Tinus:jó reggelt hercegnő!
Én:jó reggelt szőke herceg! Mit alkottál?-azért kérdeztem mert ennivalót hozott nekem de nagyon ari volt mongyuk nem a kaja hanem Tinus.
Tinus:hát nagyon semmit csak mivel én már ettem gondoltam hozok neked is!-itt megpuszilt- és ha megetted akkor elmehetünk valahová mert elég sokáig aludtál már 11 óra van szóval már nem is reggeli hanem ebéd.
Én:huu az sok de köszönöm! Jó lesz és hova megyünk?
Tinus:nem tudom még ha gondolod mehetünk ketten vagy Kenziekkel.
Én:oké majd megkérdezzük őket.Kurva eget!!!
Én:csak ennyit hallottunk hogy valaki ordít egyet a konyhából és mentünk is le mert már megreggeliztem vagy ebédeltem nem tom.
Kenzie szemszöge
Apa hívott hogy nem tud hazjönni mert elromlott az autó ezért míg meg nem javítsák és nem tudják meddig mert elég rossz a helyzet azt mondta hogy legyek otthon ha kéne étel akkor van a szekrényben dugimani szóval nincs vész de csak olyan 2, 3 nap múlva lesz csak itthon!
Én:kurva eget!!!-és lejöttek Lorenék- uuu felébredtetek?
Loren:nem mar fel voltunk.
Én:jó akkor.
Tinus:mi a baj amúgy?-itt hátulról átkarolta Lorent.
Én:az van hogy apu nem tud hazajönni mert elromlott az autó és ez még olyan 2 vagy 3 nap!
Loren:az jó legalább itt lehetünk!!
Én:hát nem tudom.
Tinus:úgy sincs suli se mert szabad van!
Én:nem tudom.
Loren:hát ha össze akarod dőteni a házat akkor oké.
Én:az is igaz. Jól van maradhatott.
Tinus:amúgy arra gondoltunk hogy elmehetnénk valahova ha akartok? Amúgy hol van Mac?
Én:lehet. hát ő szerinted hol van még csak fél 12 van korán ahoz hogy ő felkeljen!
Tinus:az is igaz.
Én:de nem sokáig!! segítetek nekem őt felébreszteni??
Tinus,Loren:persze.Felmentünk és vittünk magunkkal 1 tál lisztet és egy vödör vizet!szerintem már tudjátok mit akartunk csinálni.
Én:MOOOST!!
Loren a vizet borította rá Tinus pedig a lisztet én csak néztem és nevettem rajta!! Aztán ugye csináltam a képet!
Mac:anyátokat!!
Én:jó reggelt! 😂😂-szakadtam a röhögéstől!!
Mac:viccesnek tartod? Akkor gyere ide ölelj meg!
Én:takarodj!!-mondtam neki nevetve.Leszaladtam a konyhába ahol ott állt Tinus és én őt még meg tudtam kerülni de Mac már nem és rázuhant!! Én és Loren már sírtunk úgy nevettünk! Eközben.
Tinus:bazdmeg legalább szólhattál volna hogy jössz oszt odébb állok!
Mac:az neked nem elég hogy szaladok feléd??
Tinus:LÁTOD HOGY NEM!!!!!Itt már mindenki kivéve Tinust nevetett!! Aztán segítettünk nekik felállni.
Én:gyere te.
Mac:köszönöm. Azért ez jobb mint reggelre jéghideg vízben fürödni! De várj csak én azt mondtam hogy megölellek szóval idegyereeeee!!-és megölelt tiszta lisztesen és vizesen!
Loren:nagyon ariiiiiik!!
Én:magadnál vagy?? Mi nem ti vagyunk oké?? 😂
Tinus:ja mi szebbek vagyunk együtt!-itt megcsókolta Lorent.
Mac:ja és gyerekesebbek is.-mondta éretten Mac. 😂
Loren:ez nem igaaaaaz!!!
Én:persze nem oké.
Loren:nem is!
Én:jó van no mondom!
Mac:ti vagytok azok a gyerekesebb pár mi pedig az a felnőttesebb értitek? 😂😂
Én:van egy ötletem!
Mac, Tinus, Loren:mi?
Én:ma nem megyünk sehova hanem versenyezni fogunk!! És lesz 6 versenyszám aki többet csinál és nyer meg az a páros nyer kivéve ha mi vesztünk és fogjuk nézni ahogy örültök és majd mondhassuk azt hogy ti vagytok a gyerekesebbek! Ez is gyerekes volt de mind1!
Loren:tetszik!! Neked Tinus?
Tinus:benne vagyok!
