*A csapat szétválása után*
*Sashi szemszöge*Mindenki szétvált. Én Rap monster-rel mentem. Nagyon romantikus volt a parton az a pillanat köztünk.
-Na menjünk bulizniiii!-ordítottam.
-Nekem van ötletem hova menjünk.-mosolygott az ellenálhatatlan mosolyával. Utána megfogta a kezem és elkezdtünk futni.Beugrottunk egy grefitis boltba, ott választottam lila grefitit ő meg kéket. Aztán mentünk egy elhagyatott alagútba.
-Itt tuti nem járnak rendőrök.-mondta.
-Te kajak szoktál grefitizni? A kis rossz fiú.-nevettem.
Elkezdtünk grefitizni, én felírtam a nevem, és felrajzoltam és anime karaktert, RM elkezdett volna egy firkát de én áthúztam.
-Most mivan?-kérdezte.
-Ne firkálj nem szeretem a firka grefitit.-mondtam.
Ő csak mosolygott eggyet, és elkezdett rajzolni.A végén mindketten készlettünk. Felrajzolt egy koalát szivecskés szemmel. Mindkettőnknek kifogyott a grefitije. Elmentünk a városba szétnézni. Rögtön ruha boltba mentünk mint Rap monster-től megszokás. Vettünk pár ruhát, utána elmentünk étterembe kajálni. Koreai kaját rendelt Namjoon.
-Miért ezt kértél én nem is szeretem!-mondtam.
-Mert megkell kóstolnod!-mondta.Kijött az étel először nem akartam megkóstolni, utána megfogta az állam és elkezdett etetni. Teljesen vörös lett a fejem. Ezt észre is vette, gyorsan elkapta a kezét, ezzel lelökve egy üveg poharat amit szerencsére megmentettem.
-Köszi.-mondta.
-Semmiség. Na folytathatjuk.
-Nem bánod?
-Nem.-fejeztem be.
Ő már óvatosabban fogta meg az állam és etetett. Furcsa hogy mennyi dolgot összetör de velem ilyen gyengéd.*Rap monster szemszöge*
Hagyta hogy etessem. El sem hiszem. El is pirultunk.
Mentünk kajálás után az utcán. Ő vett Bubbleogy teát, és azt itta. Beszélgettünk. Nagyon sok érdekes dolgot megtudtam róla. Egyszer csak jött velünk szembe egy csávó aki fütyült neki és monta hogy jó a segge. Ő leszarta, csak engem idegesített fel. Már mentem volna szét verni, amikor Sashi gyengéden megfogta a kezem. Póker arca volt, utána pszihopata lenéző fejjel nézett a srácra. Olyan volt a feje hogy én is megijedtem picit.
-Figyuzz! Nem akarsz haza menni! Nekem csak ne fütyülgess nem vagy te rigó!-mondta pszihopatán.
A srác rendesen bepisilt, és elfutott.-Mehetünk.-váltott édessé.
Én csak néztem. Azt lehetett hinni hogy megijedtem tőle de jobban beleszerettem. Tovább inkább úgy mentünk hogy átkaroltam, így nem hiheti azt hogy eliesztett. Olyan fura hogy sokszor énekeltünk a BTS-el a szerelemről, de egyszer se voltam ennyire szerelmes. Kedvem lett volna megcsókolni, csak rátámadni a mosolygó ajkaira, de félek mit gondolna, szóval még várnom kell. A szeme és az ajka csillogott a fényekben. Olyan volt mintha álomba lettem volna. Ő csak beszélt és beszélt, amíg elnem értünk a buszmegállóig. Ott félbeszakítottam.
-Te túl gyönyörű vagy.-mondtam.
Ő teljesen elpirult. Jó látni hogy zavarba tudom hozni. A többibe nem beszélt csak egy édeset felkuncogott. A buszon pedig elaludt. Olyan édesen aludt. Oda érve felébresztettem. A ház előtt elváltunk. Olyan fáradt volt.Itt a kövi rész. Remélem tetszik. Bocsi a helyesírási hibákért. Lessz folytatás!
YOU ARE READING
Végre idolként az élet!
RomanceHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...