Tinus:felkelniiiiiii!!!!
Ordít mint egy nem normális hülye állat!!! Amúgy még csak reggel 7 óra van. MI A FASZOM???? 7 ÓRA????
Én:MI A FASZOMNAK KÖLTÖTTÉL FEL 7 ÓRAKKOR????? HAAAAA????
Tinus:no szoval jó reggelt és azért mert a többieknek dolga volt és most csak ketten vagyunk szóval belenézhetnénk abba a nagy könyvbe hogy hátha segít valamin!! Például!?
Én:hooooooooooooooj!!!!!!!!
Tinus:most mi bajod?
Én:nem akarok kikelni az ágyból!!
Tinus:oké ahogy gondolod!Lement a konyhába és hozzott fel egy pohár vizet és le akart önteni.
Én:úgy sem fogok kikelni innen ha meg leöntöl megöllek!!
Tinus:leteszteljük?
Én:ha meg akarsz halni akkor oké.
Tinus:akkor lássuk.Itt kezdte önteni a vizet és ráöntötte a fejemre!! Ilyenkor megtudtam volna fojtani sőt még meg is tudtam volna ölni!
Én:halott ember vagy Gunnarsen hallod HALOTT EMBER VAGY!!!!!!!
Itt szaladni akart volna ki az ajtón de nem sikerült neki mert telekinézissel becsaptam előtte. Megijedt azt láttam rajta!
Tinus:hülye majdnem levitte az újomat!!!
Én:miért kellett leöntened ha?!
Tinus:mert! No de mind1 gyere és vedd elő a könyvedet!!
Én:OKÉ!!!-felöltöztem és mentem utána.Lementünk és belenéztünk a könyvbe.
Én:no szóval itt van a telekinézis és a használata de úgy látom hogy ez az úgy mond megadatott erő mert úgy írja itt úgy látszik hogy már több mint 2 miliárd éves.
Tinus:no az szép!
Én:no akkor hajtsunk tovább. Itt van az időjárás irányítása is. De várj itt van még valami ami azt jelenti hogy még egy erőm lesz!!! Mi??? De én nem akarok még egy erőt!!! Ezek sem kellenek!!!
Tinus:és az mi lesz?ha már így jártál?
Én:az idő irányítása. De ha lehetne odadnám másnak vagy egyszerűen csak nem kéne!!
Tinus:miért utálod ennyire az erődet?
Én:hát ez nagyon hosszú majd máskor elmondom!
Tinus:oké.Itt benyitott az ajtón Loren és Mac.
Mac:nem! Nem ő volt az hanem az a másik!
Loren:én is úgy láttam de most már mind1!
Mac:ja most már nem számít! No helló mitcsináltok?
Tinus:ja mi hát mond meg nekik Kenzie.
Én:tényleg?-súgtam neki oda.
Tinus:igen!-súgta vissza.
Én:no az van hogy tegnap az orvos...-elmondtam nekik a tegnap történeteket-no és este mikor hazajöttem Tinus észrevette hogy neki is van ereje de neki csak telekinézise van és segít nekünk ez a könyv!
Mac:mi? Nekem nem tudsz adni??
Loren:aha és akkor az egész emberiség veszélyben lesz!
Mac:azt hiszed hogy Tinus kezében jó helyen van?? Hát kicsit sem!
Tinus:miért ne volna jó helyen??
Mac:mert ismerlek!
Tinus:ez nem mentség!
Én:elég legyen mert ideges vagyok így is!?
Tinus,Mac:oké.
Én:de el kell valamit mondanom.
Loren:mi az?
Én:mikor elmentem 3 nappal ezelőtt sétálni tudjátok? Elmentem abba a házba...-elmondtam nekik mi történt-és talán Tinus volt az első akit meg akart ölni! De ez még nem biztos ezért majd el kell mennem oda megint de magam!
Mac:hát magad biztos hogy nem mehetsz!
Loren:igen! Mert sose tudhatod hogy mi fog történni!!
Én:NEM! NEM JÖTTÖK VELEM!! AKKOR NEM FOGJA ELMONDANI AMIT AKAR!!!
Mac:de akkor bajod is eshet!!
Én:most az legyen a legkevesebb!!
Mac:te megőrültél?
Én:miért az jobb volna ha te vagy Loren vagy akár ki más halna meg??!!
Mac:hát akkor inkább én helyetted!!
Én:ne kezd ezt mert!!!
Mac:mert mi lesz akkor??
Én:nem lesz semmi!-mondtam lehajtott fejjel neki és elmentem.Itt vagyok szóval meg kéne valahogy keresnem azt a kis cetlit amit múltkor is találtam hátha lesz még egy. Meg is van. De mi?? Ez mi?? Apa?! Mi van?!!
Na helló! Késtél és szerintem észre is vetted!! De ez már nem lényeges ha segítel ha nem akkor is kihalóban van a családod! És ezen már nem tudsz segíteni! Elkéstél és ennek ez a következménye! Apud munkába van de ki tudja hogy haza fog e érni onnan épségben!! Na helló!
Mi baja van ennek velem?? Nem tettem semmi olyat amivel ártottam volna neki vagyis azon kívül hogy késtem szerintem mást nem csináltam!!!
Eközben Loren szemszöge
Én:szerinted baja fog esni??
Tinus:természet feletti ereje van?!?!? Szóval nem hiszem!
Én:de...-itt a lehető legjobb módon halgattatott el mert megcsókolt!
Tinus:nem lesz semmi gond! Ne félj.
Én:rendben! Köszönöm.
Tinus:de mit?
Én:azt hogy vagy nekem!-és itt én csókoltam meg ami váratlan volt neki mert bele mosolygott a csókba!
Tinus:gyors vagy!
Én:baj? 😏
Tinus:én ezt egy szóval sem mondtam!Itt megint megcsókolt és csókolózni kezdtünk.
Mac:halljátok??-nyitott be és zavarta meg az épp zajló eseményeket Mac!!! Már megint!!!
Tinus:te hülye vagy nem tudsz kopogni???
Mac:hát tudod hogy nem szokásom!!
Én:hát szerintem jó volna ha megtanulnád már bocs!
Mac:semmi gond megbocsáltok!! De most volna egy kérdésem hozzátok!
Tinus:még hogy te bocsáltasz meg neki?? Neked kéne inkább bocsánatot kérned tőlünk!!?
Mac:hagyjad már tesó véletlen volt és amúgy is csak viccnek szántam!! Tudod jól hogy nem direkt csináltam! Nyugi.
Tinus:hát kurvára nincs nyugi! Nem gondolkodol csak mész mint egy állat mindent és mindenkit sodorsz magaddal! Gondolkozz már bazdmeg!!
Mac:mi bajod van?? Bocsánat! Ezt akartad itt van!! Nem kell ennyire felkapni a vizet a picsába má!!!
Én:ja szerintem se kell bocsánatot kért ennyi zárjuk le máskor nem teszi.
Tinus:hát remélem is!!
Mac:de mi bajod lett hirtelen?
Tinus:csak elegem lett belőled!! Ennyi az egész!!Tinus szemszöge
Itt megfogtam magam és lementem a konyhába ahol cipőt húztam és mentem el amerre láttam. Hogy miért csináltam ezt az egészet? Nem tudom magam sem! Csak azt éreztem hogy most flegmának kell lennem vagy valami ilyesmi lehetett! Mert úgy éreztem hogy valami mintha egy percre átvette volna az irányítást felettem és utána pedig újra magamhoz tértem. De várjunk az ott Kenzie??
Én:Kenzie!!-kiabáltam neki mivel már akart menni elfele. De hamar odaértem hozzá.
Kenzie:mi van?? Hogy hogy itt vagy??
Én:hát Mac felbaszott oszt mintha valami más irányított volna!
Kenzie:uhh ezt nem mondtam!!
Én:mit??
Kenzie:hát ha még új az erőd akkor még néha ha ideges vagy szomorú vagy akkor át tudja venni az irányítást feletted. Nálam ez csak akkor van ha tényleg feszegetik a határt de nálad ez csak úgy is előfordulhat mert még nem tudod annyira irányítani!
Én:hát lehet hogy ezt egy kicsit késő mondod mert lehet hogy Mac most tényleg megharagudott rám!!
Kenzie:Mac!! Ilyen nincs!! Nem létezik!! Most azonnal haza kell mennünk amilyen gyorsan csak lehet!!! Hallod!? Lehet hogy erre az egész rossz dologra Mac a megoldás!!
Én:MI?
Kenzie:igen tudom fura de sietnünk kell!!
Én:akkor mennyünk?! Gondolom?!Kenzie szemszöge
Szaladtam haza amilyen gyorsan csak tudtam mivel aki még múltkor beszélgetett velem az az úgy mond "védelmező" még Macben van akkor lehet hogy semmi baj nem fog történni!! De itthon is vagyunk!!
Én:hol van Mac????-kérdezem Lorent.
Loren:elment. Mert?
Én:a picsába már hova??????
Loren:azt mondta hogy az egyik barátjához. De mi van?
Én:azt nem mondta melyikhez??
Loren:hát annyit említett hogy ahhoz a Jack-hez?!
Én:azt a kurva te tudod hogy az melyik??
Tinus:tudom és nem is lakik messze mennyünk!!És mentünk is Lorent pedig útközben Tinussal együtt beavattam abba amit én tudtam!! Lassan nekik is összeállt az amit mondtam nekik. És itt is van ideértünk! Te jó isten. Én tudom hogy....
Én:ez tudom ki!!
Tinus:tényleg?
Én:igen ez egy hülye görény aki a legfelvágósabb ember a világon!!
Tinus:akkor te is úgy ismered??
Én:még szép!!
Loren:nem csak ő hanem mindenki!!
Én:no de mind1 mennyünk be mert fogy az idő!!Bementünk és olyan borzalmas dolgot láttunk amit soha az életbe nem fogunk elfelejteni és minden bizonnyal Mac sem!!!
YOU ARE READING
~Természet feletti? Nem csak különleges ~
FantasyEz egy magányos visszahúzódó lányról szól aki már megjárt pár sulit de nem azért mert bajkeverő hanem mert természet feletti ereje van és nem mindig tudja korlátozni, két barátja van Loren és Cole. Ők ketten segítik át mindenen. Mikor megtudta hogy...