-A fejed olyan színű mint a hajad.-kuncogtam Hopey-ra.
-Akkor próbáld meg te!-nyújtotta oda.
-Rendben.-kezdtem el fújni.
Én egy fújás alatt kiszedtem.-Így kell ezt.-mondtam.
Ő csak bambult. Vissza adtam és a többi sikerült neki.-Amúgy Jin hol van?-néztem körül.
-Szerintem a konyhába.-mondta Suga.
Én és a itt dolgozók is siettek a konyhához, és ott főzött.
-Jin!! Mit csinálsz?!-néztem nagyot.
-Jaj hát fel akartam a tojásokat hasznosítani.-mondta.
-De hát azok nyálasak!-mondtam.
Ekkor neki is leesett. Én csak fogtam a fejem.-Najó inkább gyere vissza.-mondtam.
A többiek csak röhögtek mikor vissza értünk.Kb fél óra múlva az ott dolgozók ELÉG NAGY segítségével a többieknek is sikerült kifújni a tojásokat. Ezután a festés jött.
Két féle festés lehetett, amikor temperával rá festünk dolgokat, vagy amikor csak belerakjuk egy festékes vízbe vagy mibe és egyszínű lessz. Sugá-t nem is kell mondanom hova ment. Jin, és V is csak a sima szín festéshez mentek. Jin azért mert az előkészítése tiszta főzés, V meg csak már feladta.
Rap monster-nek nem is engedték hogy hozzányúljon egy tojáshoz se szóval csak Sashi-t nézte szomorúan.Én, Nanami, Jhope, Sashi, Jungkook, és Jimin, ráfestettünk valamit inkább. Jimin és Jungkook figurákat festettek a tojásaikra közösen, Sashi és Nanami szép anime karaktereket festettek fel profin, én meg a BTS tagok fejeit festettem fel, de olyan szarok lettek amilyen poénok is.
-Wow ezt tök jó lett!-mondta Nanami a harmadik tökéletes tojására.
-Kussolj Nanami!-mondta Sashi, aki a tökéletes tojásaira is azt mondta szarok.
-Hát ja Nanami kussolj, és nézz az én gyönyörű tojásaimra.-szakadtam a röhögéstől.
Jhope csak színes csíkokat húzott a tojásaira.
-Mi van hopei! Olyan csöndes vagy.-festettem egy vonalat a fejére, és kuncogtam.
-Igen! Harcot akarsz?!-festett ő is eggyet.A végén már tiszta festékek voltunk, a többiek is beszáltak. Jin próbált minket leállítani, Suga csak nézte, Sashi és RM is a földön fetrengve festegették egymást mint mi.
-Álljatok már le!-szólt az eggyik társunk aki nem valami bulizós fajta.-Mik vagytok ti gyerekek!? Elég gondot okoztunk amúgy is már!-fejezte be.
Mindenki körül nézett, és tényleg mindenhol minden festék, és tojás volt. Mindenki elkezdett takarítani. Én próbáltam elszökni mint Suga, de Sashi elkapott. Durcizva mormogtam az orrom alatt hogy "Komolyan ez Jungkook a csapatba?" meg "Mé? Nem játszhatunk?".Takarítás után kiküldtek minket a tojásainkal eggyüt hogy többet ne jöjjünk vissza. Utána a kocsiba feltették azt a tényt hogy hova menjünk.
-Szerintem menjünk a partra halat enni.-mondta Jin.
-Fujj utálom a halat.-mondtam.
-Attól még szép a naplemente.-mondta Sashi.-Szerintem mehetnénk a városba este sötétbe.
-Ez jó ötlet!-mondtam.
Mindenkinek tetszett ez az ötlet.El is mentünk a tengerpartra. Ott leültünk a parton ilyen nagy kövekre, és beszélgettünk. Jimin Junkook ölébe ült, Sashi Rap Monster vállára döltötte a fejét, én Jhope ölébe ültem, és neki dőltem, Nanami Suga mellé ült de közöttük nem volt semmi, a többiek csak egymás mellett ültek. Szegény Nanami. Suga és közte nincs semmi, de attól még remélem össze jönnek.
-Szerintetek vissza mehetünk a húsvétos programos helyre?-kuncogott Jimin.
-Nem. Mondjuk nem is bánom mivel nálam maradt a nyuszi fül, és nem adom vissza.-mondtam, itt mindenki felnevetett.
-Úgy forgatnék így egy videó klippet.-mondta Sashi.
-Hát ja. Most ez olyan romantikus filmbeli.-mondta RM.
-Szerintem inkább lázadós, romantikus, bulizós filmbeli.-mondtam.
-Én szivesen maradnék évekig.-mondta Jhope.
Én elpirultam, mivel most épp a derekam fonta át a karjaival, én meg az ölébe ültem, és neki dőltem. Ezt ő is észrevette, és elvette volna a kezét de, én megfogtam hogy nem kell. Olyan melegség volt a szívemben. Ahogy néztem Sashi és RM is közel kerültek egymáshoz és ennek örülök mivel szerintem nagyon is összeillenek.Na itt van a kövi rész. Kicsit romcsi lett. Bocsi a helyesírási hibakért. Most egy kicsit elmaradt a rész és most megyek mamámékhoz, de megpróbálok részt kirakni. Lessz folytatás!
STAI LEGGENDO
Végre idolként az élet!
Storie d'amoreHirtelen idolokká váltunk. A bighit hirtelen gondolom azt a döntést hozhatta hogy túl jól táncolunk és már most elég híresek vagyunk és a pénzügyük amúgy is kedvez annak hogy egy lány bandát is vezessenek. A bandával úgy ahogy megvagyunk 7-en, de in...