hogy tudom. Még szép csak arra várok hogy mehessek!
Orvos:de még az messze van. Azonban vannak itt akik szerintem látnia akarják.-itt bejöttek mind a hárman az ajtón. Loren Tinus és Mac is. Elém álltak és az orvos kiment.
Loren:hogy tudtad lelőni???
Tinus:ennek rossz vége lesz!
Mac:nem a legjobb megoldás az igaz!
Én:kösz hogy ennyire örültök hogy láttok! Ez jó érzés!
Loren:jól van igen féltünk hogy mi lesz veled de most börtönbe mész érted? Mit fogok tenni?? Ezt már nem fogod megúszni!
Én:de az még messze van Loren! Míg én fel nem épülök addig innen ki nem megyek!
Tinus:csak hogy ha nem mész akkor kivisznek.
Én:miért nincs hozzám egy jó szótok legalább!? Ennyire nem lehettek ilyenek!
Loren:Kenzie te lelőtted Colet érted? Te megöltél egy embert!
Én:de...
Loren:nem de Kenzie! Miattad Cole most halott pedig őt csak belerángatták ebbe az egészbe érted? Inkább lőtted volna le Miát de Colet??
Én:én...
Loren:és nem tudtak rajta segíteni!
Én:LOREN HAGYJ MÁR SZÓHOZ JUTNI!! Köszönöm! Én mondtam azt egy szóval is hogy csak őt ölöm meg? Nem! Mia ugyan úgy megy utána nemsokára! Csak várj! De neki ugyan úgy annyi lesz!
Loren:nem! Kenzie már egy embert megöltél! Nem fogsz mégegyet! Te szépen meggyógyulsz és lássuk hogy mennyi lesz a büntetésed! Nem lehet hogy ez következmény nélkül marad!
Én:akkor most te azt akarod hogy én mennyek vissza oda? Hisz tudod hogy mi volt velem először is!
Loren:nem azt akarom de muszáj leszel mert menekülni nem fogsz tudni! De te ha vissza is mégy túléled!
Én:ja persze tudjuk láttuk már egyszer!
Loren:az akkor volt! Most pedig most van!
Én:én kinyúzom magamból a kajás csövet ha nem hagyod ezt abba! Azt a nagyot és itt döglök meg!
Loren:ez nem fog megoldani semmit! Csak hagyd te azt békén!
Én:de megteszem ha kell mert én oda nem megyek vissza!
Tinus:mi az hogy vissza?
Mac:te már voltál börtönben?
Én:Loren nem megyek vissza!!!
Loren:igen fiúk volt már börtönben! És de ha kell vissza mégy nem lehet az annyira rossz!
Én:te láttál engem akkor mikor haza jöttem onnan???
Loren:igen de azóta erősebb lettél!
Én:és még hozzá törött karral!! Ezt nem akarhatod!
Loren:persze hogy nem akarom de muszáj!
Én:jó akkor ezzel el leszek intézve legalább egy olyan 10 évre biztos...
Loren:te most tényleg azt hiszed hogy mi csak meg akarunk szabadulni tőled? Ezzel minket kikészítel érted?
Én:ohhh... Értem... Én készítelek ki titeket?
Loren:igen Kenzie mert mi ezt nem akarjuk!
Tinus Mac:mi ezt nem mondtuk!
Én:és szerinted engem az nem készít ki hogy azt az embert lőttem le aki mindig mellettem állt és bármit elmondhattam neki?? Engem az nem készít ki hogy nincs apám anyám? Nincs családom?? AZ HOGY BÖRTÖNBE KELL MENNEM??? AZ HOGY NINCS ÉLETEM??
Mac:Kenzie nyugodj le semmi baj!-mondta elég féltve.
Én:ohh igen nyugodjak le? Hát most kurvára nem tudok lenyugodni a picsába is!! Ti csak azt akarjátok hogy ne legyek itt nem? Hogy ne legyen gondotok rám vagy a fasz??
Tinus:erről szó sincs!
Loren:igen Kenzie nem erről van szó! De ha így gondolod akkor nyugodtan el is mehetünk!
Én:oké...
Mac:most tényleg ezt akarod?
Én:igen...-kurvára nem ezt akarom nem is tudom hogy miért csinálom ezt!!
Tinus:de mi elmegyünk! Gondolkozz már!
Én:jó mennyetek már nekem úgy is mind1 bassza meg!
Loren:rendben de csak hogy tudd ha én ezen az ajtón kimegyek nem látsz többé!
Én:menny... Már ezen úgy sem segít semmi!-és Loren szépen lassan kiment az ajtón Tinus a fejét rázva ment ki tudta hogy ez így nem jó de nem tudott mit tenni.
Mac:miért csinálod ezt?
Én:mert már mind1 érted? Lehet hogy majd 5 vagy 10 év múlva láttok újra és addigra már mind1 lesz!
Mac:nem lesz mind1 csak te gondolod ezt!-és lehajtott fejjel ment ki ő is az ajtón.
Mostantól magam leszek... Jó tudni. De újra rosszul kezdek lenni szóval lenyugszom. És a többieket pedig az lesz a legjobb ha elfelejtem... Mindenkit elűztem magamtól és már nincs senki aki mellettem volna... De pár hét és irány a börtön de előtte még ott lesz a tárgyalás... Nem akarom látni Mitchit ahogy ott áll mert már annyi rosszat tettem hogy nem akarom hogy ezt is végig nézze... Úgy ahogy Loren is...

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now