#95 rész

37 4 2
                                    

Még maradt és beszélgettünk késő estig... Aztán mikor elment úgy gondoltam beszélek Mattel hogy akkor most mi is van Esmével.
Felmentem és kopogtam de bemenni nem tudtam mert zárva volt az ajtó.
Én:Matt beszélhetnénk?
Matt:minek?
Én:mert beszélni akarok veled!
Matt:de nem kell... Menny el.-elég pocsék hangon beszélt ahogy hallottam. De nem azért mert fáradt lenne. Hanem mintha... Részeg lenne?
Én:mi bajod van Matt? Te ittál?
Matt:neeem...
Én:jó elég! Nyisd ki azt a kurva ajtót!
Matt:hagyjál már bazdmeg!-és kinyitta az ajtót de rögtön érezni lehetett rajta a pia szagot.
Én:te mi az istent csinálsz? Eszednél vagy te? Be vagy rúgva! Miért csinálod ezt? Meg hétvégén is miért kerültél reggeltől estig? És miért hazudtál most is??
Matt:azért vagyok ilyen mert voltunk inni tudod a haverjaimmal mert velük beszélgettem! És az hogy neked nem mondok el dolgokot nem gondolod hogy azért van mert semmi közöd hozzá?!-már alig bírtam hallgatni mert áradt belőle az alkohol.
Én:ja oké akkor ezt értsem úgy hogy nekem nem lehet elmondani semmit de azoknak a hülye faszoknak akik leitattak azoknak bezzeg el lehet mondani mindent!
Matt:nem nem így akartam!
Én:jó tudod mit? Akkor beszélgess velük bazdmeg!-már mentem volna ki mikor elém állt és bezárta az ajtót.
Matt:vége van Esmével és hétvégén és most is az egyik haveromnál voltam csak most kicsit berúgtunk ahogy látod és ezt azért mert igen hiányzik és szerettem őt! De ő elfelejtett és már van neki más ennyi!-nevette el magát.
Én:ezt volt olyan nehéz elmondani?
Matt:nem akartam hogy lásd hogy szenvedek miatta... Nem akartam hogy gyengének láss és nem is akartam beszélni róla!
Én:állandóan csak a büszkeségedet nézed! Tedd már most azt félre és beszéljük meg! Én is beszéltem veled mikor valami volt! Akkor légyszíves te is tedd ezt!
Matt:jó oké így lesz!-és megölelt.
Én:és most azonnal menny lefürödni!
Matt:oké anyu úgy lesz!-és mikor elnegedett elnevettük magunkat.
Én:de ne igyál mert nem éri meg miatta! Vagyis ezek szerint nem mert ha ilyen könnyen eldobott és lecserélt akkor nem érdemelt meg! Ne búslakodj! Majd jön valaki aki tényleg szeret!-nézett a szemembe végig aztán a végén elmosolyodott.
Matt:és már tudom is ki az!-elkezdett közeledni és megcsókolt. Én viszonoztam de nem azért mert akartam volna hanem azért mert gyorsan jött ez az egész és mindig viszonozni szoktam. Aztán eltoltam magamtól de ő csak vigyorgott.
Én:Matt ezt most fejezd be!
Matt:nyugi! Ez csak egy ártatlan csók volt!-és újra közeledett.
Én:a testvéred vagyok! Gondolkozz már leg...-nem tudtam befejezni mert megcsókolt újra. Aztán elváltunk és felébredtem...

Mi van?? Már megint?? Mi volt ez már megint??! Mi az isten történik velem??!! Mi volt ez!!?

