#37 rész

83 7 0
                                    

Mac:akkor most mi lesz?
Loren:ja itthon meg nem maradhatunk mert felesszük a házat!
Én:mehetnénk moziba?
Tinus:no ez jó ötlet de mit néznénk meg?
Én:ez már rajtatok áll!
Mac:hát már rég meg akartam nézni a felelsz vagy mesz-t!
Én:uuu az kurva jó! Láttam az előzetest!
Loren:sajnos én is és nem vagyok érte oda!
Tinus:nooo Loren!! A kedvemért!
Loren:fhuuuj jól van no! De csak miattad!

Miközben beszéltek én elmentem a hűtőhőz és megnéztem hogy milyen kaja van.
Én:picsába.
Mac:mi az?
Én:nincs itthon normális kaja csak gyümölcs zöldség és szamóca.
Mac:SZAMÓCA???
Én:igen szamóca.
Tinus:no ez hiba volt!
Én:mi?
Tinus:imádja a szamócát és amennyit elétesznek meg bírja enni.
Mac:jó úgy hogy ide vele!
Én:tess.
Mac:köszi-nyomott egy puszit az arcomra.
Tinus:no de akkor tényleg nincs semmi kaja?
Én:hát mivel én nem eszek szinte semmi gyümölcsöt és zöldséget ezért inkább nézd meg te is a hűtőt.
Loren:és mikor megyünk majd a moziba?
Én:várj megnézem hogy hánytól van a film.-itt telefonon megnézem-hát csak 1-kor kezdődik és 10 óra van most szóval még van egy kis időnk.
Mac:uuuu-mondta téli szájjal.
Én:te csak egyél!
Tinus:hát itt tényleg nincs semmi kaja!-mondta a hűtő belsejét nézve.
Loren:elmehetünk vásárolni is? Tudom anya hol tartja a vásárlásra a pénzt!
Én:ja meg közel is van csak annyi hogy én arra lusta vagyok hogy elmennyek!
Mac:ja én még + eszek is szóval semmi esély rá!
Tinus:ti jól egymásra találtatok!
Loren:gyere Kenzie!-húzott odébb a nappaliba.
Én:mond.
Loren:kérlek mennyetek már ti!!-nézett rám bociszemekkel.
Én:ez nálam nem hat ugye tudod? De jól van elmegyünk.
Loren:köszi imádlak!!
Én:jól van jól van tudom!
Loren:no ego! 😂😂
Én:ezt is tudom!-és vissza mentünk a konyhába.
Én:no álljá fel szépen mert mi megyünk!
Mac:mi mert?
Én:mert úgy döntöttem és kész!
Mac:oké! Megyek.
Tinus:te most tényleg megetted az összes szamócát??
Mac:ja mert?
Tinus:hát mert... hagyjuk csak menny!
Mac:no szerintem is!-itt már toltam kifele az ajtón.
Én:no szóval itt a pénz és Loren írt egy kis cetlit is szóval nem lesz nehéz!
Út közben elmentünk Harryék haza előtt is de már sajnos nem laknak itt elköltöztek mert a mostoha apja ja már összeházasodtak az anyjával nos szóval ő nem akart tovább itt élni mert hogy ez a környezet rossz hatással van rájuk. Pff persze azt hiszi ha elmegy Amerikába ott jobb lesz pedig nem.
Mac:hahó mind gondolkozol ennyire?
Én:jaj bocs csak eszembe jutott hogy itt lakott Harry.
Mac:Harry mi.
Én:igen ő de már nem.
Mac:miért?
Én:a mostoha apja miatt.
Mac:szar helyzet.
Én:az de gyere mert ilyen tempóval soha nem érünk oda!
Mac:oké.

Aztán olyan 5 perc után már meg is érkeztünk a plázába és mentünk vásárolni.
Mac:uuu nézd!!
Én:no mit találtál már!
Mac:no hogy néz ki??-talált egy dinnyés napszemüveget aminek az oldalára az volt kiírva nagy betűvel hogy BITCH. Hát én szakadok és ez 17 éves értitek?
Én:te jó... te nem vagy normális!-szakadtam a röhögésben.
Mac:akkor most jól áll vagy nem nézett rám komoly arccal.
Én:még szép hogy jól áll!
Mac:tényleg?
Én:nagyon bolond!!-és itt már könnyeztem fogtam a hasam minden bajom volt aztán meglátott az egyik eladó nő és ő is kacagni kezdett.
Én:jól van elég gyere mennyünk de komolyan!-mondtam már nyugodtabban.
Mac:jól van no!-itt megcsókolt és mentünk tovább bevásárolni.
Én:no szóval az van hogy... kell venni...-itt felsoroltam hogy mi kell és Mac közben pakolt be a szekérbe.
Mac:még valami?
Én:asszem ennyi.
Mac:oké.
Beálltunk a kassza elé de egy nagy csomóan vannak szóval várnunk kell elég sokat. Addig Mac nem bírt magával és mindent akart volna tenni be a szekérbe de nem hagytam neki. Aztán talált egy kis Barbi babát és azt akarta minden áron megvenni.
Mac:de én ezt akarom!
Én:de nem kapod meg!
Mac:mert? Akkor mit kapok?
Én:mert nem! Hát tettünk be két doboz szamócát szóval az egyik a tiéd lehet.
Mac:jól van no akkor te most itt maradsz.
Én:köszönöm.
Mac:én is!-aztán kaptam egy csókot és utána már csak pár perc és sorra kerültünk. Mikor már csak fizetni kellett akkor mondta az eladó FÉRFI hogy mennyit kell fizetni. De ez valami fergeteges olyan vékony hangon mondta meg még mellé egész idő alatt ki volt húzva a mellét meg még direkt kitette és szemüveges volt szóval azt is igazgatta miközben mondta hogy mennyit fizetünk. Mac nem bírta elnevette magát én úgy ahogy bírtam de látszott rajtam hogy nevetek.
Én:tessék mennyit?-itt már kicsit könnyeztem.
Eladó:már egyszer megmondtam nem fogom mégegyszer! Bocsánat de rajtam nevettek?
Én:nem nem ugyan. Bocsánat.
Itt kifizetem a szekeret a helyére tettük és mentünk ki a táskákkal de nem bírtuk kint muszáj voltunk nevetni mert ilyet nem mindennap lát az ember.
Mac:mi a?! Ez most... komolyan??-már sírt a nevetésben.
Én:háth láthod!-igen én is sírtam nem bírtam megállni hogy ne nevessek.
Aztán szép lassan haza értünk és elmondtuk pakolás közben hogy mi történt hát ők is nevettek.
Tinus:akkor ti jót nevettetek.
Mac:ja.
Loren:gyorsak voltatok. De nekünk sem volt könnyű dolgunk. Megvettük a jegyeket a moziba de nem volt könnyű.
Én:no hallgatom!
Loren:hát felmentünk netre és rendelni akartuk volna a jegyeket de észre vettük hogy a moziban telt ház lesz így muszáj voltunk csinálni valamit hogy menni tudjunk ezért gondolkozni kezdtünk hogy most mi legyen. És nekem eszembe jutott hogy keresztanyum ott dolgozik tudod Daniella és szóltunk neki hogy nem tudná e segíteni. Azt mondta hogy nem szabadna de megteszi azt hogy felhív 4 embert hogy elmarad a mozi. Így nekünk lesz hely. Hát ezt meg is tette és lesz helyünk de reméljük hogy addig nem jönnek rá 4-en hogy mégis lesz mozi.
Mac:ijuuuj.
Én:nem vagytok semmi!!
Loren:ja és 3D lesz a film!
Tinus:ja legalább több lesz az izgalom!
Mac:ja amúgy te nem félsz?-perverz mosoly újra!
Én:nem.
Mac:ne már!! Nekem sosincs szerencsém!
Én:hát de mert ha félnék nem mennék!
Mac:akkor visszaszívom!-csókolt meg.
Én:jól van de még így is van 2 óránk szóval én addig lefekszem pihenni!
Mac:jó ötlet!
Én:elég.
Tinus:mi addig szólunk anyaéknak.
Mac:oké.

