#105 rész

38 8 1
                                    

Miután lenyugodtam úgy döntöttem bemegyek és egyenesen a szobámba megyek. Ez így is történt és miután letusoltam mentem is aludni.

Reggel

Most ébredezek épp mikor veszekedést hallok lentről. Ránéztem a telefonomra és mikor bekapcsoltam 11 órát mutatott. Nem lepett meg kicsit sem de az igen hogy fáradtabb vagyok mint szoktam lenni.

Aztán úgy döntöttem felöltözök és lemegyek megnézni hogy mi a helyzet.
Azonban mikor már felöltözve lementem nem az fogadott amire számítottam.

Mac:elegem van belőled fogd fel!!
Hagyj békén és szállj le rólam!
Chloe:de értsd meg hogy te vagy az aki segíteni tudna hogy Dylannel szakítani tudjak!
Mac:te kibaszottul nem akarsz vele szakítani! Tudod mit!? Az lesz a legjobb ha elhúzol innen de kurva gyorsan! Fejezzük ezt be és hagyjuk egymást! Ez lesz a legjobb!-és itt leértem a konyhába.
Chloe:de...-könnyezett be.
Én:baj van?
Mac:nincs!... Te meg tartsd magad ahoz amit mondtam neked és este már nem akarlak itt látni!-nézett rá semmi érzést sem mutatva és ridegen a szemébe nézett.
Chloe felment és asszem kezdett is pakolni.
Én:akko...
Mac:ne is kezd!... Vége van! Sikerült! És nem kellett segíteni sem! Akármi segítség nélkül sikerült!
Én:oké felfogtam! Gratulálok! Mondjuk az lett volna a legjobb ha el sem kezded de ügyes vagy.
Mac:jaj hát persze akkor most hozzuk fel megint ezt is! Rendben! Akkor én is felhozom azt hogy te sem kellett volna hogy elkezd a Billievel való "kapcsolatod"!
Én:te még mindig ezen lovagolsz komolyan? Fejezzük már be!
Mac:nem én kezdtem! De oké az lesz a legjobb ha abba hagyjuk!-ment fel idegesen. Én csak álltam és ugyan olyan idegesen készítettem kaját aztán kezdtem reggelizni.

Pont mikor elkezdtem enni jött le Loren vagyis dobogott a lépcsőn és állt a pultba.
Idegesnek látszott és mérgesnek is.

Én:baj van?
Loren:nincs!-már másodszor kapom ezt a választ miközben nem is igaz.
Én:látom hogy baj van Loren... Mesélj!
Loren:csaj tudod...-ült le mellém.-már pár napja Tinus nem beszél velem ha beszél akkor tiszta genyó velem meg visszaszólogat! Elegem van már! De ha megkérdezem hogy mi a baj azt mondja semmi! Egyszerűen nem tudom hol ronthattam el! Vagy hogy egyáltalán én vagyok-e a hibás!?
Mert szeretem őt de teljesen kikészít ez a viselkedés!
Én:figyelj nyugodj meg!... Lehet sokat voltatok együtt és szeretne maga lenni kicsit. Vagy a haverjaival.
Loren:szóval lehet hogy túlságosan visszafogtam és mellette voltam? Tapadtam rá?!
Én:nem tudom. Csak egy feltételezés! De adj neki egy kis időt. Hagy engedje ki a gőzt ő is és te is. Nem kell mindig egymás mellett lenni és minden apró mozdulatotokról tudni!
Loren:oké... Lehet igazad van!... De ahogy ránézek látom rajta hogy nem ez a baja!
Én:Loren most is paranoiás vagy!
Loren:ez nem paranoia Kenzie! Nem akarom elveszíteni!
Én:de ezzel megfojtod őt! Hagyd hogy csináljon azt amit akar!... No most pont nem azokra a dolgokra gondolok de érted hogy miről beszélek.
Loren:nem tudom már... Nem tudom.
Csak megráztam fejem és befejeztem a reggelizést.

2 óra múlva

Itt vagyok a szobámban és nyugodtan olvasgatok mikor már lassan 10 perce veszekedést hallok. Elegem lett... Felálltam és kimentem a szobámból.
Sejtettem hogy Loren és Tinus lesz az és nem tévedtem. Odamentem a szobájukhoz és kopogtam. Meg sem hallották. Kopogtam egyre hangosabban mire valaki ajtót nyitott idegesen. Tinus volt az.

Tinus:mi a bánat bajod van!?-kérdezte tőlem.
Én:ezt én kérdezhetném tőletek! Mi a franc bajotok van he??
Tinus:épp van egy kis vita! Amúgy meg semmi közöd hozzá!
Én:nyugtasd magad és inkább beszélj már normálisan!
Tinus:mert ha nem mi lesz? Anyuci büntit ad vagy mi?...
Loren:állj már le! Fogalmam sincs hogy mi bajod van már pár napja de teljesen más vagy!
Tinus:és ha más vagyok? Most ilyen a kedvem!!
Loren:neked valami bajod van! Miért csinálod ezt??... Válaszolj!-itt már Loren bekönnyezett de tartotta magát. Tinus nem válaszolt csak lement és én bementem Lorenhez.

Leültünk az ágyra és könnyezni kezdett. Megöleltem.

Én:nyugodj meg...
Loren:hogy nyugodjak meg?!
Én:nem tudom Loren! De ez nem segít! Nem a veszekedés a megoldás.
Erre nem válaszolt csak elengedett és letörülte arcát.
Én:figyelj... Tudom hogy mi lenne most neked a legjobb.
Loren:mi?
Én:ha elmennénk szépen és innánk kicsit. Tudom te nem vagy ennek a...
Loren:oké... Mennyünk.-mondta és állt fel.
Én:komoly?... Még szép. Hát oké akkor majd később estefelé elmegyünk valamerre.
Loren:oké...

Eközben lent

Mac szemszöge

Már kibaszottul elegem volt Chloeból szóval végre meg is tudtam tőle szabadulni. Kenzie rögtön kezdte hogy el se kellett volna kezdeni. Hát engem ez felbaszott szóval vissza is szóltam neki de már az neki sem tetszett amit én mondtam. Hát ebből vita is lett. Inkább felmentem a szobámba és néztem ahogy Chloe elpakol és elmondta hogy Loren anyjához megy. Nem érdekel hogy hova csak minél messzebb annál jobb szerintem. Most pedig lent vagyok és Tinus jön le idegesen és felbaszódva. Hallottam hogy vita van de nem akartam beleszólni.

Én:baj van?
Tinus:nincs!-flegmázott.
Én:nem tudsz hazudni. Elmondod vagy hagyjam?
Tinus:hagyd... Úgysem érdekel téged az hogy velem mi van! Csak hát inkább megkérdezed hogy azért ne légy bunkó de nem kell. Minden oké!-ment a nappaliba.
Én:de érdekel! Nem kell ennyire pofázni oké? Vegyél vissza az arcodból!-lettem ideges.
Tinus:kopj le rólam! Jól vagyok érthető?-nézett rám vissza.
Mac:mi lett veled?! Elgurult a gyógyszered vagy mi a fasz!?
Tinus:fogd már be és ne koptasd feleslegesen a szádat!-emelte fel a hangját. Nekem ez kicsit sem tetszett hogy így beszél velem de mivel úgy látom szar állapotba van hagytam rá ezt az egészet. Fogtam magam és gondoltam elmegyek beszélni egy haverral. Inkább mint itt maradok a veszekedés közepette.

Vissza a lányokhoz

Kenzie szemszöge

Úgy gondoltam lemegyek és megpróbálok beszélni Tinussal. Lementem és láttam hogy Mac elmegy idegesen Tinus meg a tarkóját fogja és a nappaliban áll.

Én:be...
Tinus:hee!...-nem tudtam szinte meg sem szólalni.-nem kell ezt csinálni! Hagyjatok békén és kész!-nézett rám.
Nem próbálkoztam tehát beszélni vele mert így semmi értelme nem lett volna.

...

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant