#8 rész

138 12 0
                                    

Sétáltam és elértem ahoz a kis házhoz amelyikhez akartam. Bementem sétálgattam és nézelődtem mikor valami megmozdult mögöttem, hátra fordulatam de nem volt ott semmi ezért furcsáltam a dolgot hogy mi lehetett valyon. Ezután mentem tovább és észrevettem egy kis üzenetet és állt rajta egy szöveg :

Szia! Te nem tudod ki vagyok de én tudom hogy te ki vagy és én egy angyal vagyok aki a sok rossztól a földön hát úgy mond megbolondultam és ezért most nem jó hanem rossz angyal vagyok aki téged keres és a te segítségedet kéri valamiben! Erre az üzenetre ne válaszolj hanem csak gondolkozz és ha megszületett a döntésed akkor ide gyere vissza és mond el! De erre csak 3 napod van ha nem jössz vissza 3 napon belül sorban fognak a szeretteid, barátaid MEGHALNI! Ez az én üzenetem hozzád. Azt nem mondom meg miben kellene segíteni ezt csak a döntésed után tudod meg! Addig pedig megy az idő!!

Ennyi állt a papíron. Hát kicsit féltem kicsit izgatott voltam nem tudtam hogy miben kell segíteni úgyhogy nem mertem volna rögtön igent mondani szóval még van 3 napom gondolkodni. Megyek haza és nem tudom hogy elmondjam e a történteket akár Lorennek akár Tinusnak de Mac ő most inkább meg se szólaljon ha jót akar magának remélem tudja!

Már itt vagyok az ajtó előtt de valahogy nem merek belépni és ez idegesít miért félek?miért nem merek?eddig akár mikor ha baj volt nem féltem! Most pedig teljesen szétestem!! És ez két személynek köszönhető és szerintem mindenki tudja hogy ki végett.(Kiki és Mac miatt aki nem tudná)

Loren:te jó isten!! Hol voltál ilyen sokáig?? Már 9 óra múlt?-huhh észre sem vettem az időt hogy elment.
Én:bocsi csak sétálgattam és nézelődtem de itt vagyok nem kell félni!
Tinus:hát ideje mivel már Loren akart menni keresni téged!
Én:mondom hogy bocs!! Csak nem néztem az időt és így nem tudtam hogy hány óra!
Loren:jó van no de én már rendesen féltem. Ezért akartam már menni mint egy hülye hogy keresselek mert ilyen vagyok!
Én:tudom nyugi tudom!
Tinus:de van fent is valaki aki már ki van akadva mert nem jöttél haza és azért is mert leordítottuk a fejét.
Én:pont ő?
Tinus:igen ő mert egy hülye de tudja mikor csinált rosszat és mikor jót!
Én:nem hiszem! De inkább felmegyek hogy minél hamarabb vége legyen ennek!
Tinus:oké.
Loren:de élve legyen ne halva!
Én:próbálkozok! Hidd el!

Mac szemszöge

Miután Kenzie észrevett minket Kikivel és elment az valami kibírhatatlan volt! Tudom nem azt csináltam ami helyes de úgy éreztem hogy Kikinek szüksége van rám mert elhagyta őt Robi és ezért depressziós lett és öngyilkos akart lenni. Tudom tudom ott kellett volna hagynom és tovább állni de nem bírtam otthagyni. És most kurva szar következménye van! De még ott voltam Kikivel a parkba olyan 2 órát és jöttem haza. Beérve a házba a "második szüleim"letoltak!

Loren:te egy hülye nem normális ember vagy!! Hogy lehetsz ilyen szívtelen féreg?
Én:Tinus ugyan ezt tette veled nem rémlik?
Tinus:de én azért tettem hogy ne hazugságban éljen Loren mert Kiki mindent kitalált volna ami nem is történt volna meg!!
Loren:és ő rögtön eljött te pedig még ott is maradtál vele ahelyett hogy jöttél volna Kenzie után!! De mind1 mert nincs itthon!
Én:akkor hol van??
Tinus:elment sétálni! Kitudja hogy hova és mit fog csinálni! És miattad!! Előbb gondolkodnod kéne tudod de hiába mondom mert ugyan ezt a hibát fogod elkövetni újra és újra!
Én:menny már te meg francba jó!!! Te annyira tudod meg mondod mikor te is ezeket a hibákat elköveted akár mikor!! Majd ha tanultál is a hibáidból akkor szólj nekem jó??!!!
Tinus:én tanultam a hibáimból ezért nem követem el újra és újra mint te!
Én:jó van elég én fent leszek a szobába mert nem fogok veled veszekedni!!
Loren:fuss a problémák elől de a végén szembe kell majd velük vagy inkább vele nézned!!
Én:hagy már!!!

Evvel felmentem és bezártam az ajtót.

Kenzie szemszöge

Most jövök fel a lépcsőn és kopogok az ajtón.

Mac:ha te vagy az Tinus akkor kurvára nem vagyok rád kíváncsi!!
Én:hát én nagyon nem Tinus vagyok és jó volna ha beengednél a saját szobámba!-nyitódott az ajtó és szembe állt velem azzal a személlyel akit legszivesebben kitörölnék az életemből! Hogy miért nem adnék neki még egy esélyt? Mert nálam egy esély volt és ő ezt elbaszta! Akkor most legyen olyan ember hogy elfelejt és békén hagy!
Mac:nagyon féltem hogy bajod lesz!-itt megölelt de nem öleltem vissza mert undorodtam tőle ugyan ezt csinálta Kikivel is ölelgette és csókolgatta hát köszönöm nem kell nekem ez így!
Mac:beszéljük meg a parkban történteket jó?
Én:nem!nem fogom azt meghallgatni amit már egyszer láttam hányszor volt olyan hogy mindenkit meghalgattam és adtam neki vagy 100 esélyt!? De miért? Minek? És hiába adtam esélyt akár kinek állandóan hátbaszúrtak és megint és megint és megint!! Ezért lettem mára ilyen bizonytalan, visszahúzódó és magambazuhant ember amit itt látsz! Mert az olyanok mint te tönkretettek érted TÖNKRETETTEK!!! Úgyhogy remélem érthető voltam számodra!!-mondtam nyugodtan.
Mac:rendben de egy kérdésem még lenne hozzád!! És ha azt mondod hogy nem hallgatod meg akkor is megkérdezem!
Én:mi az a fontos kérdés ha??
Mac:hogy értetted azt ma hogy nincs hozzám semmi közöd?? Neked az elmúlt pár nap semmit nem jelentett? Csak egy játékszer voltam számodra amit elővettél és eldobtál vagy mi??
Én:nem nem voltál játékszer de amit tettél az engem belülről éget és öl meg! Jelentett valamit az elmúlt pár nap de az abban a pillanatban mikor láttam azt ahogy megcsókolod Kikit mind mind az összes szertefoszlott! És azt már azt az érzést soha többet büdös kurva életben nem fogom visszakapni vagy legalább újra érezni! Mert te tettél róla hogy ez az egész negszünnyön!!
Mac:én... én...
Én:inkább meg se szólalj jó?! Mert nem akarlak ma már sem látni sem hallani! És nekem mind1 ki de valaki kint alszik ma a kanapén!
Mac:megyek én.
Én:rendben akkor arra van az ajtó!
Mac:-itt kiált az ajtó szegélye mögé-én ezt nem akartam sajnálom!-nézett közben le a földre.
Én:én is sajnálom! De most már hiába!

És bezártam az ajtót előtte. Mentem átöltözni és közben a mai és azon a pár elmúlt napon gondolkodtam mikor suliba jöttek, mikor Loren behozta őket a házba, az első éjszaka, aztán az ismerkedés és utána a sok jó dolog ami történt velünk. Aztán az egésznek vége lett a mai nap miatt! Hogy bevaljam talán kicsit sajnálom de most csak gyűlölet van bennem semmi más! Még fog kelleni egy kis idő hogy ezt át tudjam gondolni! De erre a napra alszom egyet!

Sok forgolódás után de végre el tudtam aludni. És nem idegeskedtem és stresszeltem semmin. Végre nyugalomban voltam.

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora