9. Húsvéti program

43 2 2
                                    

Felértem, már ébren voltak a többiek is.
-Hé! Mit fogunk ma csinálni?-kérdeztem a többiek től.
Csak a vállukat vonták. Esküszöm tiszta zombik. Mondjuk átérzem.-Akkor felhívom Sugát.-vettem elő a telóm.
-Hé! Neked megvan Suga száma!?-háborodott fel Nanami.
-Igen mindenki száma meg van.-mondtam.
Suga felvette de nagyon fáradt volt a hangja. Azt mondta hogy próba lessz, utána fotózás stb...
Elmondtam a többieknek, és mindenki így készült. Elindultunk, a fiúk már korábban oda mentek.
-Szerinted mibe sántikálhatnak?-kérdeztem Sashi-tól.
-Szerintem abba hogy elrendezik a termet. De ez nagyon titkos. Shh...-mondta.
Én csak röhögtem. Akkor is szerintem valamit terveznek.

Oda érve amikor benyitottunk sötét volt.
-Mi az ezek meg hova tűntek?-néztem nagyot.
Egy fény felkapcsolódott, és Jhope állt ott. Ugyan olyan szettbe volt, mint a videóba ahol a táncot adta elő amit imádok tőle. Kajak azt a táncot táncolta el. Olyan édes volt. A végén felém nyújtott egy rózsát.
-Boldog névnapot.-mondta az édes mosolyával.
-Ma van a névnapom?-néztem furcsán.
Felkapcsolták a villanyt és mindenki fogta a fejét.-Azért köszönöm.-öleltem át Jhope-ot. Várj ezt lehet nem így kellet volna. Öhmm...
Ő is vissza ölelt. Csak úgy zakatolt a szivem.
-Amúgy tetszik a sapkád.-engedett el.
Én csak mosolyogtam.

A próbát elkezdtük. Már tök jól ment a tánc. Úgy éreztem Jhope mindig figyel. Direkt el is estem hogy megnézzem, és elkapott.
-Akkor kajak figyelsz. Mi van veled?-mosolyodtam el.
Ő csak elnézett mintha zavarba jött volna. Mi a szar?!

Inkább kiáltam pihenni. Jimin mellém jött. Jhope-ot figyeltem.
-Hallod szerinted valami baja van?-kérdeztem.
-Hát ő szólt nekünk a névnapodról, és tegnap este óta ilyen. Ha engem kérdezel az érzéseivel küszköd.-mondta.
-Wow. Hiszen nem is tinédzser. Szegény. Az szar. Már éreztem ilyet. Na mindeggy tuti csak hasonlítok valakire.-mondtam.

Jimin-nel még dumáltunk. A próbának vége lett. Mennünk kellett.
-Most hova is megyünk?-kérdeztem Sugá-tól.
-Miért mindig engem kérdezel?-háborodott fel.
-Mert te tudod.-mondtam nevetve.
-Valami húsvéti cuccra megyünk.-mondta unottan.
-Jejj! Húsvét!-örültem.

Kívülről egy nyuszi barlangra hasonlított a hely.
-Jaj de kawaii!-mondtam.
-Selfiiii!-tartotta a kamerát Sashi.
A selfi után bementünk. Egy nő elmondta a feladatokat.
Tojás fújás, után festés, és tojás gyűjtögetés.
Én szétnéztem közbe és találtam nyuszi füles hajráfot, és felvettem.
Amikor vissza értem csak néztek hogy honnan szereztem.

Elkezdtük a tojás fújást. Először meg küszködtem az elsővel utána az összeset két fújás alatt megcsináltam.
-Kész!-mondtam.
-Mind a hét?-nézett nagyot Jimin.
-Igen!

Jungkook is befejezte utánam, és mi csak néztük a többieket. Jhope feje már vörös volt, RM az összes tojást eltörte, ezért Suga kifújt neki eggyet. Suga amúgy utána fújt eggyet és feladta, V csak panaszkodott hogy a tojás a szájába megy. Jimin-nek Jungkook segített, én csak röhögtem a BTS-en.

Na jöjjön az én csapatom. Nanami csak szerelmesen nézte Sugát. Sashi panaszkodott, és szerintem a fejébe szerelmi történetet írt Jimin-ről, és Jungkook-ról. A többiek meg vagy feladták, vagy panaszkodtak. Mondjuk Sashi is abbahagyta és segített Rap Monster-nek takarítani. Nagyon cukik voltak eggyütt. A végén nagy nehezen abba hagytam a nevetést, és oda mentem Jhope-hoz.

Itt a kövi rész! Remélem tetszik. Bocsi a helyesítási hibákért. Jön majd a folytatá!

Végre idolként az élet!Where stories live. Discover now