#32 rész

70 9 0
                                    

Én:ez mi???
Tinus:én se tudom!
Én:te jó isten ez ez rendesen félelmetes!!-a két keze tele volt ilyen szimbólumokkal és kéket világított amitől kirázott a hideg.
Tinus:igen de kezd már eltűnni az egész.
Én:és ez mióta van így?
Tinus:olyan 1 órája de akkor kezdte és mielőtt lejöttél az előtt 10 perccel kezdett el eltűnni.
Én:jól van de már mingyárt eltűnik.
Tinus:ja szerencsére. De ez mitől lehet fogalmam sincs.
Én:majd utána nézünk.
Tinus:oké. És már el is tűnt.
Én:jól van! De mennyünk vissza aludni mert még ma kórházba megyünk és fáradt leszel!
Tinus:rendben! De várj!!!
Én:mi az???
Tinus:vissza.... vissza..... visszatért az erőm!
Én:MI???
Tinus:igen és emlékszel akkor ment el mikor Kenzie úgy mond "meghalt". Akkor szerinted felébredt?
Én:nem tudom de ez az hogy most be sem mehetünk.
Tinus:akkor muszáj vagyunk várni reggelig.
Én:igen de gyere ha lefekszünk aludni akkor hamarabb elmegy az a pár óra!
Tinus:oké mennyünk!

Mentünk aludni kis forgolódás után pedig el is aludtam. Aztán 8-kor jött be anya és költött hogy öltözzünk és megyünk a kórházba. Hamar felkeltünk elkészültünk és mentünk is.

Orvos:jó reggelt.
Anya:jó reggelt! Van valami változás?
Orvos:hát nem de úgy látszik hogy egy nagyon nagy problémával nézünk szembe!
Én:mi??? De mi az??
Orvos:Kenzie eltűnt.
Tinus:mi van? Ezt komolyan mondja?? Ne már hogy csak úgy felállt és kiment az ajtón?!
Orvos:nem mert minden ajtó zárva volt és a kamera sem vette fel hogy esetleg elment volna az ajtóhoz vagy valami meg amúgy is éjszaka is voltak bent!
Anya:akkor ez hogy történhetett??
Orvos:fogalmunk sincs hogy hogy lehetséges ez!
Én:akkor most Kenzie elveszett?
Tinus:hát ja akkor most mi van??

Mac csak most ért ide hozzánk mert még telefonált kint.

Mac:na mi a helyzet van javulás?
Én:eltűnt.
Mac:mi van? Ki tűnt el?
Tinus:Kenzie.
Én:eltűnt.
Mac:mi van?? Ne mondajtok már ilyet ez lehetetlen!!
Orvos:de mégis megtörtént!
Anya:akkor most mi lesz?? Kenzie a maguk felelőssége volt ugye tudja!!
Orvos:igen tudom asszonyom és már szóltunk a rendőrségnek is. Reggel olyan 5 óra körül jöttek megnézni hogy hol történt az eset de semmit nem találtak.
Anya:de várjunk mikor tűnt egyáltalán el? Ha már 5 óra körül keresték?
Orvos:csak 1 és 3 óra között mert még mikor legutoljára nézték a termet 12 órakkor még a helyén volt de már mikor fél 4-kor bejött a nővér akkor nem találta sehol.
Én:te jó isten ezt nem hiszem el...

Itt Tinus félrehúzott újra.

Tinus:nekem 2-kor jött vissza az erőm Loren!!!
Én:hogy az a!!! Akkor gondolod...hogy...rögtön akkor ment is el?? De...hogy? Még a kamera se mutatta se semmi!!
Tinus:no ja ez a kérdés!
Én:és ha?!!!
Tinus:csak ha elteleportált de olyan ereje nem volt!
Én:hát szerintem meg kitudja mert ha már 3 ereje volt én ezt is el tudom képzelni!
Tinus:hát mondjuk ja.
Én:de mennyünk vissza mert furcsálni fogják hogy eljöttünk.
Tinus:oké de ezt el kell mondani Macnek is!
Én:oké majd otthon elmondjuk!

Aztán visszamenve anyaékhoz már csak annyit hallottam hogy haza kell mennünk és várni mer mást nem tehetünk! Aztán szépen mikor hazaértünk akkor elmondtuk mindazt ami történt és hát ő is kiakadt de nem tudott semmit csinálni! A legrosszab ebben a helyzetben a tétlenség mert rá akarsz jönni az igazságra és arra hogy mi történt de nem tudsz tenni semmit érte és így azt se tudod hogy jó úton haladsz e vagy mi van és ez nagyon szar érzés!

Újra ugrunk az időben olyan 2 hónapot.

Ja suli van újra tanárok újra házi feladat újra a hülye ribancok bámulásának az ideje és továbbra is a szenvedés ideje. Kenzie már 2 hónapja + 1 hete eltűnt és azóta semmit nem tudni róla semmit tényleg semmit! Azóta teljesen magamba zuhantam és depressziós vagyok egyszerűen nem tudok nem rá gondolni! Ha rá gondolok vagy olyat látok ami rá emlékeztet akkor nem bírom ki és bőgök egyszerűen ezt nem lehet elfelejteni de ezt senki nem érti meg csak én Tinus és Mac. Anya dolgozik még mindig az ügyön és azt mondta hogy addig nem nyugszik míg meg nem találja Kenziet. Én pedig addig próbálom valahogy tartani magam de nem mindig sikerül. Tinusnak pedig egyre rosszabb az állapota mióta Kenzie eltűnt azóta egyre betegebb de ez nem egy megfázás hanem valami az erőjével van és ez csinálja vele ezt rosszul van émejeg néha még a kezére ki szoktak jönni azok a szimbólumok de nem kék hanem már fekete és kimerült nem bír néha még felállni sem egyszer már majdnem összesett de szerencsére jobban lett de csak annyira hogy ne essen össze. És ez csak pár dolog ennél szokott lenni rosszabb is. Mac pedig ugyan úgy mint én depressziós és magába zuhant de ő már túlságosan is már néha teljesen eldurran az agya és kiabál velünk és bezárkózik a Kenzie szobájába mert most az az "ő" szobája és csak nézegeti a képeket amiken együtt vannak ezzel kínozza magát de ebben a helyzetben nem tud mást tenni sajnálom őket hogy mindezen végig kell menniük mert nem ezt érdemlik. Ja sokan azért szólítanak meg hogy miért járunk feketében minden nap? Erre senkinek nem válaszolunk mert úgy is tudják mivel még a hírekben is benne volt hogy Kenzie eltűnt. De nem segít semmit csak a sok hülye telefonál hogy ő látta ő látta közbe meg csak egy átlagos 15 éves lányt láttak. De Kenzie már 16 éves. Mikor a szülinapja volt nem volt otthon velünk és nem tudtunk együtt ünnepelni csak a képeket tudtam nézegetni amin együtt nevetünk és jókat mókázunk mára pedig már azt se tudom hogy van e barátnőm és ez belülről pusztít el.

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Onde histórias criam vida. Descubra agora