És felmentünk a szobámba. Én rögtön ledőltem az ágyba mert valahogy fáradt vagyok. Mac pedig felém állt.
Én:tudod hogy utálom mikor bámulnak!
Mac:mert?
Én:mert idegesít!
Mac:jól van.
Ezután rámfeküdt és úgy bámult.
Én:ez most komoly?
Mac:aha!-kezdett el csókolgatni amit persze viszonoztam. Aztán abba hagytuk.
Mac:bírsz még?
Én:attól függ hogy mit mert téged már nem sokáig!
Mac:és mi a másik dolog?
Én:ne kezd.
Mac:de kezdem!-és megcsókolt és újra és újra és. Aztán abba hagyta. Nem tom miben sántikál. Legurult rólam és szorosan mellém feküdt. A jobb kezét a derekamra tette a másikkal a fejét támasztotta és végig nézett rajtam.
Én:jól megnézted?
Mac:aha és tetszik!
Én:akkor most örüljek?
Mac:hát ha gondolod!
Én:oké.-itt én kezdtem el csókolgatni de nem hagyta.
Mac:ne tedd ezt velem!
Én:mit?
Mac:én akarok kezdeni!
Én:a-a most nem!
És folytattam azt amit elkezdtem de most én voltam felül és csókolgattam a nyakát aztán mentem volna lejjebb de a trikó nem engedte így inkább vissza tértem a szájához. Aztán egyszer csak megszólalt.
Mac:mondanám hogy ne hagyd abba.
Én:de?
Mac:fürdő!
És éreztem hogy valami hát hogy is mondjam keményedik és már szaladt is a fürdőbe. Én ott maradtam az ágyon és feküdtem a fürdő felé fordulva és vártam hogy mikor jön ki.

Loren szemszöge

Én:akkor most tovább?
Tinus:hát még 2 óránk van szóval...
Én:ja úgy hogy valami ötlet?-nem kaptam választ csak megcsókolt és felemelt. Letett a pultra és úgy csókolóztunk. Aztán egyszer csak kopogtak.
Tinus:de kurva jó!-mérgelődött Tinus.
Én:nyugi.
Mentem ajtót nyitni és két kis 10 évesek lehettek kb cserkészlány volt az ajtóba.
Én:sziasztok miben segíthetek?
Tinus:ja.
A két cserkészlány mikor meglátta Tinust akkor elkezdtek sikítani meg ugrálni hogy úr isten itt van Martinus Gunnarsen meg mi. És hogy biztos itt van akkor Mac is de mondtuk hogy most neki más dolga van és a lánynak csak annyit akartak hogy vegyünk tőlük sütit hát mivel olyan aranyosak voltak vettem egy dobozzal de ennyi semmi többet. Aztán mikor már úgy voltunk hogy jól van akkor sziasztok zártuk volna az ajtót de még ők aláírást szerettek volna és képet hát minden kérést teljesített Tinus és utána be tudtuk zárni az ajtót.
Én:fhu ez hosszú volt!
Tinus:íja de hol fejeztük be?-és folytattuk ahol abbahagytuk. De mikor már úgy volt hogy a trikómat akarta levenni akkor rászóltam.
Én:hé Tinus.-nem válaszolt-hallod!
Tinus:mi van?
Én:ezt még nem lehet!-és leállt.
Tinus:tudom de azt akarom hogy az enyém légy érted?
Én:már most is a tiéd vagyok!
Tinus:igen?
Én:igen! Szóval nyugi!
Tinus:rendben.

Mac szemszöge

Kikészít ez a lány!! Mikor én akarom akkor ő nem akarja de mikor ő csinálja akkor én nem bírok magammal! De egyszer úgyis eljön az a pillanat és akkor úgysem állok le. Ő ezt lehet tudja lehet nem de nekem ő lesz az első és remélhetőleg az utolsó!

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt