#21 rész

81 6 0
                                    

Hát itt ülök de még csak olyan fél órája mikor odajött hozzám egy fiú. Leült mellém és hát ő is cigizett de én már végeztem szóval...
Fiú:szia.
Én:ki vagy?
Fiú:köszönni?
Én:én kérdeztem előbb.
Fiú:hát ez igaz amúgy én Harry vagyok! Te?
Én:Kenzie.
Harry:és akkor nem köszönsz?
Én:nem. Már nincs semmi értelme.
Harry:szóval te az a leszarom ki vagy mi vagy stílusú vagy értem! Akkor úgy mondom hogy ki a faszom miatt vagy most itt-hát igen itt elnevettem magam mert hát először találkozok egy ilyen fiúval aki tudja hogy mit akarok hallani!
Én:hát egy seggfej egoista miatt!
Harry:szóval fiú mi?
Én:ja kornyikál.
Harry:énekes? Uuu mellé fogtál már bocs!
Én:semmi nyugi.
Harry:amúgy még soha nem láttalak erre itt laszk már régóta?
Én:oooo hát csak 15 éve amúgy neeeeem!
Harry:nem vagy semmi!-itt ő nevetett.
Én:amúgy te? Én se láttalak még?
Harry:hát én olyan másfél éve vagyok itt anyummal.
Én:akkor ti ketten vagytok! Én is úgy VOLTAM amíg nem jött ez a két szerencsétlen és még egy nő meg a barátnőm! Nem hiszem hogy érted!-kezdtem el kacagni.
Harry:akkor annak a seggfejnek van tesója? És akkor gondolom a barátnőd miatt lehet az hogy nálatok vannak és akkor most egy nő miatt nincs jó kapcsolatod apuddal?-mi a fasz??? Ez mindent tud vagy mi az isten???
Én:amúgy te jós vagy?
Harry:nem csak tudod én is voltam már szar helyzetben és nem is egyben!-hajtotta le a fejét.
Én:hát amúgy jól mondtad a barátnőm hozta őket hozzánk és hát igen azt is jól mondtad hogy amiatt nő miatt vagyok rosszban apámmal mert 15 év után csak úgy eldönti anélkül hogy engem is megkérdezne arról hogy én is akarok e menni vagy valami nem ő csak úgy azt mondta hogy megyünk oszt megyünk!
Harry:de hova?
Én:ja nem mondtam Amerikába!
Harry:azt a kurva!.... Jaj bocs nem akartam csak...
Én:semmi baj! Csak tudod szar az amikor téged meg sem kérdez főleg az az ember akire számítottál meg felnéztél rá oszt csak úgy le se szar megyünk oszt cső érted?
Harry:tudom mert velem ugyan ez történt ezért vagyok most itt mert én amúgy Magyarországon éltem de anyám szeretője miatt idejöttünk!
Én:hát bocs de most jótanácsot nem tudok osztogatni neked ez ügyben!-nevettünk el magunkat a végén.
Harry:hát ezt sajnálom!-nevetett még mindig.
Én:no de várjál mert engem hívnak!
Harry:az a retkes telefon mi a faszomnak kell neked!! Ez egy idézet anyám szeretőjétől!-hát itt szakadtam szó szerint már sírtam mikor felvettem a telefont amúgy apa hívott szóval visszafogtam magam.

Én:haló?
Apa:szia kicsim gyere haza mert megpelim van számodra!-mondta nagyon kedvesen és visszafogottan.
Én:oké megyek szia!

Harry:már itt is hagysz? Akkor legalább a telefonszámod add meg hogy beszélhessünk ha elmész!-kérte bociszemekkel.
Én:oké!-és ő is odadta az övét.

Mentem hazafelé amikor látomásom volt hogy mi volt benne? Apát meg fogja csalni Layla és ezért vissza jövünk Amerikából. Hogy mi??? De akkor apa össze fog törni és akkor így nem leszünk normális család igaz ketten vagyunk de akkor is!! Ezt meg kell tudnom Laylától! De hogy kérdezzem meg mert azt szerintem nem mondhatom el hogy természet feletti erőm van és ha akarlak meg is tudlak ölni szóval úgy próbáld meg csalni apámat! Hát igen ezután rögtön szívinfarktust kapna az biztos! No de itthon vagyok szóval mennyünk be a házba! Bementem és mindenki az asztalnál ült én meg kikerekedett szemekkel néztem hogy most kinyírnak és megesznek vagy mi lesz?

Én:helló apa?
Apa:szia kicsim az van hogy lenne egy meglepim a számodra aminek nagyon fogsz örülni szóval most ülj le és csukd be a szemed!-így tettem és mikor becsuktam a szemem apa a kezembe nyomott valami papírt de többet és szólt hogy kinyithatom a szemem szóval így is tetem.
Én:APA!!!! EZ MOST TÉNYLEG IGAZ?? VAGY CSAK VICC MERT HA VICC AKKOR NAGYON NEM JÓ VICC!!!
Apa:nem vicc kicsim ez lesz ma!!
Én:de hogy ha ma utazunk el?
Apa:1 órával az indulás előtt lesz vége! Úgyhogy készülj mert 1 óra és megyünk mert kezdődik a buli!
Én:te jó isten akkor mi most elmegyünk WWE pankrációt nézni?? Azt a kurva!!!!! Bocs de ez most kellett!!!
Tinus:mi???
Loren:nem tudod mi az a WWE??
Mac:én tudom!-jött le a konyhába Mac és én azzal a lendülettel álltam is fel az asztaltól.
Apa:hát tudod ez pankráció nézünk majd nőket és férfiakat hogy hogy dobálják egymást a ringben!
Én:ja de a nők nagyon csak haját nyúzni tudnak de nem az összes szóval csak valamelyikük! A férfiak na azok lesznek majd a nagy durranások!!
Tinus:értem de nincs valami közel a hely ahova megyünk szóval jó lenne sietni!
Apa:igen szóval indulás mindenki öltözni!! Most van pontosan 1 óra szóval fél 2 előtt mindenki itt lesz a konyhában indulásra készen!!
Ezt mindenki hallván sietett öltözni de én még pont elkaptam Laylát és legalább egyedül lehetünk a konyhában.
Én:figyelj Layla én meg tudtam valamit rólad!-néztem rá komolyan és nem vicces kedvel!
Laya:mire célzol?-mosolygott és játszotta a hülyét.
Én:arra hogy megcsalod apámat!-nem kerteltem neki, kimondtam amit tudtam és ennyi!
Layla:Kenzie! Hogy gondolhatsz rólam ilyet ha? Sosem csalnám meg apádat! Ez felháborító!
Én:figyelj ide nekem látomásom volt és nem az első szóval ez igaz úgyhogy vagy elmondod amit hallani akarok vagy én doblak ki innen most azonnal!
Layla:hogy hogy látomásod volt? Ez nem jelent semmit! Te engem ebből házból nem dobhatsz ki mert ez a ház felesben az enyém is!-kezdett el vigyorogni.
Én:HOGY mi van???
Layla:bizony! Meggyőztem apádat hogy írassa rám a felét minimum szóval így is tett!
Én:akkor már tudom mire megy ki ez a mocskos kis játék! Te ki akarod semmizni apámat!!
Layla:és ha igen akkor mi??
Én:hát csak annyi hogy apa nem neked fog hinni ha én ezt elmondom neki!
Layla:menny nyugodtan menny!! De azt én is látni akarom!
Én:megyek is!!
Felmentem apa már kész volt szóval beszélni akartam vele szépen.
Én:apa ugye nem írattad rá a ház felét Laylára?? Kérlek mond hogy nem!!
Apa:miért is mondjam azt hogy ne?
Én:mert ki akar semmizni téged most jöttem én is rá erre lent a konyhában!! És még mellé meg is csal!!
Apa:hó-hó-hó kicsim nyugi ne félj nincs semmi baj nem fog kisemmizni csak félsz hogy már nem leszünk jóban ha Layla velünk lesz de igen! Én hiszem és bízok Laylában és tudom hogy nem csal meg!
Én:ne apa te ezt nem érted neki csak a pénzed kell!!
Apa:ezt most hagyd abba!! Layla nem akar semmi ilyet!!
Én:de én tudom!-mondtam neki csendben miközben a szemébe néztem.
Apa:nem te nem tudsz semmit csak egy 15 éves lány vagy és most csak félsz hogy ha elmegyünk akkor vége mindennek!
Én:én ezt tudom de Layla rossz!! Csak a pénzed kell neki nem érted??-mondtam neki már kicsit ingerültebben és erre nem várt következmény történt!

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now