#75 rész

50 6 0
                                    

Loren szemszöge

Lent voltunk a konyhába mikor csengettek. Mike volt az.

Tinus:helló.
Mike:csá... Lesz egy buli ma este én tartam szóval ha gondoljátok akkor jöhettek és a tesódnak pedig muszáj! Holnap amúgy sem muszáj menni suliba sem szóval várlak titeket.
Tinus:aha oké lehet elnézünk! Kösz a meghívást...
Mike:nincs mit haver! No mentem csá csá!
Tinus:csá...
Én:megyünk?
Tinus:ha akarsz?
Én:Akkor megyünk.
Tinus:De akkor szólok kettiüknek is.
Én:gonosz vagy.-mosolyogtam.
Tinus:de neked ezt tetszik!-és megcsókolt.
És ment fel az emeletre.
Tinus:menny a picsába!
Mac:hah bekaphatod!
És vissza lejött. Nevetve jött le ami kicsit fura volt.
Én:hogy sikerült?
Tinus:bezárta az ajtót...
Én:értem.-felkapott és a pultra tett.
Tinus:szóval... Most hogy ez a szerencsétlen mindent elronott hogyan tovább?-csókolt meg.
Én:hát nem tudom.
Tinus:tényleg?-vigyorgott és csókolt tovább.
Én:élvezed mi?-néztem a szemébe és mosolyogtam.
Tinus:ohh... Ha tudnád mennyire!-és a nyakamat csókolgatta. A trikóm alá nyúlt és a kezét végig simította a hátamon...
Tinus:nem lehet... Picsába.
Én:baj van?
Tinus:hát igen!
Én:és mi az?-néztem rá semmit sejtően.
Tinus:az hogy akarlak meg kívánlak de ezt nem... Egyszerűen nem lehet mert te sem akarod és...-megcsókoltam mert nem igaz az amit mond.
Én:én ugyan így vagyok ezzel és... Én nem azt mondtam hogy nem akarom de ez még hamar van érted?
Tinus:értem én és igazad van de tudod milyen vagyok...
Én:tudom szóval pont ezért mondom hogy nyugi... Ha úgy lesz akkor te leszel az első és az utolsó oké?
Tinus:oké!-csókolt meg.

Mentünk a tv-t nézni és rátaláltunk egy jó filmre ami nagy csoda és azt néztük 1 órán át.

Kenzie szemszöge

Épp pakolok el a szobámba és Mac csak fekszik az ágyon és semmit nem csinál mert hát minek is... És megint engem néz. Mikor egy másodpercre elfordultam átkarolt hátulról és újra a nyakamat puszilgatta.
Én csak elmosolyodtam amit észre is vett... De kopogtak már megint.
Őt nem zavarta folytatta és a kezét lejjebb csúsztatta a derekamról szerintem mindenki tudja hova.
Én:vedd le onnan a kezed és amúgy kopogtak...
Mac:noo...-és még mindig csinálta.
Én:semmi no...-akartam menni nyitni az ajtót de nem engedett és szorosan magához húzott. Merész és tudja mit csinál de én is tudom és nem tudja még hogy mire vagyok képes. Oldalra fordítottam a fejem és megcsókoltam... Közben megfogtam az arcát és felé fordultam. Csókolóztunk és elkezdtem előre lépkedni ő pedig hátra és neki toltam a szekrénynek. Én a derekára csúsztattam a kezem és ő pedig az arcomat fogta. Én be akartam nyúlni a trikója alá de nem engedte mert megfogta a kezem.
Én:mi történt?...-súgtam a fülébe felvágósan és elmosolyodtam.
Mac:hát én csak jót akarok.-súgta vissza.
Én:miért is?
Mac:mert ha hagyom hogy megtedd akkor megint az ágyon kötünk ki.     Én:hát oké...-elkezdtem hátrálni és kinyittam az ajtót. Tinus volt az.
Tinus:este buliba megyünk Mikenál lesz jöttök?
Én:aha.
Tinus:nehéz volt eljutni az ajtóhoz mi?
Én:hát ha ismered a tesód akkor tudod miért...
Tinus:ohh túl jól... De ha szereted akkor elfogadod őt úgy ahogy van.
Én:még szép hogy szeretem és elfogadom...
Tinus:remélem is... De akkor majd 8-kor indulunk jó?
Én:jó.-megfordult és lement én pedig bezártam az ajtót és Macel találtam magam szembe.
Mac:most megsértődtél?
Én:nem? Miért?
Mac:hát mert nem hagytam...
Én:dehogy is! Jó vagy már.-csókoltam meg.
Mac:már azt hittem.
Én:hinni csak a templomba szoktak.-vigyorogtam.
Mac:no kösz.-csókolt meg.
Én:de akkor készüljünk.
Mac:oké.-adott egy puszit az arcomra és már ment is a szekrényhez.-akkor szerinted... A pink vagy a sárga?-állt a szekrény előtt fél lábon és csípőre tette a kezét... Mint egy buzi úgy nézett ki. Csak nevettem.
Én:akár melyik is... Ha az egyiket is felőtöd akkor nem megyek veled sehova!-még mindig nevettem.
Mac:még szép hogy nem fogom nem vagyok buzi.-állt normálisan és bezárt a szekrényt. És már ő is nevetett.
Én:hát remélem is...
Mac:hát majd felőtök valamit oszt kész.
Én:tőlem.-és mentem most én a szekrény elé. Kivettem egy térdnél szakadt fekete farmert és egy kicsit nagyobb pulcsit ami szürke volt és az ujjai feketék voltak és egy rövid ujjú zöld trikót. Mikor kivettem Mac csak nézett rám.
Én:baj van?-néztem rá.
Mac:hát lehet hogy nem is kicsi!
Én:mert?
Mac:mert te lány vagy és már tudod mit veszel fel... Én meg fiú és csak válogatok!-akadt ki.
Én:bolond.-nevettem.-majd kitalálod!
Mac:vagy inkább le se szarom oszt így megyek!
Én:legalább más nadrágot vegyél fel akkor.
Mac:no lehet hogy az más kéne!-panaszkodott és újra keresgélni kezdett. Én pedig bementem a fürdőbe és elkészültem.

Loren szemszöge

Épp készülünk mikor nem az egyik fehér pólómat és úgy döntöttem hogy átmegyek Kenziehez hátha neki van. De ugye pólóban mentem mert gondoltam hogy ott lesz Mac. De mikor beléptem akkor azt látom hogy Mac ül a földön a szekrény előtt és válogat.
Én:hát te?
Mac:egy nadrágot keresek de nem találok egy jót sem!-panaszolta nekem.
Én:hát nekem meg egy póló kéne.-mentem és kerestem egy fehér pólót és találtam is.-nos nekem ennyi kellet mentem is.
Mac:nem segítenél?
Én:hát ahogy te öltözködöl az nem az én stílusom! Esetleg kérd meg Kenziet!
Mac:oké.
Kimentem a szobából vissza az enyémbe és áthúztam a pólót.

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang