Hello! Mi vagyunk a "Bad team sisters=BTS coppy„, és a BTS videóklipjeit alkotjuk újra. Gondolkodunk mostanság rajta, hogy saját dalaink is lesznek. Eggyüt lakunk. Mindenkinek ki van osztva a szerepe.
•Haru:J-hope
Haru vagyok. A Haru csak a csapat nevem. 20 éves. A legfőbb szereplő. J-hope vagyok a csapatba. Aktív szoktam lenni. Néha nagyon boldog vagyok, de néha nagyon Sugás a hangulatom. Jó a szervezési képességem. Szeretek a városokban este körülnézni, barátkozni, dumálni, szeretem a sorozatokat. Nem szeretem hogyha valami sok próbálkozás után se megy, utálom másokon kitölteni a dühöm, nem szeretek veszekedni. Ha dühös vagyok akkor magamba tartom, és kiadom magamból üvöltözve, futkorászva emberektől messzebi helyen. Még nem volt komoly párkapcsolatom.
•Sashi:Rap monster
Hello a csapat nevem Sashi. 20 éves vagyok. Rap monster vagyok a csapatba. Azt mondják menő vagyok, bátor, és a pszichopata nézésem miatt sokan félnek tőlem, de ha jobban meg ismernek jó barát vagyok. Magas vagyok, amit utálok magamban. Igazából utálom az alakom és a kinézetem, és ha elről elkezdek panaszkodni a lányok kioktatnak hogy ez nem így van. Szeretek grefitizni, sorozatot nézni, zenét halgatni, barátokkal lógni. Nem szeretem a kinézetem, ha valaki szomorú, ha nem megy a felvétel. Én vágom a videóklippeket, és néha én vagyok a kamerás.
•Nanamino:Suga
Hello a csapat nevem Nanamino! 20 éves vagyok. Suga vagyok a csapatban. Vicces vagyok, bolondos, perverz, és magas. Imádok benne lenni izgi dolgokba. Nem vagyok jó a fiúknál. Nem vagyok romantikus se. Ha elmennék egyszer randira, akkor a vidámparkba akarnék menni. Gyerekes vagyok, és sok barátom van. Mindenkivel jóba akarok lenni. Imádom a Got7-et is.
Szeretem a cukrot, a programokat, a barátaimmal lenni, hülyülni.
Nem szeretek unatkozni, a rossz hangulatot, sírni, ha valaki nagyon bunkó.(Ők a főbb szereplők)
Koreában már tök híresek vagyunk. Mindenki az ő saját kedvenc BTS tagja.
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...