Mac:és ki kivel lesz?-ezután a kérdés után mindenki kivéve én ránéztek és csak bámulták!
Én:hát szerintem veled senki nem bírja ki szóval csak én maradtam!-és erre azt a nagyon hülye mosolyát vette elő amit tudja hogy ki nem állhatok ezért direkt csinálja!!
Tinus:és mik lesznek a feladatok?
Én:eleinte csak könnyű lesznek aztán durvul a játék!1 mondj szép dolgokat a párodnak 2 mond el mi a közös bennetek 3 mi fogott meg benne 4 ki főz jobban-itt nem a fiúkra gondolok-5 ki bírja tovább nevetés nélkül-itt egymást kell addig nézni amíg bírod nevetés nélkül- és az utolsó a nagy durranás 6 ki milyen dögös smárolás közben. 😏😏
Mac:nos akkor már mi vesztettünk is!
Én:az még nem biztos. De kezdhetjük?
Mindenki:igen!1Mondj szép dolgokat a párodnak.
Tinus:szép, aranyos, cuki, tökéletes és egyszerűen felülmúlhatatlan lány vagy aki pótolhatatlan és az enyém!
Mac, Én:passz!!!
Loren:rendben akkor 1-0 nekünk!!2 mond el mi a közös bennetek.
Loren:kedvesség, szépség ugyebár, nagylelkűség, élettel teliek vagyunk,...-még mondott vagy 100000000 szót de már nem tudtam megegyezni sem.
Én:passz ez lehetetlenség!!!3 mi fogott meg a párodban.
Tinus:a személyisége, a stílusa, a szeme, a viselkedés, a gondolkodása és mindnek felett a csókja!
Mac:ez nem ér én ugyan ezt akartam mondani!!!!!!4 ki főz jobban.
Mind a kettőnknek rántottát kellet csinálni. Loren csinálta először aztán én.
SzavazásMac:ugyan olyan !!!
Tinus:ja ugyan olyan!!
Loren:akkor evvel 4-1 nekünk!5 ki bírja tovább nevetés nélkül.
Én nyugodtan néztem Mac arcát ő pedig az enyímet és oldalra nézve láttuk hogy pont akkor nevetik el magukat Lorenék!
Én:akkor evvel 4-2 nektek.
6 ki milyen dögös smárolás közben.
Én:ti kezdetek!
Elkezdték a dolgukat és mi néztük őket muszáj volt egy képet csinálnunk mert hát hogy majd lássák magukat.
Tinus a derkába karolt Lorennek ő pedig a nyakába karolt és közben a jobb lábát felhajtotta hátra és Tinus a bal lábával előrébb volt. És vége lett mi következtünk.
Én a bal kezemmel az arcát fogtam a másik kezemmel félig átkaroltam a derekát és félig behajtott jobb lábbal álltam ő szint úgy a bal kezével fogta az arcom és a jobb kezével fogta a nyakam és állt vége lett és megnéztük a képeket.
Ebben mi nyertünk ők is elfogadták ami nagyon felnőttes volt de aztán mikor visszatértek gyerekesbe akkor azt ünnepelték hogy ők nyertek szóval ja. Mi már hagytuk őket hagy örüljönek maguknak nem roncsuk el a kedvüket.Eljött az este....
Tinus:nagyon ügyi voltál!!
Loren:te is szerelmem! És köszönöm szépen a szép szavakat.
Tinus:mind igaz ezért volt olyan szép!
Loren:oooo olyan cuki vagy!
Tinus:akkor kérek egy csókot!-és itt lett egy csók!
Loren:na gyere akkor aludni.
Tinus:oké jó éjt! Szerelmem!
Loren:neked így. Szeretlek!Eközben a másik szobában
Mac:ma nem nyertünk de még is én vagyok az igazi nyertes!
Én:miért?
Mac:mert az enyém vagy!-és pü bedöltünk az ágyba!
Én:hah köszi.
Mac:nos a mai nap jól elment és az is a te ötleteid miatt! Nem kellett unatkozni! (L.S)
Én:rendben van de már most mennyünk aludni!
Mac:neeee én nem aludni akarok!!
Én:hülye! 😂😂.
Mac:jól van no aludjunk.
Én:szerintem is.És már aludt is az egész ház.
ESTÁS LEYENDO
~Természet feletti? Nem csak különleges ~
FantasíaEz egy magányos visszahúzódó lányról szól aki már megjárt pár sulit de nem azért mert bajkeverő hanem mert természet feletti ereje van és nem mindig tudja korlátozni, két barátja van Loren és Cole. Ők ketten segítik át mindenen. Mikor megtudta hogy...