Kenzie szemszöge
Jó reggelt! Mondom magamnak miközben felülök az ágyon nagy vidáman hogy jó kedvem van fel vagyok töltődve oszt a faszomat! Zuhog az eső borús az ég oszt egy szóval szar idő van ez több szó de én ezt így szoktam szóval! De kibaszott velem az élet megint szóval valaki még ma fel fog baszni úgyhogy várom a pillanatot nagy szeretettel! Ekkor berontott egy barna hajú lány az ajtón és én majdnem a földön köttem ki.
Loren:jó reggelt jó reggelt jó reggelt!
Én:kösz neked is kösz neked is kösz neked is!-elnevettük magunkat.
Loren:ma jön ma jön!!!!
Én:tudom! TUDOM!
Loren:tegyél nekem meg valamit!
Én:biztosra nem mondhatom!
Loren:annyit legalább hogy köszönsz neki...
Én:úgy hogy...
Loren:NORMÁLISAN!!! Aztán pedig nem bunkózol vele rögtön jó? Hagy mondja el majd hogy mi volt eddig velük jó?
Én:hmmm? Mit kapok cserébe?
Loren:semmit!?
Én:hát akkor nem biztos?
Loren:hát mit kérsz?
Én:a nagy Milka csokidat!? Hmm?
Loren:felére!!! Máshogy nem!
Én:faszom bele oké!-mosolyodtam el.
Loren:de anya nem szereti Tinust!
Én:ha-le-lú-jaa ha-le-lú-jaa ha-le-lúú-úú-ú-úú-jaaaa!!!!
Loren:ez gond Kenzie nagyon nagy gond!
Én:én se szeretem!
Loren:de tudod hogy ő milyen!
Én:oszt most akkor én mit csináljak?????
Loren:beszélj te vele mert én nem tudok!
Én:megpróbálok!
Loren:a legjobb vagy!!!
Én:nincs..-itt megölelt Loren amitől majdnem megfulladtam-mit de még élni akarok!
Loren:bocsi!-itt elengedett szóval megmenekültem!
Én:no de akkor menny ki mert öltözök és akkor megyek tárgyalni!
Loren:oké oké!Már ment is ki és én pedig gyorsan csináltam a dolgomat aztán mikor kész lettem mentem is Mitchi után hogy hol van.
Én:helló anyaaaaa!huu ez fura még szokni kell!
Mitchi:helló lányom! És tényleg fura!
Én:ugye? No de térjünk a lényegre!
Mitchi:Loren küldött?
Én:ja úgy hogy megteszed érte? Mert nekem is "udvariasnak" kell lennem!!
Mitchi:persze hogy a lányom de nem bízom ebben a Tinus gyerekben!
Én:akkor tedd próbára!
Mitchi:jó ötlet! De mikor jön?
Én:nem tom?
Loren:ki mikor jön?-jött le a konyhába.
Én:Tinus?
Loren:már 10 óra szóval 20 perc múlva!
Én:20 perc?? 20 PERC?? 20 PERC????
Loren:annyi Kenzie annyi!
Mitchi:hát kell kaja van szóval én nem aggódom!
Én:én sem mert még az alatt a 20 perc alatt meg tudom enni!
Loren:NEM!! Majd akkor eszünk ha Tinus itt lesz!!!
Én:nyugi baba én akkor is éhes leszek! Ne kérdezd!
Loren:KENZIE????!!!
Én:jó van no akkor nem eszek!
Loren:köszönöm!És ezután már csak 10 perc maradt az érkezésig de Loren azt mondta hogy busszal jön szóval mennünk kell a buszmegállóba elé. Kurva jó!
Én:na még az a jó hogy csak 5 percnyire van a buszmegálló!-itt már vártuk a buszt.
Loren:úr isten Kenzie!!
Én:mi van?
Loren:jön a busz! Úr isten Kenzie én nem bírom össze fogok esni hányingerem van hallod itt halok meg!!
Én:akkor most nem akarod látni vagy mi?
Loren:izgulok!!!
Én:látom!
Loren:jaj én nagyon szeretem őt Kenzie! És mingyart látni fogom úr isten!! Érj már ide te szerencsétlen!-ordította a busznak. Ez az Loren csak így tovább! 😂😂
Én:no itt is van de álljunk odébb mert egy nagy csomóan szállnak le!
Loren:igazad van!Odébb álltunk a buszmegálló mellé olyan 5 méterre aztán vártuk hogy oszoljon a nép. Aztán már senki nem volt ott csak ő állt ott a járda közepén mind aki azt se tudja hogy fiú e vagy lány!?
Loren szemszöge
Itt van istenem itt van!! Életem szerelme! Köszönöm istenem hogy összehoztál vele!! Nagyon nagyon köszönöm!! Aztán már csak rohantam felé és ráugrottam Tinusra de megtartott és megcsókoltuk egymást! Hosszú csók volt ami már nagyon hiányzott de tényleg mivel már pár hónapja nem láttam és nem éreztem őt de most már igen és ez a fontos! Aztán a levegő hiánya miatt elválltunk és megöleltük egymást jó szorosan! jaj istenem mennyire hiányzott már ez!!! Maga ez a fiú ami hiányzott nekem!! Nélküle élni sem tudnék!!
Tinus:te vagy a legjobb dolog az életemben!-súgta a fülembe aztán kirázott a hideg amin elmosolyodott. Hjajj az a mosoly!!
Én:oda vagyok érted!-aztán megint egy hosszú csók következett.
YOU ARE READING
~Természet feletti? Nem csak különleges ~
FantasyEz egy magányos visszahúzódó lányról szól aki már megjárt pár sulit de nem azért mert bajkeverő hanem mert természet feletti ereje van és nem mindig tudja korlátozni, két barátja van Loren és Cole. Ők ketten segítik át mindenen. Mikor megtudta hogy...