Mikor kinyitottam két szemem a régi szobámban voltam... Nem a lenti kis lyukba... Hanem az én régi szobámban és valami elképesztő volt!
Tele volt az összes fal poszterrel és képekkel... Motoros poszterek voltak és lélegzetelállító látvány volt az egész! Olyan kurva jól nézett ki hogy az már bűn és aztán megláttam egy képet magamról ahogy motoros ruhában vagyok Loren pedig mellettem van és megöleljük egymást.
Én motorozok?? Én aki régebben meg tudott volna bolondulni a hangos motorkától most pedig már motorozok is?
És van egy saját motorkám?!
No neee!! Én látni akarom!!
Vagy 1 órát nézelődtem és ájuldoztam a látvány miatt! Mikor megúntam magam úgy döntöttem hogy lemegyek és megnézem hogy mi is folyik lent.
Mikor leértem Loren a nappaliban ült és irogatott valakivel. Hát én oda mentem és leültem mellé.
Loren:sokáig aludtál!-mondta úgy hogy a telefont nézte.
Én:figyelj... Mondanom kell valamit!-úgy gondoltam elmondom neki ezt a kis látomást?
De mikor elmondtam neki csak nevetett rajtam.
Loren:milyen Tinus meg Mac?-nevetett.-meg Matt meg Sofi?
Én:ez volt és kész! De már nem az első eset! De nem emlékszem semmire szóval mesélj kérlek mi van most vagy hogy ki vagyok én egyáltalán mert még azt sem tudom ki vagyok!
Loren:hát Kenzie vagy!-nevetett aztán lenyugodott.-oké nyugi no... Gondolom fent már láttad a szobádban a sok sok posztert? És azt a kis képet amin ketten vagyunk... Hát igen kérlek szépen te motocrossozol és ismert versenyző is vagy ja meg persze gazdag is! És van saját motorkád is! Majdnem minden nap motorozol és kurva jól tudsz!
Hát az életedről annyit hogy apud felmondott a munkahelyén miután te sikeres versenyző lettél és most ő úgy mond a főnököd is mert ő intézi az ilyen találkákat mert ugye néha vannak ilyen interjúk és minden olyan dolgot ami a motorkázásoddal kapcsolatos dolog! Anyud hát azt jól tudod... Meghalt... És van erőd... De sokszor keveredsz bajba miatta!
Én:hány éves vagyok? És te?
Loren:17... És el sem hiszed hol dolgozok!!
Én:hol?
Loren:a Starbucks-ban dolgozok!!
És te törzsvendég vagy! De nekem lassan mennem kell!
Én:és ki az akivel ennyire írogatsz?
Loren:az IBFF-m!
Én:értem!
Loren:és ma találkozok vele!! No persze munka után.
Én:és lány?
Loren:fiú. Ő is 17 és már írogatunk jó pár hónapja! Lassan 1 teljes éve de végre lesz egy találka is!
Én:no ennek örülök! De azért majd én benézek hozzád később és addig felfedezem hogy milyen motoros vagyok is én! Ja és meg tudnád mutatni hogy hol van a motorkám egyáltalán?-nevettünk.
Loren:persze gyere!-felállt és mikor kimentünk a házból hátul volt egy kisebb garázs. Hát én rögtön izgatott lettem. Aztán Loren megnyomta a kis gombot amitől a garázs kinyitódott és én megpillantottam egy gyönyörű motorkát ami csillogott-villogott és kék színű volt! Majd el ájultam annyira gyönyörű volt és közelebb mentem hozzá.
Én:most ez komolyan az enyém??
Loren:az egyik.
Én:az egyik??? Miért van több is?
Loren:majdnem minden versenyre más motorkával mész! Csak a bajnokságra jársz ezzel!-mutatott rá az én drágaszágomra! (direkt írtam úgy hogy drágaszág)
Én:kipróbálhatom??!
Loren:most ezt tőlem kérdezed? A tiéd Kenzie!
Én:ja oké... Akkor én átöltözök és máris itt vagyok!-szaladtam be felöltözni. Fura hogy ilyenekre emlékszem hogy hol van a motoros ruhám de a saját életemre nem.
Fekete kék színes nadrág volt és dressz egy külön kis szekrényben aztán felöltöztem és mikor már a csizma is a lábamon volt a bukót a kezemben vittem ki és kint felvettem.
Loren csak mosolygott és úgy nézett.
Én levettem az álványról a motorkát és felültem... És mikor berúgtam meghallottam a motor hangját! Egyszerűen imádom!
Gázolgatni kezdtem... Eleinte nem mertem nagyon de aztán már egyre jobban gázolgattam és úgy gondoltam ideje elindulni. Kuplung be... Sebesség és gáz... A kuplungot lassan engedtem és közben gázoltam... Aztán elindultam és már csak gázoltam...
Nem tudtam lassan menni... Egymás után váltottam és huzattam a motorkát mikor végre elértem egy füves úthoz... Oda lefordultam és nem volt megállás.
Csak mentem és mentem a motorkával és boldog voltam! Fantasztikus érzés volt!
Nagy mező volt előttem a motorkát én uralom és azt csinálok amit akarok!
2 km után észre vettem egy pályát ami üres volt és volt ott pár ugrasztó is és jó éles kanyarok is kitaposva... Mondom miért ne? Szóval csak mentem előre egyenesen az ugrasztó irányába. Ugrottam és jött ez éles kanyar aztán bukkanók voltak... Újabb ugrató... Ezt csináltam és közben trükköket is próbálgattam. 
Soha nem éreztem még ilyen jól magam! Ezután már úgy gondoltam hogy oké mára megvolt szerintem az amit akartam szóval ideje haza menni. Mikor már otthon voltam nem vittem be a motorkát. Láttam hogy Loren nincs sehol szóval gondoltam hogy már munkába van és mivel amúgy is szomjas vagyok bemegyek hozzá kicsit inni és beszélgetni.
Hát felültem a motorkámra és útnak indultam. Az a legjobb az egészben hogy nem úti motorka szóval nem is szabadna vele útra mennem de úgy voltam vele hogy vagyok olyan ügyes hogy meg tudok szökni a zsaruk elől ha valami.
Pár perc múlva már a Starbucks előtt voltam és a motorkát hátra vittem hogy ha valami azért ne lássák már meg egyből. Beléptem az ajtón és levettem a bukót. Mentem egyenesen a pulthoz ahol már Loren várt.
Loren:jól elhúztad az időt!
Én:de megérte! Ez valami fergeteges Loren! Imádom és olyan jó! Kihozza belőlem az érzéseket és kiadhatom magamból az összes energiámat!
Loren:elhiszem! De mit kérsz?
Én:nem tudom... Mindegy! Csak adj valamit.-mosolyogtam rá kedvesen aztán leültem a pulthoz. A bukót a pultra tettem mert ott elfért. Aztán Loren már adta is az italt.
Loren:tessék!
Én:köszi! És amúgy hány óra? Nem figyeltem az órát!-kiderült hogy 11-től motorkáztam délután 3-ig.
Beszélgettünk aztán még sokat én megismertem egy másik srácot is aki még itt dolgozik és tök jó arc és hülye is! De jó értelemben.
Loren:hova parkoltad le a motort?
Én:hátul mert?-mikor hátra néztem láttam hogy egy rendőr autó állt meg és két rendőr szállt ki belőle. Fiatalok voltak mind a ketten. Aztán bejöttek és rögtön engem kezdtek el nézni.
Rendőr1:helló! Két kávé!
Loren:helló! Rögtön adom!
Rendőr1:hát te nem az a versenyző vagy?
Rendőr2:Kenzie! Hát még szép hogy ő az!
Én:ohh hát igen én lennék az személyesen...
Rendőr1:és ahogy téged látlak motorkával ugye?
Én:az meglehet!
Rendőr2:tudod még múltkor elengedtünk de...
Én:nem elengedtetek csak nem értetek utól!-vigyorogtam és felálltam. Fogtam a bukóm és elköszöntem.
Én:szia Loren helló mindenki másnak és nektek is! Biztos urak! De ahoz hogy engem elkapjatok hamarabb kell felkelni!-hajoltam meg elöttük és mentem ki. Felvettem a bukót és hátul felültem a motorkára. Begyújtottam és láttam hogy a két rendőr kint áll szóval elmentem előttük... Egykerekeztem előttük és közben bemutattam nekik... Aztán letettem az elejét a motornak és újra gázolni kezdtem! Sokan felvideóztak és nézték ahogy bemutatok a rendőröknek de a rendőrök lefagyva álltak tovább. Én csak mentem haza de félúton üldözőbe vett egy rendőr kocsi. Nem volt eszemben megállni szóval újra egykerek és úgy gázoltam tovább. Akik ezt látták csak nevettek és nézték azt ami történik. Mikor újra letettem az elejét még lassan mentem aztán megúntam a nyugdíjas tempót szóval sebesség és gáz! Úgy lehagytam a rendőr kocsit mint a szart! És húztam haza!
Mikor haza értem rögtön vittem be a garázsba a motort és mikor rátettem az állítóra kimentem lezártam garázst és mentem be. Átöltöztem és mentem Tv-t nézni...

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now