#14 rész

106 11 0
                                    

Beléptünk az ajtón és két irtó nagy szerencsétlent vettünk észre és nem bírta ki Loren nevetés nélkül. Hát bevallom én sem bírtam ki mert ez fergeteges volt! Tinus próbált komoly maradni de neki sem sikerült! Azt láttuk ahogy két félmeztelen totál hülyét láttunk akik tátott szájjal alszonak és horkolank és közben nyáladzanak!! De ezután nem nevettünk mert megláttuk hogy miért van ez.

Én:ezek hülyék!! Ti is lássátok azt a zacskót??!
Loren:te jó isten!! Az ott?!
Tinus:drog??!
Én:hát úgy látszik! De öltöztesd fel a tesód és hozd el innen minél hamarabb!

Itt nem bírtuk Lorennel nevetés nélkül és már sírtunk a nevetésben!

Én:úgy úgy! Utána a másik és már fent is van! 😂😂

Pont a nadrágját kellett felhúzni rá! Ezért nevettünk annyit!

Loren:bocsiii! De ez fergeteges!! Meg segítenék de ahogy látom van ott valami ami hát hogy is mondjam ál! 😂😂😂
Én:te azt nézeged? 😂😂
Loren:te nem látod vagy mi van?? Hát nem lehet nem észre venni! 😂😂
Én:hát nem mondanám de kész vagy már??
Tinus:kész vagyok! De most hogy vigyük haza??
Én:hát ketten kell megfogni és hazavinni mivel felébredni nem fog valami hamar! És telekinézissel nem vihetjük mert meglátnak!
Tinus:hát akkor fogd a kezét és akazd magadra oszt vigyük!
Én:oké!

Loren arra ügyelt nem hogy valaki észre veszi hogy elviszük Macet.

Loren:nagyon jó ügyes gyertek gyertek úgy nagyon jó és már kint is vagyunk! Most nem jól vigyázok rátok?
Én:hát szerintem arra nem kellett volna figyelned hogy hogy hozzuk ki az ajtón?!
Tinus:mind1 csak mennyünk!

Haza értünk és még hála istennek apa nem volt otthon! Mikor bementünk a házba akkor szépen felvittük az én szobámba Macet mert hát a nappaliba nem tehessük le mert ha apa meglássa rögtön rájön hogy mi van vele!

Tinus:no kész van hogyan tovább??
Én:hát megvárjuk míg felébred oszt utána majd szépen kikérdezzük hogy mi a f***ért csinálta ezt!
Loren:ja így lesz helyes!

Ezt a témát befejeztük és mentünk le filmet nézni. Loren és Tinus romantikus filmet akartak nézni de nekem ehhez most semmi kedvem nem volt!! Azt javasoltam nézzünk horrort mire Tinus is akkor inkább azt akart nézni és végül horrort néztünk.

Tinus:ha valami akkor itt vagyok nem kell félned!-itt megcsókolta Lorent.
Loren:oké mert az tutti hogy félni fogok és legalább lesz kihez odabújnom!-és itt puszit adott neki Loren.
Én:nyalni-fali ott egy párna ha valamihez hozzá akarsz bújni. Ja és ha annyira vagytok van még 1 szoba ami a tiétek szóval akkor inkább oda mennyetek! Csak egy jó tanács?! 🤨😐
Tinus:most mi van akkor ha mi így vagyunk jól?
Én:no jó van elég! Nem tárgyalok többet kezdődik a film.
Tinus:hát persze.
Én:azt mondtam hogy KUSS!!

És csend is lett! Hát ez nem valami jó horror volt de kurva hosszú lett azt mondhatom este 8-kor lett vége és a jómadár is felébredt most jön le a lépcsőn. A konyhába mentünk és leültünk az asztalhoz mindannyian.

Tinus:miért csináltad ezt??
Mac:mit is?
Loren:nem emlékszel?
Én:aaaaa olyan nem létezik mond hogy miért tetted oszt cső!
Mac:DE MIT????
Én:miért mentél Jackhez drogozni!?
Mac:mi??? Én?? Jackhez?? Drogozniii???
Tinus:te tényleg nem emlékszel??
Mac:hát csak annyira hogy elegem lett abból hogy mindenki ki nem állhat hogy elmentem hozzá és ennyi innentől filmszakadás!
Tinus:miért hitted azt hogy mindenki ki nem állhat téged?
Mac:hát Kenzie tudod miért te meg azért mert megzavartalak titeket!
Én:azért ne zavartasd magad én az egész film alatt baszogattam őket! 😂😁
Tinus:de akkor is azért én voltam a hibás mert elborult az agyam és hülyeségeket mondtam mert nem gondolkoztam! Ezért én kérek bocsánatot!
Mac:hát azért kicsit én is hibás vagyok no de hát rendben!
Tinus:akkor ez le van rendezve!
Mac:kicsit magunkra hagyok Kenzievel?
Tinus, Loren:persze.
Felmentek az emeletre.
Mac:figyelj.
Én:igen?-nyugodt voltam mert tudom hogy most szarul lehet.
Mac:elgondolkoztam. Sok mindene. Tényleg. És én arra jutottam hogy nem tudok veled csak baráti viszonyban lenni érted?
Én:tudom Mac mondtad de én már nem akarok veled no tudod.
Mac:miért? Ennyire megbántottalak? Mert szerintem lehet itt valami más is.
Én:én mikor téged láttalak a parkban akkor az kurva szarul esett! Talán még ha nem láttalak volna lehet hogy még együtt volnának de igazad van van még egy más oka is.
Mac:tudom elbasztam de ha lehetne visszacsinálnám az egészet! De mi az a másik ok?
Én:hát tudod mióta megtaláltam azt a cetlit hogy kihalóban van a családod azóta inkább nem akartam veled jóban lenni hogy neked még előtte sem hogy ne essen semmi bajod de úgy látszik nem sikerült mert te voltál a második próbálkozása annak kitudja mien kis hangnak aki öli meg a családomat!
Mac:de ha megengednéd akkor én melléd állnék és segítenék neked mindenben.
Én:de ehhez bizalom kell és én már nem tudok bízni nem hogy benned hanem már nagyon senkiben csak Loren és Cole ez a 2 személy akikben megbízok mivel ők velem vannak amikor csak lehet! De hidd el ha lehetne és nem volna akadálya akkor lehet hogy újra kezdeném de nem... én nem... nem merem!-hajtottam le a fejem.
Mac:értem-itt felállt és odajött a székem mögé-de tudd hogy én veled vagyok és segítek amiben csak tudok! És addig fogok rád várni míg lehet!-itt én álltam fel és szembe álltam vele.
Én:ne tedd! Éld az életed. Ne Velem foglalkozz hanem az életeddel és hidd el fogsz találni valakit aki jobb szebb nálam és majd vele leszel boldog!
Mac:nekem nem kell más csakis te! Érted! Ha te nem vagy akkor nem kell más sem!
Én:hát akkor sok sikert! Kelleni fog!
Mac:ez már most nagy segítség!-nevettünk el magunkat.
Én:de vajon ezek ketten mit csinálhatnak ott fent?

Tinus szemszöge

Én:szerinted kibékülnek?
Loren:Kenzie eddig sem haragudott rá csak már nem akar vele együtt lenni!
Én:és te ezt hogy hogy ennyire tudod?
Loren:mert mondta pl?
Én:de azt ugye tudod hogy mögötted minden lány elbújhat! És te vagy az egyetlen aki kellesz nekem!
Loren:ez nagyon édes!!! 😍😍

Megcsókoltam és még sokat beszélgettünk mikor benyitottak most már legalább kopogással Kenzie és Mac.

Kenzie:na helló helló! Mi a helyzet fiatalok?
Mac:bizony remélem semmi olyat nem csináltok ami nem helyes! 😂
Kenzie:hát he sose tudhatod?!
Én:nem semmi olyat ti hülyék!
Loren:no de mind1 megbeszéltétek amit meg kellett?
Kenzie:hát szerintem igen?
Mac:én is elégedett vagyok!?
Én:akkor oké!

Kenzie szemszöge

Itt mindenki visszament a Tv-t nézni. Olyan 10 óra után apu betoppant a munkából.

Apu:helló gyerekek!
Tinus,Loren,Mac:csókolom!
Én:itt felálltam és mentem apu felé-hát helló apu..... ki ez?
Apu:lányom gyere mennyünk be a szobámba ott mindent elmondok!
Én:öhm oké?

És mentünk is a szobába. Bementünk apa bevetette a komoly arcát és közölte velem a közölni való dolgot.

Apu:no kislányom ő itt a barátnőm Layla és ide fog költözni nem sok időre csak 2 napra aztán pedig mind a hárman szépen elköltözünk Amerikába!

Mi van?? Én?? Elköltözni?? Amerikába?? De mi lesz az iskolával?? Collal?? A két fiúval?? LOREN?? Mi lesz Lorennal?? Te jó isten!! Ezt nem tehetem meg vele!! Összeomlana és és és ezt nem fogja túlélni!! De én sem!!

~Természet feletti? Nem csak különleges ~Where stories live. Discover now