6.Reggeli készülődések

40 3 2
                                    

*Reggel*
*Haru szemszöge*

Felkeltem 9-kor, és felöltöztem cica gatyába, és egy semmi rövidújjú és pulcsiba. A hajamat megfésültem úgy kb. Zombinak nézhettem ki. Csak én voltam még képes kijönni a szobámból szóval gyorsan elmentem levegőzni.

Kinn sétálva eszembe jutott hogy a pólóm ott maradt a BTS-nél, ezért elsétáltam a házukik. Oda érve becsengettem mert tudom hogy Jhope így is fenn van. Kajak ő nyitott ajtót.
-Hello. Gondoltam hogy fenn leszel. Boccs csak itt hagytam tegnap a pólóm ezért jöttem.-mondtam.
-Hello. Nem baj gyere be. Amúgy se csak én vagyok fenn.-mondta, és beengedett. Benn Jin főzött, Jungkook-ot épp sminkelték, Jimin telózott, RM pedig még a szobájában volt.
-Jóreggelt mindenkinek!-köszöntem. Mindenki vissza köszönt, utána mente Jhope szobájába a pólómért.
-Haru! Ha a pólódat keresed ki lett mosva!-szólt Jungkook. Elmentem a régi szárítóval teli szobába.
-Már nem itt szárítjuk a ruhákat, de honnan tudtad hogy itt volt?-kérdezte Jimin.
-Hát mert mondjuk volt lakás bemutatótok.-mondtam.
Jimin elvezetett oda ahol már össze volt hajtogatva mindenki ruhája.
Épp mentem kifele.
-Hé! Amúgy csak te vagy fenn?-kérdezte Jin.
-Gondolom nem, csak a többiek lusták kijönni még a szobából.-mondtam.
-Ohh! Amúgy bocsi a sminknélküliségemért.-mondta Jhope.
-Mindeggy. Már láttalak így. Pinteresten rengeteg ilyen kép van elmentve rólad.-kuncogtam.
Ő csak furán nézett.
Törés hang jött RM szobája felől.
-Na ez megint eltört valamit.-fogta a fejét Jimin.
Én csak kuncogtam.
-Na én megyek majd amúgy is találkozunk. Hello!-köszöntem el, és mentem ki.

Haza értem már mindenki sétálgatott ki a szobájából.
-Te meg hol voltál?-kérdezte Sashi.
-Elhoztam a ruhájinkat. Na kapcsolok zenét csinálj tükörtojást!-mondtam, és ledobtam a ruhákat a kanapéra. Valami normálisabba öltöztem, és csináltam kávét.
-Kapcsolok zenét!-mondtam.
Nightcore-t kapcsoltam. És a "FRIENDS" kapcsolt be. Pont kopogtak. Kinyitottam, és a BTS volt az.
-Miaz? Már menni kéne?-nyújtózkodtam.
-Nem csak mi jöttünk hamar.-mondta Jin.
Beengedtem őket, és besétáltak.
-Kik azok?-fordult hátra a össze csattozott hajú kócos, kapucnis pulcsis Sashi.

-Kik azok?-fordult hátra a össze csattozott hajú kócos, kapucnis pulcsis Sashi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-A BTS.-mondtam.
Ő teljesen lefagyott, és Namjoon-t nézte, és beszaladt a szobájába.
-Ezzel meg mi van?-kérdezte V.
-Gondolom elkészül. Mindeggy is foglaljatok hejet, én szólok a többieknek hogy készüljenek.-mondtam, és mindenkinek szóltam, mindenki készült is. Jin hozzott szendvicset, én elvettem eggyet, és hangosabbra vettem a zenét és leültem telózni.
-Szóval nem csak a mi zenéjinket hallgatjátok?-kérdezte Jungkook.
-Yupp. De ez story íráshoz nagyon jó.-mondtam.
-Te írsz storyt?-kérdezte Namjoon.
-Várjatok mi az a story?-kérdezte Jhope.
-Fiataloknak való Romantikus, Fantasy, stb... történet.-mondtam.-És a csapatunkból még 2-en írnak még rajtam kívül.-válaszoltam meg a kérdéseket.
-Ohh és te miet írsz?-kérdezte Jimin.
-Általába romantikusat. De mindeggy is. Ez csak hobbie.-mondtam.
Sashi elkészült, elvett egy szendvicset, és ő is leült. Őt kezdték el ezzel zaklatni. Én inkább arébb mentem, és neki döltem a falnak. Jhope oda jött.

Itt van a kövi rész! Remélem tetszik. Bocsi a helyeaírási hibákért. Lessz folytatás!

Végre idolként az élet!Onde histórias criam vida. Descubra agora