#24 rész

82 8 0
                                    

Az este már semmi nem történt csak beszélgettünk és popcornt ettünk és ennyi!
De most reggel van és lent ülünk a konyhában mind a négyen most fejeztük be a kajálást szóval Lorenék mennek haza és úgy egyeztünk meg hogy most még itt fognak nálunk lakni és majd veszünk közösen egy nagy családi házat! Hát ez nagy azért mert a BFF-m már nem csak a barátnőm hanem a testvérem is lesz ez tök jó! Ja de most mennek haza összepakolni aztán jönnek majd vissza dél után! Addig én el kell hogy mennyek patikába de nem elég a plázába mert nekem majdnem a város végére kell mennem patikába  mert apunak kell orvosság mert ő most nem megy el autóval minek!
No szóval mennyünk is a buszhoz!
Olyan 5 perc alatt kiértem és már jött is a busz! Szóval irány! Amúgy magam voltam a buszon ezt imádom! Nincs senki és nem idegesítenek! De rögtön a második megállóban felszállt egy  olyan 30 év körüli ember vagyis férfi aki elém ült. Fhujjj de tudom ezt úúútállllni a picsába!!! Az egész busz üres de neeeem dehogy ülj elém ne is zavartasd magad!!! Fhuj mingyá itt robbanok fel!!

1 órával később

No szóval most ülök a buszon és jövök hazafelé miközben zenét hallgatok. Most tele van a busz szóval nincs nyugi ami szar de nem küldhetem le őket a buszról mert kifizették a jegyet meg minden szóval pech!

20 perccel később

Én:Itthon vagyoooooook!!!!!
Apa:rendben! Amúgy Loren hamarabb jött mert hogy valamit mondani akár a szobádban van!
Én:okééééé!!-ja ordítunk a házon keresztül egymásnak mint egy hülye!
Felmentem és már a szobámban ott volt Loren szóval leültem mellé az ágyra!
Én:helló nemsokára tesóm!
Loren:hellóka tesa!
Én:na akkor mond mi a panasz?
Loren:Tinus azt mondta hogy Mac le akar mondani az éneklésről!
Én:oszt?
Loren:hát rá és a szüleire nem hallgat!
És:OSZT???
Loren:hát nem beszélnél esetleg vele?
Én:én?
Loren:nem a szűz Mária szerinted ki? Igen te!!
Én:minek? Rám úgy sem hallgatna! És amúgy is csak úgy beállítok oszt megkérdezem hogy mi bántja a szivecskédet ami miatt le akar mondani az éneklésről? Ezt te sem gondoltad komolyan?
Loren:nem én hanem mi!
Én:akkor ő mondta neked értem!! De akkor sem! Én ebbe nem avatkozom bele én vele és a tesójával is végzett nem akarok róluk többet tudni sem hallani semmit! És ezt a témát lezártam!
Loren:hát oké de még egy valamit elmondhatok?
Én:picsábaaaaaaaaa mondjad!
Loren:úgy tűnik hamarabb jönnek ide mint számítottunk rá!
Én:MI???
Loren:igen!!! Hát nem szupiiiii!!!!
Én:Loren ezt most hagyd abba mert ez idegesít!
Loren:tudooooom pont ezért csináloooooooom!
Én:hát ilyen nincs nyugodt életem van semmi zűrzavar oszt most megint visszajönnek!!! A faszomat az egészbe bele!!
Loren:de ez csak 5 nap múlva lesz!
Én:5 nap??? Te jól vagy??? Baszod az még arra sem elég hogy eltűnjek innen!!! Ezt jól összehoztátok!! Gratula!
Loren:köszi!-mosolygott rám.
Én:hát nekem mára már elegem van szóval ja! Amúgy hogy hogy itt vagy mert tudtommal pakolnod kéne mert elég csók cuccod van!
Loren:jaaaaaj a picsába én eredetileg boltba mentem oszt csak jöttem közölni a híreket! De sokáig tartott miattad úgyhogy ha valami a te hibád de szaladok is mert anyu kinyír na helló!!
És már ki is ment az ajtón. Hát apa azt mondta hogy csak este 7 fele jönnek vissza és most van 3 óra! Huu jó sokáig voltam a patikában! De ez meg az apa hibája! Szóval nekem is van kire kennem mindent!

4 óra múlva

Lorenék most jöttek és úgy látszik hogy megkapja a régi megérdemelt szobáját ahol annó még Tinussal volt. Ki tudja mi lehetett ott no de hagyjuk! (L.S ezt muszáj voltam!)
És mikor benyittam az ajtón mert mentem neki segíteni pakolni akkor láttam ahogy gyorsan letörli a könnycseppjeit mert hát szerintem vissza gondolt a történtekre!
Én:no mi a baj?
Loren:csak... csak... az emlékek tudod!
Én:hahh ez jó nekem semmi jó nem maradt de neked igen és ezt becsüld meg!-mosolyogtam kedvesen rá.
Loren:de egy valamit nem értek!
Én:no mondjad! Majd én válaszolok!
Loren:miért pont én?
Én:jaj Loren!-öleltem meg-mert te vagy a világ legaranyosabb, legcukibb, legkedvesebb, legszebb!és egyben a legkülönlegesebb ember számára érted? És számomra is! Anyud számára is! És mindenki számára aki ismer téged! Mert te nem vagy az az átlagos ember mint a többi te tudsz élni mindig vidám és mosolygós vagy! Ez nem mindenkinek adatott meg az életben! De neked igen és ez jó! És ha ezeket benned nem látná Tinus de főleg a szívedet amit már teljes mértékben átadtál neki önzetlenül! No szóval ha ezeket nem látná akkor most nem lenne veled! De ha meg mer csalni akkor én itt leszek neked és sok sok fagyi meg meg is verem sőt kitaposom a belét amit csak kell mert ez én tesómat nem fogja tönkre tenni!!!-elnevettük magunkat és csend lett amit én törtem meg.
Én:fhu! Ez jó nyálas lett!
Loren:hidd el most kellett!!
Én:ja úgy mint te Tinusnak! Szóval ne félj és ne idegeskedj! Ha meg valami van én itt vagyok! No de mit kell pakolni?
Loren:köszi! Hát nagyon semmit mert nagyon gyorsan kipakoltam és már csak az ébresztő órámat kell megtanálni!
Én:meg van!
Loren:jé!! Köszi! No én kész vagyok!
Én:akkor hogyan tovább?
Loren:nem tudom de engem hívnak szóval kuss!
Én:okk!

Tinus szemszöge

Most hívom Lorent mert már nagyon látni akarom nem bírom ki hogy ne lássam és el is döntöttem hogy itt hagyom a hülye tesóm és inkább vissza megyek Lorenhoz! Tiszta hülye lett! Minden nap más kurvával van meg teszi magát nagy gyereknek és senki nem tud rá hatni! Nem tudom mi lesz vele de jó biztos hogy nem!
Gondolat menetemet Loren zavarta meg mert felvette a telefont.

Loren:szia Tinus hiányzol! De nagyon!
Én:szia kicsim nekem is te és mivel én már nem leszek egy légtérben a hülye tesómmal ezért úgy döntöttem hogy elmennék hozzád?
Loren:hát ez tök jó persze nem az hogy utálod a tesód hanem az hogy jössz de valamit el kell mondanom!
Én:uuu előre félek de mond!
Loren:az én anyum és a Kenzie apja összeházasodnak és tesók leszünk Kenzievel!!! Szóval Kenziékhez gyere!!!! Mert náluk lakunk most egy ideig!
Én:MI??? De hát ez tök jó!! Akkor maradunk a saját szobánkban?

Loren szemszöge

Tinus:MI??? De hát ez tök jó!! Akkor maradunk a saját szobánkban?-itt éreztem ahogy perverz mosolyra húzta a száját és Kenzie már ment is ki az ajtón mert már sírt és mert nem kíváncsi ő erre.
Én:igeeen!!!
Tinus:oké de akkor én holnap majd valamikor a nap folyamán írok hogy mikor indulok meg mi oké?
Én:nekem oké!
Tinus:jól van de nekem mennem kell pakolok magamnak ruhát meg mit és megyek aludni mert fáradt vagyok szia kicsim szeretlek szia!
Én:én is szeretlek szia! Álmodj velem!
Tinus:az volna a legszebb álmom!
Én:remélem na szia!
Tinus:szia!

Letettem a telót és már mentem is fürödni mivel már 8 óra volt és fáradt voltam a mai nap után mert ilyen nap után ki ne volna?
Miután fürödtem már ágyban is voltam és átgondoltam a mai napot!
Kenzie a tesóm lesz Tinus holnap visszajön hozzám összeköltözünk és lesz egy rendes családom lesz apám akivel majd veszekedhetek és majd fog engem félteni mindentől! Úgy várom már!
És az én egyetlen szőke hercegemet holnap újra láthatom hallhatom érezhetem ŐT!!! Nagyon várom igaz még csak 3 hónapja ment el de én nem bírom ezt!! De holnap HOLNAP végre itt lesz velem!! És újra és újra és újra elmondhatom majd neki hogy szeretem!! Nekem ennél a napnál jobb még nem volt szóval meg vagyok elégedve! Ezután a szó után 10 perc és aludtam is.

Tinus szemszöge

Az ágyban fekszem és gondolkozom. Mac egy hülye gyerek anyu és apu nem bírnak vele Emma pedig táborban van! Legalább ő nem tudja mien hülye lett a tesója! Nagyon irigylem! De az a legjobb hogy holnap végre láthatom a hercegnőmet! Már 3 hónapja nem láttam és csak néha hallottam mert nem volt sok időm! De holnaptól leve fekhetek és vele kelhetek már végre!
Nem tudom hogy hogy rabolhatta el így a szívemet de az biztos hogy ő kell nekem egy életre!! És senki más! Ezután a gondolat után még egy kicsit gondolkoztam de már csak össze vissza mindenről és olyan fél óra múlva elaludtam.

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now